Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Tror faktiskt fortfarande att John kan göra det jävligt bra i AIK om han bara får vara skadefri och bestämmer sig för det. Sen är ju inte Rosenberg någon av den svårare nivån att nå upp till..
Du är alltid lika gullig i dina inlägg. Hur går det för Chelsea? Du tyckte jag hade fel som sa att City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle kändes bättre tidigt på säsongen och antog att jag var dement som inte kunde förstå hur stora ni var som tog Brightons tränare? Hur bra gick det?
Har du ens koll på hur hög nivå Rosenberg höll i MFF?
Jag ska förövrigt nämna att den dagen han vände hem var jag jävligt skeptisk och undrade vad fan Danne höll på med, minns det som igår.
Gnagarna på andra sidan staketet gud i helvete vad Allsvenskan skulle sönderknullas och Gnaget hade sin nya Messi, Barcelona 09-11 vem fan e ni liksom! Ungefär så lät det från Solnapacket.
Ingen av de nämnda klubbarna i England skulle JG ha en snöbolls chans i helvetet av att kunna platsa i även om han säkert själv tror det med sina 10-15 kebabpizzor i övervikt.
Vi snackar inte om någon svårare nivå att nå upp till för det är helt jävla omöjligt för JG att bli samma spelare och ledare som Mackan var.
Skulle kunna nämna Mackans meriter som våldtar allt Guidetti nånsin gjort men det skulle bli en hel uppsats i sig så jag stannar här.