2023-05-03, 06:14
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Du vet att du är en hjärntvättad Stockholmare när du tror att Guidetti skulle kunna efterlikna Rosenberg i Malmö.

En sorglig jävla åsikt rent ut sagt.
Tror faktiskt fortfarande att John kan göra det jävligt bra i AIK om han bara får vara skadefri och bestämmer sig för det. Sen är ju inte Rosenberg någon av den svårare nivån att nå upp till..

Du är alltid lika gullig i dina inlägg. Hur går det för Chelsea? Du tyckte jag hade fel som sa att City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle kändes bättre tidigt på säsongen och antog att jag var dement som inte kunde förstå hur stora ni var som tog Brightons tränare? Hur bra gick det?
Senast redigerad av Free12 2023-05-03 kl. 06:25.
Citera
2023-05-03, 07:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tror faktiskt fortfarande att John kan göra det jävligt bra i AIK om han bara får vara skadefri och bestämmer sig för det. Sen är ju inte Rosenberg någon av den svårare nivån att nå upp till..

Du är alltid lika gullig i dina inlägg. Hur går det för Chelsea? Du tyckte jag hade fel som sa att City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle kändes bättre tidigt på säsongen och antog att jag var dement som inte kunde förstå hur stora ni var som tog Brightons tränare? Hur bra gick det?

Men det har ju noll med kvaliteten på spelaren att göra till varför Guidetti aldrig kan nå Rosenbergs nivå. Det går inte att hävda något annat.

Killen har uppenbart noll hjärta för AIK och det kommer han aldrig ha oavsett vad han försöker påvisa. Har man haft hur många månader som helst på sig att komma iform men inte gör det så kan du aldrig hävda att du brinner för det. Det finns ingen som tänker ledare när man ser Guidetti. Bokstavligt talat noll tillstymmelse till det. Som några av oss sa i matchtråden, Fischer som är en total utböling och legionär men visar mer hjärta än Guidetti.

Ert PL-piss kan ni ta i korrekt tråd för övrigt. Här diskuteras allsvenskt.
Citera
2023-05-03, 08:14
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Har du ens koll på hur hög nivå Rosenberg höll i MFF?

Jag ska förövrigt nämna att den dagen han vände hem var jag jävligt skeptisk och undrade vad fan Danne höll på med, minns det som igår.

Gnagarna på andra sidan staketet gud i helvete vad Allsvenskan skulle sönderknullas och Gnaget hade sin nya Messi, Barcelona 09-11 vem fan e ni liksom! Ungefär så lät det från Solnapacket.

Ingen av de nämnda klubbarna i England skulle JG ha en snöbolls chans i helvetet av att kunna platsa i även om han säkert själv tror det med sina 10-15 kebabpizzor i övervikt.

Vi snackar inte om någon svårare nivå att nå upp till för det är helt jävla omöjligt för JG att bli samma spelare och ledare som Mackan var.

Skulle kunna nämna Mackans meriter som våldtar allt Guidetti nånsin gjort men det skulle bli en hel uppsats i sig så jag stannar här.
Citera
2023-05-03, 08:15
Avslutad
Citat:
Jo men Häcken är Sveriges Real Madrid! Första Svenskarna som inte platsar i Europa och då blir tvingade tillbaka för att inga andra vill ha dom. Skillnad på att få en hemvändare som har flera alternativ och någon som inte har flera val spelar ingen roll. Alla vill till Arslet.

Har en Svensk klubb någonsin haft samma dragningskraft som Häcken ? Frågan är om inte Jude Bellingham skulle få det omöjligt att välja klubb om Häcken kom in i bilden. CL guld inom tre år är ju garanterat.
Simon var en nyckelspelare i Eredivise men han platsade inte i Europa? 🤡🤣

Sedan är det lite gulligt hur besatt du är av Stora stygga Häcken! Var och vartannat inlägg du skriver handlar om oss. Det lär bli radiotystnad efter kvällens rumpsamlag dock. Glöm inte packa ned vaselin.

Litar inte på fotbollskanalens tipsexpert som tror på en jätteskräll för er ikväll.
Senast redigerad av trazke 2023-05-03 kl. 08:19.
Citera
2023-05-03, 08:32
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Haha va? Rosenberg kommer Rissnekebaben aldrig komma i närheten av.
Citera
2023-05-03, 08:46
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Finns det någon på förhand mer uppenbar flopp-värvning än JG? Ändå skulle Testa Stör-gänget och många andra gnagare hetsa den sportsliga ledningen att få in honom.

Ni får skylla er själva. JG tackar och tar emot. Att han fortfarande är fet är bara det ett stort hån mot alla supportrar som betalar hans höga lön. Han verkar inte ens försöka måla upp en bild av att han är där för att prestera sportsligt.

Sedan tycker jag att det här med hans barn i USA får märkligt lite uppmärksamhet. Är mest förundrad över hur likgiltig han verkar vara över den grejen. Om jag hade blivit pappa till ett barn jag inte ville ha hade jag åtminstone känt ett moraliskt ansvar att ge barnet ett gott liv. Men att inte ens låtsas som att barnet existerar är faktiskt häpnadsväckande kallsinnigt agerat.

Tack för att du sätter ord på mina tankar kring Guidetti. Hans personlighet stinker babianröv och hur man kan vara så totalt känslokall gentemot sin biologiska dotter är för mig helt ofattbart. Mamman till barnet har tydligen kämpat med näbbar och klor för att få upprättelse och har försökt nå fram till Olof Alberto Rodrigo Fernando att dottern är hans barn. På bilder som lagts ut ser de dessutom identiska ut. Det är hans dotter. Totalt känslokallt agerat. Det är för tusan ditt kött och blod Olof Alberto.

Då frågar man sig...och detta är inte alls något dåligt försök att pika AIK...Om man är kapabel att totalt nonchalera sitt eget blod på det sättet som Olof Alberto nonchalerat sin dotter, hur kan man då förvänta sig att han skulle offra blod, svett och tårar för AIK?! Hade aldrig velat ha en sån personlighet som Alberto Olof i Malmö FF. Att jämföra den kärleksfulla familjepappan Rosenberg som bokstavligen armbågade sig fram för Malmös bästa med Guidetti är inte bara ett tecken på okunskap, det är dåraktigt!
Som jag förstått det var det Guidettis golddigger brud som ställde ultimatum till honom att skita i sin egen dotter för att hon skulle stanna kvar med Guidetti. Han valde alltså golddiggern först. I mina ögon säger det allt. Alberto Olof är ingen man och det märks hur mycket han försöker kompensera för sin bristfälliga manlighet genom sin wigger-attityd och gucci-utstyrsel på läktaren. Det är en mask utåt för att inte bli synad för den han verkligen är.
Senast redigerad av OvissFramtid 2023-05-03 kl. 08:48.
Citera
2023-05-03, 08:49
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Har du ens koll på hur hög nivå Rosenberg höll i MFF?

Jag ska förövrigt nämna att den dagen han vände hem var jag jävligt skeptisk och undrade vad fan Danne höll på med, minns det som igår.

Gnagarna på andra sidan staketet gud i helvete vad Allsvenskan skulle sönderknullas och Gnaget hade sin nya Messi, Barcelona 09-11 vem fan e ni liksom! Ungefär så lät det från Solnapacket.

Ingen av de nämnda klubbarna i England skulle JG ha en snöbolls chans i helvetet av att kunna platsa i även om han säkert själv tror det med sina 10-15 kebabpizzor i övervikt.

Vi snackar inte om någon svårare nivå att nå upp till för det är helt jävla omöjligt för JG att bli samma spelare och ledare som Mackan var.

Skulle kunna nämna Mackans meriter som våldtar allt Guidetti nånsin gjort men det skulle bli en hel uppsats i sig så jag stannar här.

En rolig detalj är att Rosenbergs ganska dåliga landslagsfacit även det är bättre än Rissnekebabens
Citera
2023-05-03, 08:53
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Tack för att du sätter ord på mina tankar kring Guidetti. Hans personlighet stinker babianröv och hur man kan vara så totalt känslokall gentemot sin biologiska dotter är för mig helt ofattbart. Mamman till barnet har tydligen kämpat med näbbar och klor för att få upprättelse och har försökt nå fram till Olof Alberto Rodrigo Fernando att dottern är hans barn. På bilder som lagts ut ser de dessutom identiska ut. Det är hans dotter. Totalt känslokallt agerat. Det är för tusan ditt kött och blod Olof Alberto.

Då frågar man sig...och detta är inte alls något dåligt försök att pika AIK...Om man är kapabel att totalt nonchalera sitt eget blod på det sättet som Olof Alberto nonchalerat sin dotter, hur kan man då förvänta sig att han skulle offra blod, svett och tårar för AIK?! Hade aldrig velat ha en sån personlighet som Alberto Olof i Malmö FF. Att jämföra den kärleksfulla familjepappan Rosenberg som bokstavligen armbågade sig fram för Malmös bästa med Guidetti är inte bara ett tecken på okunskap, det är dåraktigt!
Som jag förstått det var det Guidettis golddigger brud som ställde ultimatum till honom att skita i sin egen dotter för att hon skulle stanna kvar med Guidetti. Han valde alltså golddiggern först. I mina ögon säger det allt. Alberto Olof är ingen man och det märks hur mycket han försöker kompensera för sin bristfälliga manlighet genom sin wigger-attityd och gucci-utstyrsel på läktaren. Det är en mask utåt för att inte bli synad för den han verkligen är.

Nåja, så länge ni har dickpick-stryparen Olsson i laget ska inga stenar kastas
Citera
2023-05-03, 08:58
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Men han kanske är anställd för just det?

"Okej grabbar, vi vet att ni är unga och gillar mobiler och tjejer. Men då vill jag påminna om den här snubben. Pekar på Martin Okej? Bra. Då tränar vi!"
Citera
2023-05-03, 08:59
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

"Okej grabbar, vi vet att ni är unga och gillar mobiler och tjejer. Men då vill jag påminna om den här snubben. Pekar på Martin Okej? Bra. Då tränar vi!"

Hahahah men vafan! Spillde ju nästan ut kaffet över tangentbordet.. Den här tråden är ju bättre än humordelen av forumet.
Citera
2023-05-03, 09:05
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Hahaha
Citera
2023-05-03, 09:19
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Jag var helt beredd på den repliken.

Kolla tillbaka i de allsvenska trådarna, jag är den som varit mest kritisk till Olssons vara i MFF. Nu skiter jag i vilket då han ändå får knapp speltid. Förhoppningsvis har Rydström fått pli på honom. Han straffades av Rydström när han kom försent till träningarna och nu sprids klipp på honom där han väldigt fint i omklädningsrummet lyfter Hugo Bolins inhopp mot Hammarby. Så kanske vi bevittnar en mer ödmjuk personlighetsutveckling hos Olsson nu...bättre sent än aldrig isåfall. En spelare som kan nonchalera sitt eget blod skulle aldrig offra sitt eget blod för klubbemblemet, det var väl mest det som var poängen. Familjen är helig och ens klubb bör vara förlängningen av familjen, just det säger mig att Olof Alberto kommer misslyckas i AIK. Om han inte redan gjort det.

Hoppas på Mjällby-kross ikväll men tror det kan bli tufft då Brännström känner laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in