2023-04-29, 16:03
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
BOOOM!
https://www.foxnews.com/opinion/i-gen-z-men-my-generation-not-dating-why-should-we

Citat:
Sixty-three percent of men aged 18 to 29 say they’re single, as Gen Z men have given up on dating

Jag har startat otaliga trådar om att den feminiserade gynociden redan har startat och om vad som ev. kommer att vara.
Denna studie är förvisso gjord i Nordamerika, men vi kan anta att vi bara har smärre variationer över hela den radikalfeminiserade västsfären.

Kommande generationers män verkar inte tycka att den radikalfeminiserade kvinnligheten är värd att "jaga" eller investera livstid i, med eller runt.

Hur tror vi att detta kommer att spela ut sig framgent för de perpetuella offren, kvinnorna?
Kommer detta vara isolerat till bara mäns relationer till kvinnor eller kommer effekterna av detta att spilla över på hela samhället?
Kommer kvinnor som enl. svensk sk. "vetenskap" är lika män, att axla mansrollen som yngre män nu överger???
Citera
2023-04-29, 16:06
Medlem
Poztmann1s avatar
De har sänkt sitt värde till den grad att det enda kvinnor numera kan erbjuda män är sex. Sex går att lösa på andra sätt, tex köpa det.

Finns inget sex som väger över nackdelarna att ha att göra med kvinnor.

Klart att män tröttnar.
Citera
2023-04-29, 16:10
Medlem
Ur ett ekologiskt perspektiv är det bara bra att människan avvecklar sig själv. Heja USA!
Citera
2023-04-29, 16:14
Avslutad
Man behöver inte dejta för att knulla vilket uppriktigt sagt de flesta i den åldern är ute efter i såväl Nord Amerika som Sverige.
Citera
2023-04-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
BOOOM!
https://www.foxnews.com/opinion/i-gen-z-men-my-generation-not-dating-why-should-we

Jag har startat otaliga trådar om att den feminiserade gynociden redan har startat och om vad som ev. kommer att vara.
Denna studie är förvisso gjord i Nordamerika, men vi kan anta att vi bara har smärre variationer över hela den radikalfeminiserade västsfären.

Jo, men det är väll ganska vanligt i den civiliserade väst världen att man inte har/skaffar stadigvarande partner 18-29 i samma utrsträckning som förr. syns ju om inte annat på snitt åldern för första barnet gått upp rejält de senaste 50åren.

Citat:
Kommande generationers män verkar inte tycka att den radikalfeminiserade kvinnligheten är värd att "jaga" eller investera livstid i, med eller runt.

Varför skulle de jaga, finns ju tinder.

Citat:
Hur tror vi att detta kommer att spela ut sig framgent för de perpetuella offren, kvinnorna?

Det som har hänt är att kvinnor blir olyckligare än föregående generation.
The Paradox of Declining Female Happiness
https://www.nber.org/papers/w14969

Citat:
Kommer detta vara isolerat till bara mäns relationer till kvinnor eller kommer effekterna av detta att spilla över på hela samhället?

mjo, det kommer givetvis ha effekter, men män generellt är ju vinnarna vad jag kan se. kvinnor not so much.

Citat:
Kommer kvinnor som enl. svensk sk. "vetenskap" är lika män, att axla mansrollen som yngre män nu överger???

Det gör de ju redan. men tyvärr inget vidare.
Citera
2023-04-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poztmann1
De har sänkt sitt värde till den grad att det enda kvinnor numera kan erbjuda män är sex. Sex går att lösa på andra sätt, tex köpa det.

Finns inget sex som väger över nackdelarna att ha att göra med kvinnor.

Klart att män tröttnar.

Nej det är generellt bara svartskallar och pundare som köper sex, unga pojkar och män tittar på porr.

Feminismen och porren kommer att ta död på den vita rasen helt enkelt, allt medans en kroknäsa sitter och gnuggar sina händer.
Lägg därtill 200 000 abborter om året, "klimatskam" och dessa "satsa på karriären" kvinnorna
Citera
2023-04-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö

Vissa verkar försöka... Men jag skulle vilja påstå att en radikalflata i Umeå som studerat lagning av cykelpunktering i 3 år, inte är en duglig mekaniker.
Citera
2023-04-29, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
BOOOM!

Är det bara riktig vetenskap när du håller med om resultatet?
Citera
2023-04-29, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Och? Ingen bryr sig.

Det gör du nog, men främst konsekvenserna av det, inte sorsaken.
Citera
2023-04-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö

Nä, det är väl de som är de svaga männen i ordspråket:

...
Goda tider skapar svaga män
Svaga män skapar dåliga tider
...
Citera
2023-04-29, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Nä, det är väl de som är de svaga männen i ordspråket:

...
Goda tider skapar svaga män
Svaga män skapar dåliga tider
...

Nja. det kryllar av svaga "män". "vi" är generellt lata och lättmanipulerade. att motivera sig och att frivilligt tapåsig och bära en tyngre börda behöver de allra flesta "pojkar" motiveras till.
Citera
2023-04-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Man behöver inte dejta för att knulla vilket uppriktigt sagt de flesta i den åldern är ute efter i såväl Nord Amerika som Sverige.

Det verkar på studien som att kvinnor inte ens är värda att knulla. Den täcker även hookup-horeriet som jag förstod saken.

Min erfarenhet av att bara använda kvinnor i syfte att enbart tillfredställa kuken, är att de inte är värdiga. Väldigt ofta krånglar de mm., kräver uppmärksamhet o.s.v.
Ett tag testade jag att hela tiden köra 3 st. kk samtidigt, just för att konstant kunna ignorrera de som krånglar och sedan byta ut de som bränner broarna.
Min erfarenhet säger att det fortfarande är förspillan av det enda liv man har. All tid som kvinnor får, är tid som inte går till något produktivt i ens liv. Enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in