2023-04-25, 20:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Vilken mardröm för alla "fotbollsälskare"! Plastersund obesegrade och nu trea i Superettan.
Inte nu längre Västerås - Örebro nu 3-0 med minuter kvar och tar därmed 3:e platsen
Citera
2023-04-29, 13:50
Medlem
BarryHatters avatar
Ett solklart mål för Öster när Keita backar in i målburen då han fångar bollen!
Citera
2023-04-29, 13:52
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Ett solklart mål för Öster när Keita backar in i målburen då han fångar bollen!

Håller med. Den där var inne. Tjejen på linjen är feg som fan och hinner inte med. Uruselt.

Tycker tyvärr att Östersund visar att de kommer vara med i striden om uppflyttning hela vägen in. Så sorgligt men ettvackertsvin kommer troligen få rätt.
Citera
2023-04-29, 13:54
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Håller med. Den där var inne. Tjejen på linjen är feg som fan och hinner inte med. Uruselt.

Tycker tyvärr att Östersund visar att de kommer vara med i striden om uppflyttning hela vägen in. Så sorgligt men ettvackertsvin kommer troligen få rätt.
Östersund har varit bättre än vad jag trodde på förhand, det ska jag erkänna. Men i den här matchen känns det inte som de har så mycket att sätta emot Öster, det är bara tillfälligheter som gör att det fortfarande är 0-0.
Citera
2023-04-29, 14:13
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Östersund har varit bättre än vad jag trodde på förhand, det ska jag erkänna. Men i den här matchen känns det inte som de har så mycket att sätta emot Öster, det är bara tillfälligheter som gör att det fortfarande är 0-0.

Jag sätter emot. Skulle bli mycket förvånad om Öster vinner detta. Östersund kommer klara X, minst.
Citera
2023-04-29, 14:16
Medlem
Det är smådeppigt när ett modernt bygge som Visma Arena aldrig kan fyllas. Nu toppmöte i Superettan t.ex. men stämningen hamnar ofta väldigt nära en träningsmatch.

Öster måste ha gjort något för att tappa stadens stöd?
Citera
2023-04-29, 14:19
Medlem
Östersund står emot bra borta mot Öster. Spelar med en man mindre, men släpper inte till jättemycket bakåt ändå.

EDIT. Och där får Östersund ett jätteläge att göra 0-1 . Men bollen tar i ribban.
Senast redigerad av Radarraid 2023-04-29 kl. 14:21.
Citera
2023-04-29, 14:28
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Östersund står emot bra borta mot Öster. Spelar med en man mindre, men släpper inte till jättemycket bakåt ändå.

EDIT. Och där får Östersund ett jätteläge att göra 0-1 . Men bollen tar i ribban.

Exakt så. Stor skillnad på Östersund i år och ifjol.
Tippar att Östersund blir 3a och vinner kvalet. Minst. Fy fan.
Senast redigerad av zebra121 2023-04-29 kl. 14:51.
Citera
2023-04-29, 14:44
Medlem
zebra121s avatar
Som sagt...lita på zebra121.
Citera
2023-04-29, 14:45
Medlem
Hahahah!

Vilket sjukt flytmål
Citera
2023-04-29, 15:02
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jag sätter emot. Skulle bli mycket förvånad om Öster vinner detta. Östersund kommer klara X, minst.
Du fick rätt, hatten av. Starkt av Östersund att ta tre poäng med en man mindre en hel halvlek.

En otroligt dålig insats att Öster i andra halvlek också. De återfick aldrig det momentum de hade i första fram till utvisningen. Andra halvlek påminde mig om Halmstad - Djurgården i allsvenskan, där ett lag backar hem och försvarar sig bra och dessutom lyckas förvalta kontringarna, medan det andra laget dominerar bollinnehavet men inte lyckas skapa något eftersom passningsspelet går på tok för långsamt.

Söderberg ser precis ut som han gjorde stundtals i Brage och försvinner helt ur matchbilden. Rodic hade inte heller sin bästa dag på jobbet, både 3-mot-1-läget och situationen där Keita är ute och fladdrar måste han kunna förvalta bättre!
Citera
2023-04-29, 15:14
Medlem
ingetbranicks avatar
Hur kan nån frivilligt vilja spela för en smutsklubb som ÖFK? För att de går i gång på att alla hatar dem? "Vi mot världen"? Eller har Kindberg hotat med att nåt hemskt ska hända med deras familjer om de inte spelar och vinner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in