Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Stina och Fredrik verkar vara platta personer. Främst Stina ger andefattigt intryck, helt tom på inspiration och tankar. Fredrik är kanske likadan. Hursom blir det dödgrävar-tv när vi får se dem sitta i en stuga på Åland utan att ha något att göra eller säga. Plågsamt att titta på.
Gällande Carro: Slår aldrig fel att folk på vänsterkanten ideologiskt oftast är de tråkigaste, djupaste, allvarligaste och största glädjedödarna. Medan de som är tydligt konservativa (Ida/Arvid) uppträder positivt och njuter mer av vad de upplever, tar sig för saker, är mer aktiva helt enkelt.
Edit: Förtydligat
Ja dom är inte jätteunderhållande Stina och Fredrik när dom bara shoppar och äter mat, men jag tycker det är intressant att följa dom ändå.
Haha, du borde se ett program där tidigare vänsterledaren Jonas Sjöstedt åkte på resa med Anna Kinberg Batra. Där var det han som var öppensinnad och filosofisk och hon enkelspårig och en glädjedödare. Kan tänka mig att Carro röstar på V eller S och främst dras till det allvarliga och auktoritära medans jag får
intrycket av att Agust såklart är mer frihetlig, liberal osv. Kanske mp. Men av erfarenhet vet jag också att det inte är så lätt att pricka in partisympatier. Tycker inte Ida och Arvid är tydligt konservativa, speciellt inte Ida. Arvid har ju tex en liberal inställning till sex och man kan ju vara socialdemokrat och militär också. Även vänster och bo på Djursholm men det tror jag ändå inte riktigt om honom. Det är svårt att gissa. Ida hade enligt mina lösa gissningar kunnat sympatisera med typ Centerpartiet men det kan lika gärna vara något helt annat åt bägge håll…