Okej, stå fast vid din åsikt då trots att den är helt fel. Stå fast vi att alla lag har 3 garanterade i matcherna mot BP och att BP max tar 10poäng också.
Bryr mig inte ett skit om Häcken. Bara du som är irriterande och tror att ni är avskydda och/pga att ni är bäst.
Ganska säker på MFF är tillbaka i toppen nästa säsong och vill ha "revansch".. Skrev jag förra säsongen så hur har jag ändrat min åsikt?
Stora stygga Häcken hahahahahaha vi är inte rädda för er, vi älskar att jävlas med din totalhybris om att dom ska vara överlägset bäst, sorry ponken en gång är en lyckospark inget annat.
Stora stygga Häcken hahahahahaha vi är inte rädda för er, vi älskar att jävlas med din totalhybris om att dom ska vara överlägset bäst, sorry ponken en gång är en lyckospark inget annat.
Hammarby har endast lyckats vinna mot svinlätt motstånd i form av BP och Degen, alla andra svårare matcher har det blivit nada poäng. Samma sak med Djurgården där också. Vi kan skriva av båda lag rätt enkelt nu från guldet speciellt de förstnämnda.
Citat:
Det är verkligen patetiskt men grabbarna är on the up and up nu. Dags att slakta gås på valborg..
Så berätta för mig bananjuice blev det en gås till valborg som tröstpris? Kryddades den med ett paket bajen spliffs?
Skulle snarare säga att det var Malmö som rullade er i en gås och rögade den hela matchen.
Varför är ni aldrig mästare
Aldrig mästare
Aldrig mästare
Varför är ni aldrig mästare!
Hammarby har endast lyckats vinna mot svinlätt motstånd i form av BP och Degen, alla andra svårare matcher har det blivit nada poäng. Samma sak med Djurgården där också. Vi kan skriva av båda lag rätt enkelt nu från guldet speciellt de förstnämnda.
Så berätta för mig bananjuice blev det en gås till valborg som tröstpris? Kryddades den med ett paket bajen spliffs?
Skulle snarare säga att det var Malmö som rullade er i en gås och rögade den hela matchen.
Aldrig mästare
Aldrig mästare
Varför är ni aldrig mästare!
Znark. Senast jag sa åt dig bad jag dig återkomma när ni har tresiffrigt antal SM-Guld. Den här gången reviderar jag till 50. Nästa gång kanske jag halverar igen och väljer 25, vem vet?
---
Vi vann andra halvlek och spelade upp oss. Hade vi bara varit lite mer noggranna i försvaret och satt någon till chans hade vi vunnit idag. Malmoe imponerar inte direkt.
Znark. Senast jag sa åt dig bad jag dig återkomma när ni har tresiffrigt antal SM-Guld. Den här gången reviderar jag till 50. Nästa gång kanske jag halverar igen och väljer 25, vem vet?
---
Vi vann andra halvlek och spelade upp oss. Hade vi bara varit lite mer noggranna i försvaret och satt någon till chans hade vi vunnit idag. Malmoe imponerar inte direkt.
MFF sköljde över Hammarby som en himmelsblå flodvåg.
Sedan slog man av på takten något. Rektor Rydis valde att vila AC och Vecchia med en halvtimme kvar.
Hammarby var en roddbåt. MFF en intergalaktisk stjärnkryssare. I andra halvlek på halvfart.
MFF sköljde över Hammarby som en himmelsblå flodvåg.
Sedan slog man av på takten något. Rektor Rydis valde att vila AC och Vecchia med en halvtimme kvar.
Hammarby var en roddbåt. MFF en intergalaktisk stjärnkryssare. I andra halvlek på halvfart.
So be it, Jedi...
Sadiku assist på 4-1, Pinas gånger 2 efter i försvaret och där har vi segern. Sedan Djukanovics målkåta där han kunde spelat i första halvlek och vi har 1-3-resultatet.
Marginalerna har varit på malmoes sida denna säsongsinledning. Stor risk att det håller i sig, tyvärr.
Hade vi spelat i tigerrandigt istället för det förskräckliga helgrönt hade vi vunnit idag.
---
Kom igen när ni ens har en stjärna, kommer aldrig hända och kommer förmodligen aldrig hända att ni tar ett andra guld ens. Malmö imponerar inte? Vad fan ska man då säga om Bajen????
Vi har öppnat riktigt dåligt men vi har också haft det överlägset svåraste schemat med Häcken, Gnaget å nu Malmö borta. Det som är glädjande är att gnagarna öppnat uselt men dif tar nog priset med 7p, då har man mött BP, Halmstad, Sirius, GBG och Degen.