Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Amanda beskriver sig själv som många av oss trott:
"Jag är ju en tjej som har mycket killkompisar. Jag sa det tidigt och jag sa att jag matchar lite mer med energin med killar än vad jag gör med tjejer. Vi visste båda två var vi hade varandra och det fanns inget mer intresse där mer än att vi mentalt klickade väldigt bra, har Amanda tidigare förklarat för Hänt gällande relationen till Erik."
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/robinson-amandas-pojkv%C3%A4n-bryter-tystnaden-efter-romansryktet-med-erik-jag-vet/ar-AA1ayJ5Z?ocid=msedgntp&cvid=8046ded2b3ea44dcefa7cc f949c748ef&ei=10
Ja, absolut ingenting märkvärdigt
Sedan, att både fjant-Dennis och Erik trillar dit, är en helt annan sak. Hon är uppenbarligen inte intresserad av någon av dem. Åka på semester kan man göra med sin storebrorsa med.
Att hon är sig själv och har en självsäker attityd är självklart inget fel. Man behöver inte älska varann eller tramsa som Chris och Lill-Dennis. Hon kör rakt och ärligt och kommer dessutom slå ut de flesta andra deltagare om hon tar sig till immunitetstävlingarna.
Räcker i sig för att vilja få ut henne.
Pernillas psykologiseringar ger jag inte mycket för. Hon har velat vara lagets ledare hela tiden, men failar. Uppenbar avundsjuka - inte vackert att se när det omsätts i ten illvilja. Där är ju Amanda helt klart den mognare av de två - trots att hon nästan är hälften så gammal.