2007-09-22, 15:15
Medlem
Kommer det någon uppföljare till Pusher 3? Älskar de här filmerna och har närmast sett sönder dem nu. Vore underbart med en Pusher 4, gärna med fokus på de två huvudpersonerna från den första filmen, Pusher.
Citera
2007-09-22, 20:19
Medlem
pluten86s avatar
Hoppas inte, Pusher 1 och 2 älskar dom, dom skulle stannat där. Men tyvär så slänge dom ihop en 3 med
Citera
2007-09-22, 21:35
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluten86
Hoppas inte, Pusher 1 och 2 älskar dom, dom skulle stannat där. Men tyvär så slänge dom ihop en 3 med
Nja jag tror att Kim Bodnia hade kunnat rädda en 4:a men det lär nog aldrig hända.
Han vill nog inte riskera att sabba sitt goda rykte han fått på grund av Pusher 1.
Citera
2007-09-22, 21:40
Medlem
Vaddåååå, 4:an är ju störtskön med alla galna juggar
Fast så klart, 1:an är bäst. En riktig klassiker. Underbart när Frank (Franke på juggespråk) och Tonny glider runt som kungar i Köpenhamn, äter middag och festar jääävlar va jag vill se mer! Var tog Frank vägen? Frank och Milo borde bli vänner igen Har Nicolas Winding Refn gjort några andra filmer i liknande stil?
Citera
2007-09-22, 21:46
Medlem
patrikgbgs avatar
Tror inte att Kim Bodina skulle vara med om det skulle komma en 4:a. Läste att blev osams med regissören. Det kan ju ev. bara vara skvaller dok.
Citera
2007-09-23, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonhjarta
Var tog Frank vägen? Frank och Milo borde bli vänner igen

Tror det är i Pusher 2 - i samband med dealen där Tony's kumpan blir rädd och spolar ner skiten i toaletten - som Milo frågar Tony hur det är med Frank och om han fortfarande är utomlands. Det förklarar väl mysteriet med Franks frånvaro i 2'an och 3'an.

Hur som helst, hoppas verkligen inte det kommer en 4'a. 1'an och 2'an var riktigt bra - speciellt då 1'an som ju är mer eller mindre gudabenådad. Men 3'an var rejält seg. Allt det roliga hände ju den sista halvtimmen, medan resten av filmen var skit...
Citera
2007-09-23, 01:06
Medlem
quaertys avatar
Den febriga stämningen från ettan har de inte lyckats återskapa hittills. Jag röstar för att de skiter i fyran.
Citera
2007-09-23, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonhjarta
Vaddåååå, 4:an är ju störtskön med alla galna juggar
Fast så klart, 1:an är bäst. En riktig klassiker. Underbart när Frank (Franke på juggespråk) och Tonny glider runt som kungar i Köpenhamn, äter middag och festar jääävlar va jag vill se mer! Var tog Frank vägen? Frank och Milo borde bli vänner igen Har Nicolas Winding Refn gjort några andra filmer i liknande stil?

Fuck, 3:an menar jag så klart...
Citera
2007-09-23, 01:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krumbukto
Tror det är i Pusher 2 - i samband med dealen där Tony's kumpan blir rädd och spolar ner skiten i toaletten - som Milo frågar Tony hur det är med Frank och om han fortfarande är utomlands. Det förklarar väl mysteriet med Franks frånvaro i 2'an och 3'an.

Hur som helst, hoppas verkligen inte det kommer en 4'a. 1'an och 2'an var riktigt bra - speciellt då 1'an som ju är mer eller mindre gudabenådad. Men 3'an var rejält seg. Allt det roliga hände ju den sista halvtimmen, medan resten av filmen var skit...
Frank borde återvända för att än en gång göra köpenhamn osäkert o spännande..
Citera
2007-09-23, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Frank borde återvända för att än en gång göra köpenhamn osäkert o spännande..

Visst hade det varit kul på sätt och vis - men samtidigt tror jag det hade känts lite väl tjatigt med en 4'a...

Enough is enough som det heter.
Citera
2007-09-23, 12:23
Medlem
Fan, ingen verkar ju vilja ha en 4:a. Bara jag...
Kan ni rekommendera någon annan liknande film då? Gärna på danska, tyska eller whatever Är sugen på att se mer pushersnubbar glida runt och njuta av livet
Citera
2007-09-23, 13:26
Medlem
Continental Ops avatar
såg hela trean igår ordentligt, Milo är ju coolare i ettan o tvåan när han är på topp förstås

Jag har svårt att se vem en eventuell fyra skulle handla om, Smeden kanske, Kusse kan man inte göra en film om, han är ju bara dum i huvudet, Milo dödar ju alla i trean, jag kan dock tänka mig att många vill se en fyra om Radowan som dras in i the game igen förstås men det är för förutsägbart.

Jag tycker det räcker med tre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in