Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Du ser. Bortsett från om man gillar Agusts hus eller livsstil eller ej är det något annat vi stör oss på med hennes sätt i nära relationer.
Det jag ifrågasatte tidigare var att Agust var såååå attraktiv och värd att ha trots att han lever i misär i ett träskjul.
Dels är han varken speciellt attraktiv eller med en sån personlighet att han kompenserar upp hur han bor. Själv tycker jag varken utseendet eller personligheten är tilldragande. Men detta är ju subjektivt.
Dejterna har 100 procent misslyckats enligt Agust själv i tråden. Och jag fattar varför.
Självklart drar de då de ser det där ohygieniska slusklivet, ihop att tillvaron måste bli asbesvärlig då man inte har vatten.
Sen blev Caroline ifrågasatt här i tråden då hon inte trivs med svettlukten från honom.
Alltså hon verkar inte "Stureplanskokett". Antagligen luktar han rätt äcklig svett?
Och det är vedervärdigt när partners gör. Vissa har en enormt äcklig, frånstötande lukt, trots att de duschar också.
Att hon tar upp det, finns inget att klandra om.
Mitt tips till Agust kvarstår, att hitta någon inom "Moder Jord- Rainbow Gathering"-rörelsen. Där finns det en stor ideologi att inte använda tvål inom rörelsen, vilket leder till att äckliga smittor sprids på deras läger.
Jag har följt dessa rörelser inom facebook. Flera, de internationella främst, är offentliga facebook-grupper. Och där skäller de mycket på varandra, om dessa ohygienska skitgropar de har (de skiter i en grop på lägren) och att detta blir fatalt då de har matutskänkningsställena i nära anslutning till skitgroparna.
Detta verkar vara ett återkommande problem på RainbowGathering-lägren.
Hursom, hippietjejer inom den rörelsen, skulle nog inte ha emot att bo med Agust?
Men om han letar mer normalt levande tjejer inom dejtingvärlden, så förstår jag att han får problem.
Men var det inte någon här i tråden, som skulle kunna tänka sig hans leverne, för att denne tyckte att han var sååå himla attraktiv och fantastisk?
Men som sagt, oavsett, så visar ju Caroline prov på riktigt osmakliga sidor nu.
Hon har absolut inga rättigheter att detaljstyra honom, på det sättet hon gör.
Ska inte han få vara spontan och lekglad, för att han ska anpassa sig till hennes lägre energinivå?
Hennes diskussion om det känns absurd.
Och det är ju kränkande att uppmana honom att inte säga Mmm... då han äter.
Vem tror hon att hon är?