Citat:
Ursprungligen postat av
Flugpappa
Berätta då vad som driver Putin och varför olika experter inte har koll? Du som har facit!! Du kanske har banbrytande information.
Varför skall jag göra det när objektiviteten har blivit världsomspunnen och fakta? Vilka expertaer är det du refererar till helt plötsligt? Information? Drar du trasan vidare från skithuspapper till seriös blöja plötsligt eller vad?
Jag tar det igen så att vi är på det klara ok - VAD Putin tycker, tänker eller drömmer om är lika oväsentligt som dina eller det ryska folkets drömmar. = helt onödigt att diskutera
Vad facit säger är ENDAST det som världen säger = OBJEKTIV sanning oavsett hur mycket man än vill undvika den. Där finns alltid en anledning till att sådan kristallklar uppfattning bildas och efterföljs. Och det svaret är inte propaganda utan riktig objektivitet med sin efterbörd av subjektiv sanning. Se den, studera den, fundera över den. Svaret är givet men ger utrymme för tragiska förnekanden ja.
Vad experter säger behöver jag inte återupprepa här, eftersom att alla RIKTIGA experter säger smma sak. Det behöver de inte min hjälp för. Däremot så behöver de SUBJEKTIVA så kallade experterna som history legends (serb), Brain alchoholovic (samma skit), DIMA, tja, vad de stackarna nu heter, lite riktig experthjälp. Kanske persceptivesailorwithoutaboat kan hjälpa dem....som dig? Då baskemig, finner du perspektiv och Objektivitet.
Svar i korthet = Nej, det spelar ingen roll hur mycket du sparkar på bollen så är den lik förbannat rund