2023-04-09, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Cirkelbevisföring skrev jag. Problem med läsförståelsen?

när du hittar på ord får jag heltenkelt gissa mig till vad dina känslor innebär för dig.....

Citat:
Lägg fram åtminstone ett konkret argument till varför FSB skulle ha fimpat Tatarskij.
Han bröt mot rysk lag. och FSB gillar ju att spränga ryssar.

Citat:
Och nej, han var ingen terrorist utan soldat i Donbassmilisen.

Ja en terrorist. slå upp ordet, det är ju som att komunicera med en 3 åring, dock en välidgt efterbliven sådan...
Citera
2023-04-09, 17:07
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
när du hittar på ord får jag heltenkelt gissa mig till vad dina känslor innebär för dig.....

Han bröt mot rysk lag. och FSB gillar ju att spränga ryssar.

Ja en terrorist. slå upp ordet, det är ju som att komunicera med en 3 åring, dock en välidgt efterbliven sådan...

Jag måste tydligen undervisa dig.

Du gör ett påstående utan belägg. Nämligen att ”FSB gör sånt, gillar att spränga ryssar”. Sen använder du det som argument för att FSB sprängt upp Tatarskij=cirkelbevisföring.

Är det någon som är efterbliven så är det du. Regelrätt krigföring är inte terrorism. Vilka terrordåd menar du att Tatarskij varit inblandad i?
Citera
2023-04-09, 17:11
Medlem
Citat:
Jag måste tydligen undervisa dig.

Du gör ett påstående utan belägg. Nämligen att ”FSB gör sånt, gillar att spränga ryssar”.

Det finns det dock belägg för.

Citat:
Sen använder du det som argument för att FSB sprängt upp Tatarskij=cirkelbevisföring.

Sprängdes inte Tatarskij?

EDIT: cirkelbevisföring är inte ett ord, jag är inte din mamma.... måste du hitta på ord så orkar jag inte försöka lära dig något.

Citat:
Är det någon som är efterbliven så är det du. Regelrätt krigföring är inte terrorism.
regelrätt krigsföring kräver två nationalstater.

Citat:
Vilka terrordåd menar du att Tatarskij varit inblandad i?
Han tog till vapen och slogs mot ukraina, i ukraina.
Senast redigerad av slö 2023-04-09 kl. 17:15.
Citera
2023-04-09, 17:25
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Det finns det dock belägg för.

Sprängdes inte Tatarskij?

EDIT: cirkelbevisföring är inte ett ord, jag är inte din mamma.... måste du hitta på ord så orkar jag inte försöka lära dig något.

regelrätt krigsföring kräver två nationalstater.

Han tog till vapen och slogs mot ukraina, i ukraina.

Fram med dessa belägg då någon gång. Innan dess är det cirkelbevisföring du sysslar med.

Nej, icke-reguljära trupper som krigar är inte synonymt med terrorister. Men ni mongoliberaler har ju för vana att vattna ur och förvränga alla begrepp. Inte minst terrorism.
Citera
2023-04-09, 17:29
Medlem
Citat:
Fram med dessa belägg då någon gång. Innan dess är det cirkelbevisföring du sysslar med.

Jag länkade det. ta ett djupt andetag, byt binda och drick ltie varm choklad, konstatera att världen runt omkring dig där du sitter är full av saker som du inte förstår eller har ens kapacitet att någonsin förstå.

Citat:
Nej, icke-reguljära trupper som krigar är inte synonymt med terrorister. Men ni mongoliberaler har ju för vana att vattna ur och förvränga alla begrepp. Inte minst terrorism.

Misslyckades du med att slå upp definitionen av terrorist?

jag är inte din mamma dina känslor betyder ingeting för mig.
Citera
2023-04-09, 17:34
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Jag länkade det. ta ett djupt andetag, byt binda och drick ltie varm choklad, konstatera att världen runt omkring dig där du sitter är full av saker som du inte förstår eller har ens kapacitet att någonsin förstå.

Misslyckades du med att slå upp definitionen av terrorist?

jag är inte din mamma dina känslor betyder ingeting för mig.

Jag tänker inte rota igenom dina skitposter efter länkar. Lägg fram det du har eller knip.

Hitta någon vedertagen definition av terrorism som liknar din mongouppfattning. I dare you.
Citera
2023-04-09, 18:03
Medlem
Citat:
Jag tänker inte rota igenom dina skitposter efter länkar. Lägg fram det du har eller knip.

att stoltsera med din lathet och okunighet förklarar ju din behov av att hitta på ord och att dina känslor inte resonemang eller argument, är allt du har... tragiskt...

Citat:
Hitta någon vedertagen definition av terrorism som liknar din mongouppfattning. I dare you.

Det är ju bara att slå upp ordet terrorist.
Citera
2023-04-09, 18:13
Medlem
Endevils avatar
Citat:
att stoltsera med din lathet och okunighet förklarar ju din behov av att hitta på ord och att dina känslor inte resonemang eller argument, är allt du har... tragiskt...

Det är ju bara att slå upp ordet terrorist.

Jag inser nu att du inte är intresserad av att debattera. Återkom ifall du hittar beläggen/länken för FSBs inblandning. Annars adjö.
Citera
2023-04-27, 13:05
Medlem
zergrushs avatar
Orchernas hövdingar försöker nu skylla det FSB-mord som de själva beordrat om på den gamle oppositionspolitikern Aleksej Navalny.

Navalny som inte bara sitter livstidsinspärrad sedan många år tillbaka utan dessutom förgiftats flertalet gånger på det "högsäkerhetsfängelse" han isolerats i gör att den här Kreml-fabeln ter sig tämligen ihålig, tom. med Mordors mått mätt...
Citera
2023-04-27, 13:42
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Orchernas hövdingar försöker nu skylla det FSB-mord som de själva beordrat om på den gamle oppositionspolitikern Aleksej Navalny.

Navalny som inte bara sitter livstidsinspärrad sedan många år tillbaka utan dessutom förgiftats flertalet gånger på det "högsäkerhetsfängelse" han isolerats i gör att den här Kreml-fabeln ter sig tämligen ihålig, tom. med Mordors mått mätt...

Varifrån kommer den uppgiften?
Citera
2023-04-28, 20:05
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Varifrån kommer den uppgiften?
Ryzka myndigheter.
https://meduza.io/en/news/2023/04/13/russian-fsb-alleges-navalny-s-anti-corruption-foundation-inspired-murder-of-pro-war-blogger-vladlen- tatarsky
Citat:
Russian FSB alleges Navalny’s Anti-Corruption Foundation inspired murder of pro-war blogger Vladlen Tatarsky
Kreml vill att Navalny ska sitta (ytterligare) 30 år i fängelse för denna påhittade anklagelse.
https://twitter.com/teamnavalny/status/1651128778058285058
Citat:
Ursprungligen postat av Aleksej Navalny
Investigator Vidyukov said yesterday that a terrorist case was singled out separately from this case that I, while in prison, commit terrorist attacks. And in this case I will be judged separately by a military court.
Verkar som orcherna aldrig vuxit ur sina gamla sovjetiska skicka folk till Sibirien-vanor...
Citera
2023-04-28, 21:35
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ryzka myndigheter.
https://meduza.io/en/news/2023/04/13/russian-fsb-alleges-navalny-s-anti-corruption-foundation-inspired-murder-of-pro-war-blogger-vladlen- tatarsky

Kreml vill att Navalny ska sitta (ytterligare) 30 år i fängelse för denna påhittade anklagelse.
https://twitter.com/teamnavalny/status/1651128778058285058

Verkar som orcherna aldrig vuxit ur sina gamla sovjetiska skicka folk till Sibirien-vanor...

Det är ändå en mild anklagelse att Navalnys organisation enbart skulle ha inspirerat till mordet på Tatarsky. Att Navalny fortfarande lever måste ju förresten förvåna er rysshatare med tanke på alla påstådda illdåd han råkat ut för. Förövrigt kan jag tillägga att förvisning till Sibirien och lägervistelse där uppfanns i Tsarryssland redan på 1700-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in