Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Det är bara ännu en i raden av alla lögner som ni troll sprider om fallet bara för att misskreditera Maja på falska grunder.
Ödmjukheten fortsätter ser jag. Mannen som dyker upp från ingenstans, viftar hej vilt, med allmänt överlägsen attityd. Att du nämner andra som troll är ju komik på hög nivå.
Synd med sådant uppträdande, hade du varit lite mer ödmjuk hade man kanske lyssnat på dig. Din attityd gör att man istället kopplar bort dig.
TR har lämnat en utförlig förklaring till sitt beslut, MH lämnar en historia som de allra, allra flesta sorterar under "påhitt med minnesluckor märkligt korrelerade med känsliga event". Hennes beteende innan och efter mordet kan knappast tolkas som vanligt betende för en oskyldig. Punkt efter punkt i MHs historia motbevisas, antingen med teknisk bevisning eller logik utifrån händelsekedjan. Allt detta passeras obemärkt.
Jag säger inte att hon ville att TT skulle mördas, det vet jag inte, utan utgår från den mest logiska förklaringen till hennes aktiviteter. Viktigt att skilja på dessa två. Jag tror att hon drevs av den naturliga instinkten att hjälpa hennes vän i ett bråk, precis som hon gjorde några timmar innan på Nöjet.
Förväntar mig ett överlägset svar från dig på detta. Förmodligen indränkt i sedvanliga konfirmationsbias. Det är synd.