Citat:
Ursprungligen postat av
ENTRUMPENTRUMP
Du glömmer att det var två som dog.
Ja! Och den lille ofödde killen hade full rätt att få leva !
Så hoppas det blir ett speciellt straff : att mörda en liten ofödd parvel som hade rätt till sitt eget liv!
På BB brukar de ju kunna rädda de små liven som är i vecka 32 ,så det här ÄR mord på litet ofött barn !