2023-04-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hva står det i artikkelen? Betalingsmur ...

VG har publisert en artikkel:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3EXbGX/loerenskog-politiet-hentet-sekk-og-tre-kniver-paa-natten

Vedkommende som gjorde funnet publiserte dette i Facebook-gruppen "Lørenskog Oppslagstavle" i går.
Senast redigerad av Jayce 2023-04-29 kl. 22:38.
Citera
2023-04-29, 22:03
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
VG har publisert en artikkel:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3EXbGX/loerenskog-politiet-hentet-sekk-og-tre-kniver-paa-natten

Vedkommende som gjorde funnet publiserte dette i Facebook-gruppen "Lørenskog Oppslagstavle" i går.

I en annen artikkel spør VG om saken ses i sammenheng med en forsvinningssak i området. Politiet svarer at det er noe de må komme tilbake til.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RGldAr/funn-av-doed-person-i-loerenskog-trolig-drap?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=3EXbPe
Citera
2023-04-29, 22:22
Medlem
Citat:
I en annen artikkel spør VG om saken ses i sammenheng med en forsvinningssak i området. Politiet svarer at det er noe de må komme tilbake til.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RGldAr/funn-av-doed-person-i-loerenskog-trolig-drap?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=3EXbPe
Hmm. Oppsiktsvekkende.
Citera
2023-04-29, 23:49
Medlem
Citat:
Hva står det i artikkelen? Betalingsmur ...
Nevnes Futurum eksplisitt i artikkelen?
Citera
2023-04-29, 23:52
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Nevnes Futurum eksplisitt i artikkelen?
här är från artikeln i RB :
Funnet ble gjort i et skogholt i et populært turområde ved Futurum i Lørenskog.
Citera
2023-04-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
här är från artikeln i RB :
Funnet ble gjort i et skogholt i et populært turområde ved Futurum i Lørenskog.
Takker!
Citera
2023-04-30, 00:07
Medlem
Citat:

Jeg trodde først at det var den drepte mannen i 20-årene, fra en annen kommune, muligens nabokommune, som var meldt savnet slik at politiet har en savnetsak på ham.

Men etter å ha lest VG-artikkel, vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Det ble altså funnet en tom ryggsekk, to kniver og én machete, i nærheten av Futurum. Kan være gjenstandene tilhører den drepte. Politiet var ute og hentet gjenstandene hos finneren midt på natten. Funnet var tydeligvis veldig interessant.

Kan drapet på mannen i 20-årene ha noe med drapet på Anne-Elisabeth å gjøre?

Det er det store spørsmålet nå.

Jeg tror mange av de kjente mulige mistenkte fra tråden, sitter varetektsfengslet. Eller.
Citera
2023-04-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg trodde først at det var den drepte mannen i 20-årene, fra en annen kommune, muligens nabokommune, som var meldt savnet slik at politiet har en savnetsak på ham.

Men etter å ha lest VG-artikkel, vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Det ble altså funnet en tom ryggsekk, to kniver og én machete, i nærheten av Futurum. Kan være gjenstandene tilhører den drepte. Politiet var ute og hentet gjenstandene hos finneren midt på natten. Funnet var tydeligvis veldig interessant.

Kan drapet på mannen i 20-årene ha noe med drapet på Anne-Elisabeth å gjøre?

Det er det store spørsmålet nå.

Jeg tror mange av de kjente mulige mistenkte fra tråden, sitter varetektsfengslet. Eller.

Saken har ingen kobling. I følge ulike kilder skal mannen i 20-årene ha somalisk bakgrunn.

Liket skal ha vært ille tilredt. Funn av machete samme kveld er spesielt. Ikke uvanlig i miljøet.
Men vi får se om knivfunnet ved Futurum har en kobling til ugjerningen, eller er noe annet.
Senast redigerad av Jayce 2023-04-30 kl. 00:44.
Citera
2023-04-30, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Saken har ingen kobling. I følge ulike kilder skal mannen i 20-årene ha somalisk bakgrunn.

Liket skal ha vært ille tilredt. Funn av machete samme kveld er spesielt. Ikke uvanlig i miljøet.
Men vi får se om knivfunnet ved Futurum har en kobling til ugjerningen, eller er noe annet.

Det var så merkelig skrevet i VG at jeg ble i tvil.

Så, det høres fornuftig ut at drapet på mannen i 20-årene ikke har noe med AE-saken å gjøre.
Citera
2023-04-30, 01:01
Medlem
Narkotikasalg-oppgjør da. Det går for hett for seg i "gjengene" om dagen, så vi får håpe Politi Øst har ressurser nok til å behandle AEH-saken uten forsinkelser.
Citera
2023-04-30, 08:57
Medlem
Citat:
Bidrar han ikke engang med tanker, nå som han er "ren", kan han like så godt tatovere "skyldig" i panna. Han skal jo kjenne TH og er dømt i samme sak som PSS. Det bør han kunne forklare seg logisk om...

Det er mulig han vil beskytte folk han kjenner, hvis det kun er snakk om mistanker han har. Han har nok store forutsetninger for å finne ut hvem som står bak, selv om han ikke skulle være innblandet.
Citera
2023-04-30, 09:41
Medlem
Citat:
Narkotikasalg-oppgjør da. Det går for hett for seg i "gjengene" om dagen, så vi får håpe Politi Øst har ressurser nok til å behandle AEH-saken uten forsinkelser.

Det har de neppe. De har vel ett par tonn med kokain de skal håndtere også
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in