Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-30, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja så var det. Anders diskade henne utan att hon spräckte sin påse. Som sagt jag såg HELA avsnittet redan i början av denna vecka så därav nog mitt relativt svaga minne av tävlingen.
Jag vet inte om det har med svagt minne att göra. I ditt förra inlägg skrev du att hon var väldigt duktig och höll väldigt länge. Men i själva verket kom hon 4 av 5, nästsist av 5 pers. Det visar på fantasi utblandningen i dina inlägg. Filtrerad verklighet.
Och det där satt du och skrev om trots att ingen hade frågat om det..
2023-04-30, 22:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Då är det ju ännu konstigare att han insisterar på att vi ska använda spoilers. Men har skickat iväg ett PM till honom/henne nu och frågat vad grejen med omröstningen är om han inte tänker ta bort spoilerregeln.
Som PeterZiipen skrev så kommer det nog ingen ändring för denna upplaga. Måhända till höstens - vill nog ha så stort röstunderlag som möjligt. Vi får ge oss till tåls helt enkelt till dess är mitt stalltips.
2023-04-30, 22:35
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det är tre urnor kvar i örådet, då tre veckor kvar av Gränslandet.

Den som vinner Gränslandet får 25k och en plats in i finalveckan.
Undrar om det kommer fler tillbaka till R innan vinnaren blir korad och erhåller de 25k?
2023-04-30, 22:36
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Hade vart kul att se Oskar i den säsongen? Att det blev utslagna bevisar att fel personer castades.

Jag kunde inte hålla med dig mindre. Med 20 castade överlevnadsexperter skulle man ju gå ifrån originalkonceptet med att det ska handla om vanliga svenskar på en öde ö. Det skulle bli ett helt annat program, som man visst kan göra, men låt Robinson vara Robinson.
2023-04-30, 22:36
Medlem
Lostworlds avatar
Amanda beskriver sig själv som många av oss trott:

"Jag är ju en tjej som har mycket killkompisar. Jag sa det tidigt och jag sa att jag matchar lite mer med energin med killar än vad jag gör med tjejer. Vi visste båda två var vi hade varandra och det fanns inget mer intresse där mer än att vi mentalt klickade väldigt bra, har Amanda tidigare förklarat för Hänt gällande relationen till Erik."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/robinson-amandas-pojkv%C3%A4n-bryter-tystnaden-efter-romansryktet-med-erik-jag-vet/ar-AA1ayJ5Z?ocid=msedgntp&cvid=8046ded2b3ea44dcefa7cc f949c748ef&ei=10
2023-04-30, 22:38
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Gränslandet visas inte på linjär tv på veckodagarna utan sammanfattas i ett söndagsavsnitt istället.
Där Zekes svenska har försämrats nått kapitalt, det går inte att höra hans tungomål längre, roligt att han har mage att gnälla inför Sanna att hans svenska inte är så dålig, självinsikt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-30 kl. 22:42.
2023-04-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Jag kunde inte hålla med dig mindre. Med 20 castade överlevnadsexperter skulle man ju gå ifrån originalkonceptet med att det ska handla om vanliga svenskar på en öde ö. Det skulle bli ett helt annat program, som man visst kan göra, men låt Robinson vara Robinson.

Man kan gå mer åt det hållet. Nu verkar ju inte ens de lönnfeta odugliga gå ner ett kilo i vikt ens.
2023-04-30, 22:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Undrar om det kommer fler tillbaka till R innan vinnaren blir korad och erhåller de 25k?
Gränslandet, hur många som kommer in i Robinson igen:
2023-04-30, 22:48
Medlem
Tråkigt att det inte kommit någon ny, jag vill se ett riktigt CP. Det hade gjort mig glad.
2023-04-30, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Amanda beskriver sig själv som många av oss trott:

"Jag är ju en tjej som har mycket killkompisar. Jag sa det tidigt och jag sa att jag matchar lite mer med energin med killar än vad jag gör med tjejer. Vi visste båda två var vi hade varandra och det fanns inget mer intresse där mer än att vi mentalt klickade väldigt bra, har Amanda tidigare förklarat för Hänt gällande relationen till Erik."

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/robinson-amandas-pojkv%C3%A4n-bryter-tystnaden-efter-romansryktet-med-erik-jag-vet/ar-AA1ayJ5Z?ocid=msedgntp&cvid=8046ded2b3ea44dcefa7cc f949c748ef&ei=10
Det är EXAKT vad jag hade förväntat mig att hon skulle säga.
Tror inte det har undgått någon att hon är typen som hänger med killar för att det alltid skär sig med tjejerna.
Typiskt såna tjejer som använder avundsjuka som ursäkt till att alla hatar henne förutom killarna som för tillfället är ute efter att sätta på henne.
2023-04-30, 22:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Jag vet inte om det har med svagt minne att göra. I ditt förra inlägg skrev du att hon var väldigt duktig och höll väldigt länge. Men i själva verket kom hon 4 av 5, nästsist av 5 pers. Det visar på fantasi utblandningen i dina inlägg. Filtrerad verklighet.
Och det där satt du och skrev om trots att ingen hade frågat om det..
Jaha det räckte alltså inte med att du rättade mig från mitt lilla fel, när jag placerade Amanda som 3:a istället för det korrekta 4:a och jag genast erkände mitt fel. Kanske det var för att jag då glömde att tacka för det som du kände dig nödgad att återkomma och ljuga eller för att inte också jag skall överdriva överdrev och förvanskade det jag faktiskt skrev. Jag skrev aldrig väldigt länge som du helt felaktigt påstod jag gjort - utan endast länge.

Rätt skall vara rätt...eller hur

Nu när jag åter läser ditt inlägg så ser jag att du skriver att jag skrivit att hon var väldigt duktig också. En avsiktlig klar lögn var det alltså från din sida. Varför?
Senast redigerad av kubun 2023-04-30 kl. 22:59.
2023-04-30, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det är tre urnor kvar i örådet, då tre veckor kvar av Gränslandet.

Den som vinner Gränslandet får 25k och en plats in i finalveckan.

Ok, tack då är jag med.

Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Men den stora skillnaden är ju att tjejerna ”äger rätten” till uttrycket i fråga. För dem är det ju ett feministiskt ”statement”, typ.

Kan man bli diskad för n-ord bör man som man hänga löst pga f-dito.

Ja det kan man ju tycka, det är ju i alla fall omoget och smaklöst att säga f-ordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in