2023-05-01, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag frågade, ganska vanligt att de som är med i hardcore-klubben (har inte placerat dig där tidigare dock) mot Dumpen är helt fokuserade på Sara och otroligt hatiska på ett oproportionerligt sätt. Patrik tycks respekteras mer och det är svårt att se andra skäl än att han är man och möjligen kändis.
Jag har ingen uppfattning om Sara. Det ska jag inte ha då jag inte vet vem människan är mer än vad jag kan läsa i tråden och på Dumpen men Patrik vet man är en snäll och godhjärtad person innerst inne men som mått dåligt. Hur mycket som är pga övergreppen kan han nog inte ens själv säkert veta.

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Man kan ju hoppas...
Det blir i så fall inte mer än när nån influenser nyligen gick ut i pressen och sa att hon minsann hade fått sig en käftsmäll efter att ha läst en bok om metoo.
Jag lägger inte vikt vid det och tror inte att hon har ändrat sinnelag mer än till kanske just till den frågan där hon misstänkliggjorde män för våldtäkter. Människans natur kan inte drivas ut ens med högaffel.
Citera
2023-05-01, 18:36
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det förstår inte utan antas (pga kvinnohat tex). Jag uppfattar honom som oerhört drivande, han hade liknande projekt innan Sara, han är den som hålls hög profil i frågan i åratal och han verkar vara exakt lika närvarande och delaktig som Sara i allt utom det som kräver skriftlig produktion.
Vist han har haft samma engagemang. Men han gick ju ut i tidningen och berättade att han inte tjänade några pengar och inte viste hur han skulle betala hyra. Då är det självklart han nappar på Saras erbjudande.
Citera
2023-05-01, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Vist han har haft samma engagemang. Men han gick ju ut i tidningen och berättade att han inte tjänade några pengar och inte viste hur han skulle betala hyra. Då är det självklart han nappar på Saras erbjudande.
Lite konspiratoriskt om du frågar mig och fortfarande totalt apologetiskt för mannen/kändisen Patrik och total skuldförskjutning mot Sara. Patrik är den som hade kollektionen med det tvivelaktiga budskapet, som föreläst, samlat pengar och drivit frågan redan innan Sara.
Citera
2023-05-01, 18:46
Medlem
Hade missat det här inlägget, FB nämns. Kanske postats här redan?

https://psykologtidningen.se/2023/03/07/den-ovardiga-klappjakten/
Citera
2023-05-01, 18:49
Medlem
Citat:
Vem påstår det?
Du, din dumme jävel.
"Ni är dessutom samma personer som med glädje skriver ut misstänktas namn i andra delar av forumet, med rekordbånge om det är ett invandrarnamn. Sån fet jävla dubbelmoral att det ger kvälningar."

Jag bad om ett exempel men det kan du tydligen inte ge.
Citera
2023-05-01, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Du, din dumme jävel.
"Ni är dessutom samma personer som med glädje skriver ut misstänktas namn i andra delar av forumet, med rekordbånge om det är ett invandrarnamn. Sån fet jävla dubbelmoral att det ger kvälningar."

Jag bad om ett exempel men det kan du tydligen inte ge.
Tog verkligen åt dig, lite öm tå där? Jag och andra har gett exempel i tråden flera gånger, sök på mitt namn.
Citera
2023-05-01, 20:16
Medlem
Ankan-mannens avatar
Dumpen erbjuder hjälp till anhöriga, säger de, är det någon som vet vilken hjälp de anhöriga till de som tagit sitt liv, har fått? Har de fått söka den hjälpen själv?
Citera
2023-05-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen erbjuder hjälp till anhöriga, säger de, är det någon som vet vilken hjälp de anhöriga till de som tagit sitt liv, har fått? Har de fått söka den hjälpen själv?
Inte blivit erbjuden någon hjälp, när han blev uthängd.
Citera
2023-05-01, 20:36
Medlem
Citat:
Du, din dumme jävel.
.
Vad är det för fel på dig? Varför kan du inte svara som en normal vuxen människa? Du inser väl att detta är ett forum där inte alla kommer hålla med dig.
Citera
2023-05-01, 21:33
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebnie
Sådär...
https://imgur.com/a/Y2WW9db

Dumpen.se inlämnad hos polisen.
Förhoppningsvis gör polisen något åt det.

Att civila, obehöriga privatpersoner ägnar sig åt brottsbekämpningsverksamhet är fullständigt OACCEPTABELT i mina ögon. Civila obehöriga ska inte stoppa ner sina smutsiga fingrar i Polismyndighetens syltburk!

*obs* Jag stödjer inte pedofiler och groomare - Jag hade ÄLSKAT dumpen om det var Polismyndigheten som bedrev den. Fel, obehörig aktör bedriver sidan i mina ögon - då ska den bort *obs*
Polisen sysslar inte med sånt här så du har fel från första ordet.
Citera
2023-05-01, 21:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderLars
Gissningsvis finns det ett lika tillräckligt stort hav att fiska böggäddor ur som det finns hav att fiska "straighta" pedofiler ur.
Dessutom är det nog enklare att få bögpedofiler att tro på att det finns villiga 14-åriga killar än tjejer i samma ålder.
Även om hatet nog är mindre mot böggäddor så är nog äcklet desto större. En dubbelkänga åt HBTQ-lobbyn plus att Patrik m.fl. får leva ut sin rätt och läka ut själen.

Du kanske kan bli bög? Får du uppleva någon form av sex!

Bögvärlden är liten. Alla kommer snart att vara varnade.

Men svaret är "ja", mycket enklare att hitta unga pojkar. En kompis jag känner har stött på en hel del småpojkar som är kåta på män. De ljuger och säger att de är flickor. Sen dyker det upp en erigerad penis. Hur lätt det är att översätta det till träff har han ingen aning om.
Citera
2023-05-02, 06:56
Medlem
Citat:
Låt säga att en liten pojkes pappa har blivit uthängd. Stigmat har påverkat hela familjen. Pojken vågar av skam inte gå till skolan pga av alla blickar och hånfulla kommentarer. "Pedofilens ansvar" upprepar du som ett mantra. Men vad kunde pojken gjort annorlunda? Skulle han valt en annan pappa? Kunde han bett pappan att inte leta upp minderåriga för sexträffar? Självklart inte. Han är därmed oskyldig men får lida för vad pappan gjort.
Och då svarar du säkert "men det skulle pappan tänkt på tidigare". Skit i pappan! Vad kunde POJKEN gjort annorlunda? Inget! Han blir alltså en anhörig som drabbas av sin pappas gärningar.
Och detta är ni helt ok med.

DET är skrattretande!
Har du tappat det totalt???
Om pedofiläcklet åker fast, efter ett antal våldtäkter och åker i fängelse
Blir inte det också jobbigt för anhöriga
ska pedofiler inte straffas menar du??
Är väl bättre dom hängs ut så fort som möjligt, så kanske det blir stopp på pedofilaset
Barn och familj, kommer i vilket fall råka illa ut
Men det skiter ju en pedofiläcklet i
Lägga skulden på Dumpen e ju bara efterblivet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in