Citat:
Ursprungligen postat av
Campion
Har satt mig in lite i detta. Känns ledsamt. En stackars eländig liten svart pojke blir ett slagträ mellan olika rasistiska krafter och woke-vänsten.
Verkligen och pk människor tycker att han ska få uppehållstillstånd pga detta och överöser med lovord om att han är en förebild och kommer lyckas med allt han tar sig för. Är det inte riktigt illa att "lura" stackarn så? Han verkar vara en härlig unge helt klart men han är dessvärre enbart en bricka i detta "krig" mellan rasister och vänsterfolk. De har sökt uppehållstillstånd tre gånger men blivit nekade och hem till Etiopien får de tydligen inte komma tillbaka till, det är verkligen ingen bra sits och ger inte några direkta förutsättningar för att han ska lyckas här i livet.