Observera Lundins lysande referat om händelseförloppet. Just saying.
Vilka fullkomligt vidriga människor som är med i nuvarande lag Syd.
Klart det är ett spel, men det här? Absolut ingen finess. Bara plumpt och korkat.
Dennis (den yngre):
"Bra" lagledare.. Uppenbarligen har Lill-Dennis inte en enda kota av en ryggrad: Motbjudande smilfink som står och är stolt över hur jävla illa han beter sig. Efter tävling säljer han ut alla i det egna laget, inför lag Nord. Därefter är det synd om honom själv igen, när "de blev ledsna".
Men inte nog med det - sedan står han och psykar Marcus under hela duellen. Och åker ut själv, såklart.
Största fjanten i Robinsons historia!
Chris: Nasty. Fjollig, sadistiskt skadeglad, helt utan skrupler. Skitsnackaren nr 1.
Att han skulle kunna fungera som 'arbetsledare' någonstans, är ju uteslutet.
Pernilla: Avbryter, lägger orden i munnen på andra konstant, försöker hela tiden att inta en ledarposition, fastän hon både är korkad och genuint osympatisk.
Trist att Alva mår så dåligt. Känns som om hon behövt vård för magen länge ju.
Gränslandet Söndag, del 21:
Väldigt trist att se Elin åka ut. Eller gör hon det..? 🤔 Det verkar onekligen som om Gränsländarna får en chans till, iom att Lill-Dennis kommer.
Amanda som har ryggrad, kommer att ta honom på ren anständighet, är mitt stalltips. Det vore för jävla vidrigt om Dennis the menace åker tbx in i spelet.
Fjanten förtjänar inte en plats i Robinson och ska ut för gott. Förstår verkligen inte hur de tänkte vid castingen.
"- Hej, jag har aldrig gjort ett handtag, gillar skvaller, tycker synd om mig själv och har aldrig behövt fundera på andra eller självkritik."
"- Välkommen!"
Senast redigerad av Xedome 2023-04-30 kl. 04:42.
Skönt att personen som åkt ur Robinson fick smaka på karma, den personen får skylla sig själv.
Dagens avsnitt:
Marcus vart utröstad men han hade tur att få en duell, han valde Dennis J att duellera mot och vann. Spännande duell som tog lång tid.
Hur Dennis J kan vara så korkad är svårt att förstå, om han inte svikit Amanda, Erik och Marcus och gjort en läggmatch tidigare i veckan. Då hade Dennis J varit kvar. Hoppas Dennis J inte kommer in igen i Robinson.
Senast redigerad av Puma006 2023-04-30 kl. 04:27.
Skönt att personen som åkt ur Robinson fick smaka på karma, den personen får skylla sig själv.
Dagens avsnitt:
Marcus vart utröstad men han hade tur att få en duell, han valde Dennis J att duellera mot och vann. Spännande duell som tog lång tid.
Hur Dennis J kan vara så korkad är svårt att förstå, om han inte svikit Amanda, Erik och Marcus och gjort en läggmatch tidigare i veckan. Då hade Dennis J varit kvar. Hoppas Dennis J inte kommer in igen i Robinson.
TV4 SKIT! Ni har för alltid förstört er ev. tro utåt sett på rättvisa, lojalitet samt att vara en reko ochrättvis t kanal. ACK Vad ni och jag bedrog oss. PISSTV OCH ILLOJALITET VÄRSTA VÄRSTA TV4!!!!!!!!
Dagens avsnitt:
Instämmer verkligen. Så otroligt välförtjänt att den personen åkte ut, med huvudet före.
Ingen jävel njuter väl av svek ditt dumhuvud! Det är ett spel och du sitter hemma och överdriver, går du ens ut om dagarna och har ett socialt liv eller är du en korkad jävel som bara tycker saker du inte vet ett skit om! Det är ett spel och folk lismar, ljuger och går bakom ryggen på varandra. Det är 500000 jävla kronor inte ett kontorsjobb! Så ttrött på folk som tror att det är vardagen.
Älskar verkligen Robinson den här säsongen. Sjukt spännande och bra personer rakt igenom.
Ser verkligen fram emot varje avsnitt.
I nästa vecka efter sammanslagning så finns en chans för de andra att bryta den starka tjejpakten. Eftersom alla är så smarta vill jag inte helt bortse från att det kan bli så.
Fördelen tjejerna har:
- alla älskar dem
- inget hot individuellt
- smarta/duperande
Nackdel med tjejpakten:
- superstort hot som en grupp
- de fyra tjejerna kommer bli sist kvar i pakten, övriga åker ut före
Senast redigerad av greta75 2023-04-30 kl. 08:35.
Älskar verkligen Robinson den här säsongen. Sjukt spännande och bra personer rakt igenom.
Ser verkligen fram emot varje avsnitt.
I nästa vecka efter sammanslagning så finns en chans för de andra att bryta den starka tjejpakten. Eftersom alla är så smarta vill jag inte helt bortse från att det kan bli så. Fördelen tjejerna har är att alla älskar dem och ingen ser dem som hot individuellt, de är bara ett hot som en grupp.
Ja alltså, jag kände verkligen rätt så långt in att det inte finns en chans att den här säsongen lever upp till den förra, men så känns det inte alls längre. Nu jävla tar det fart! Hoppas att Amanda och Oskar kommer tillbaka från Gränslandet!
Alva har ju på ett sätt varit smart. Först såg hon till att en av de arga blattarna förpassades till Gränslandet, sen såg hon till att visa sig vek och att hon inte är något "hot" och under tiden säkerställde sin plats i tjejpakten och i Robinson. Än så länge inte hamnat i konflikter som riskerar utmynna i en bortröstning.
Och har man kommit så långt som till sammanslagningen utan en enda röst på sig har man spelat spelet hyfsat bra.
Alva..smart ? Hahahaha , hon har bara hängt med tjejerna. Jag tror inte hon spelat alls. Hon har bara varit sitt menlösa jag. Hur tänkte hon egentligen när hon sökte till Robinson.