2023-04-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0wjfNoyWtdZRoo7gMy1dn7F3 bGDp28G4D9MHmLpzf6pZi1dCRMTvAdZADLu4rnUCjl&id=7882 14993

.

Tack!

Fy fan va hemskt, så ung 😪
Magen såg rätt så stor ut så det måste ha varit väldigt nära till födsel…

Räknas sånt som dubbelmord?
Citera
2023-04-30, 14:41
Avstängd
SoberZealots avatar
Oki, så låt mig tolka(kanske felaktigt, men ändå) vad ni säger.

Så mamman är röd + multikulti = PK och uppfostrar sin dotter PK. PK dotter blir såklart ihop med muslim för då är man lite mer värd som PK(man vill ju inte vara ihop med incels de är ju vita)

Dottern som är PK fattar inte att muslimer bara utnyttjar PK. Och när dottern vill leva PK så får hon en kniv i halsen? Såklart en ren olycka så mer än 2 år skall inte muslimen ha, för att han är PK-stämplad, undra vilka trauman han varit med om...

Det är min analys utav det hela. Så skulden till detta är helt enkelt två entiteter. PK och islam.

Vila i frid unga kvinna, du fick aldrig chansen att leva ditt liv.
Citera
2023-04-30, 14:41
Medlem
Halloween2s avatar
Fy fan att mista sitt barn och samtidigt barnbarn. Flickan var knappt vuxen :/ fy fan
Citera
2023-04-30, 15:14
Medlem
Extinctionists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Oki, så låt mig tolka(kanske felaktigt, men ändå) vad ni säger.

Så mamman är röd + multikulti = PK och uppfostrar sin dotter PK. PK dotter blir såklart ihop med muslim för då är man lite mer värd som PK(man vill ju inte vara ihop med incels de är ju vita)

Dottern som är PK fattar inte att muslimer bara utnyttjar PK. Och när dottern vill leva PK så får hon en kniv i halsen? Såklart en ren olycka så mer än 2 år skall inte muslimen ha, för att han är PK-stämplad, undra vilka trauman han varit med om...

Det är min analys utav det hela. Så skulden till detta är helt enkelt två entiteter. PK och islam.

Vila i frid unga kvinna, du fick aldrig chansen att leva ditt liv.

Jag vet att det är svårt att skaffa sig verklighetstrogna uppfattningar om man lever livet genom internet, men snälla, håll dina analyser för dig själv.
Citera
2023-04-30, 15:22
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0wjfNoyWtdZRoo7gMy1dn7F3 bGDp28G4D9MHmLpzf6pZi1dCRMTvAdZADLu4rnUCjl&id=7882 14993

.

Så det är hedersrelaterat?

Citat:
Ingen religon, ingen gud, ingen tro ska få ta en oskyldig kvinnas liv.
Citera
2023-04-30, 15:28
Medlem
Fruktansvärt alltihop. Allt pekar på att det är hedersrelaterat, personer nära till offret har lagt ut på sociala medier att ”hedersvåldet måste stoppas” och att religionsfriheten inte fungerar i detta land. Min gissning är att pojkvännen är muslim och mördar offret pga att hon bl.a var gravid med hans barn. Utöver det har mamman till offret missbruksproblem och är tillsammans med en man som också missbrukar och är dömd för diverse brott.
Citera
2023-04-30, 15:29
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 145163703
Osäker. Vet att mamman var adopterad från thailand ( inte 100% på om det var därifrån)
Syskonen delar olika pappor.
Stämmer att mamman är adopterad från Thailand, Bangkok.
Citera
2023-04-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhumla
Fruktansvärt alltihop. Allt pekar på att det är hedersrelaterat, personer nära till offret har lagt ut på sociala medier att ”hedersvåldet måste stoppas” och att religionsfriheten inte fungerar i detta land. Min gissning är att pojkvännen är muslim och mördar offret pga att hon bl.a var gravid med hans barn. Utöver det har mamman till offret missbruksproblem och är tillsammans med en man som också missbrukar och är dömd för diverse brott.

Vem är mamman och mammans man?
Citera
2023-04-30, 15:33
Medlem
hejkittys avatar
Mamman har tagit bort sina inlägg om dottern på Instagram men har istället publicerat en story som nämner bland annat hedersmord. Så tragiskt.
Citera
2023-04-30, 15:35
Medlem
Sverighiztans avatar
Ja va ska man säga mer än att man inte är så förvånad om det nu är så att en uggabugga är inblandad.
De har noll respekt för människor och liv i största allmänhet.

När i helvete ska svensken vakna..
Citera
2023-04-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejkitty
Mamman har tagit bort sina inlägg om dottern på Instagram men har istället publicerat en story som nämner bland annat hedersmord. Så tragiskt.

Kan du länka till inlägget?

Blir fundersam på varför man kallar detta hedersmord. Det verkar inte finnas något som tyder på att just detta är hedersrelaterat? Hade BO en konflikt med pappan till barnet?
Citera
2023-04-30, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 145163703
Osäker. Vet att mamman var adopterad från thailand ( inte 100% på om det var därifrån)
Syskonen delar olika pappor.

Jo jag hade rätt, dotter till en bekant till mig… fy faan….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in