2023-04-28, 17:19
Medlem
Min erfarenhet av åldersskillnad inom sex är att det är inte åldern som avgör om sexet är underbart bra för båda. Handlar mer om Lust,kåthet och öppenhet för att prova sig fram. Visst kan man ha grym sexuell kemi med en tonåring. Men sedan när man ska Snacka och umgås, då har man problem för man delar ju sällan samma intressen.

Jag som är erfaren över medel inom sex matchar ju bäst med någon rejält erfaren och då är ju jämnåriga eller äldre bäst tänker man. Men min erfarenhet är att det är väldigt få kvinnor 40+ som har liknande erfarenheter och singel. 60 och 70 talisterna har inte experimenterat eller haft många partners över lag.

Känns som 90 talisterna och framåt tar för sig på ett helt annat sätt och tar gärna genvägen med äldre. Man ser skillnad på sex och kärlek och njuter gärna av sex utan att behöva va kär.
Kärlek verkar va nått man skaffar sig efter 30.
Citera
2023-04-28, 17:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Personligen så ger kåta småtjejer mig bara obehag och nu är jag äldre än din polare men 15 är för ungt. Det handlar inte bara om sexet ju utan emotionellt och moralen med. Även när jag var ute för att ligga så låg jag aldrig med upptagna brudar.
Citera
2023-04-28, 19:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
En god vän till mig arbetar som bartender utomlands periodvis. Vi har känt varandra länge liksom och pratar om allt. Då jag var genuint intresserad hur det var därnere och så, så kom vi tillslut fram till samtalsämnet tjejer. Det är ingen hemlighet att svenska tjejer åker på knullsemester och syndar ordentligt. Det här hände förra juli men inte tänkt så mycket på hurvida det är ett värde eller inte på att diskutera saken med er. Antingen dör tråden eller så finns intresset, vi ser.

Han är 31 år gammal. Han är en starka 7a. Bekräftats många gånger. Han är social och självsäker. I alla fall. Han stod i baren, packat med folk. Han är selektiv och väljer den personen bland alla utsträkta armar han tycker beter sig mest respektfullt. Så en tjej tittade på honom med sex i blicken. Han sa att redan där så var det självklart att denna tjejen ska han serva först. Efter att ha tittat på varandra så tog det sig naturligt att de klickade på ett sexuellt plan. Hon la en liten lapp till honom med snap. Stora bröst för hennes ålder, (15, skulle fylla 16 om en vecka.) Hon såg oskyldig ut men var rätt ond på det sättet att hennes pojkvän satt därhemma och saknade sin söta flickvän och hoppas hon har roligt. Saker som, ”du är så mycket bättre än min kille.” Och under sexet så ska de ha hånat honom också med en massa dirty talk hit och dit. Han sade att sexet var ett av de mest intensiva han haft. Han hade ingen aning om hennes ålder och gissade lätt på 17. När han fick reda på det var det redan försent. Hon är som sagt väldigt mogen och de klickar verkligen. De är båda på att knulla utan att inleda förhållande. Hennes pojkvän är tydligen en tönt som tjänar bra och bjuder henne på olika saker, aka, han sponsrar högst ovetandes om allt, pengar till killen som pippar hans flickvän, med resturangbesök och så.

Han undrar om det inte är lika bra att fortsätta eller inte? Jag tycker inte det är något fel. Hon går gymnasiet, är mogen och de har riktigt bra sex. Sade t honom att jag frågar här och länkar tråden!

Som att 17 skulle göra det mer okej. Hennes små hintar är uppenbarligen ett sätt att få bekräftelse och har med största sannolikhet växt upp med en frånvarande pappa. Detta utnyttjar din vän med ursäkten "mogen för sin ålder", han är ett jävla äckel. Ni båda vet förmodligen att det är fel, ett utnyttjande och att han är i maktposition annars hade du/ni aldrig frågat om andras åsikter i frågan.
Citera
2023-04-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men de som säger att det är äckligt, omoraliskt och ibland även kommer med peddoanklagelser är väl i huvudsak tre kategorier kan jag tänka.....

1. Kvinnor som känner att åldern börjar ta ut sin rätt.
2. Män som inte själv har/hade kapacitet att göka ungt och är avundsjuka.
3. Tonårspappor som absolut inte kan acceptera att hans lilla prinsessa har vuxit upp och njuter av att få karl.

Så är det.

Om sanningen ska fram så skulle 99.99999% av samtliga män här inne INTE tackat nej till en mogen 15 åring med stora pattar och nice röv, dom hade knullat henne direkt OM dom fick chansen, utan den minsta tvekan.

Har själv jobbat i bar utomlands när jag var i 20 års åldern och drog på sjukt många heta tonåringar och jag hade jobbkamrater som var runt 30 som gjorde det med.

Min instruktör på bartendernskolan var runt 37, en strandad "player" och charmade in sig hos i princip vilken ung kvinna han ville. Han hade antagligen knullat runt 500 brudar, många extremt unga.

Detta är liksom livet som de flesta män någonsin vill erfara men som de flesta aldrig får.
Citera
2023-04-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Så är det.

Om sanningen ska fram så skulle 99.99999% av samtliga män här inne INTE tackat nej till en mogen 15 åring med stora pattar och nice röv, dom hade knullat henne direkt OM dom fick chansen, utan den minsta tvekan.

Har själv jobbat i bar utomlands när jag var i 20 års åldern och drog på sjukt många heta tonåringar och jag hade jobbkamrater som var runt 30 som gjorde det med.

Min instruktör på bartendernskolan var runt 37, en strandad "player" och charmade in sig hos i princip vilken ung kvinna han ville. Han hade antagligen knullat runt 500 brudar, många extremt unga.

Detta är liksom livet som de flesta män någonsin vill erfara men som de flesta aldrig får.

Exakt! Vilka jävla pussys här finns i tråden. Tar mig för pannan.

”Pedofil.”

Lmao
Citera
2023-04-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Som att 17 skulle göra det mer okej. Hennes små hintar är uppenbarligen ett sätt att få bekräftelse och har med största sannolikhet växt upp med en frånvarande pappa. Detta utnyttjar din vän med ursäkten "mogen för sin ålder", han är ett jävla äckel. Ni båda vet förmodligen att det är fel, ett utnyttjande och att han är i maktposition annars hade du/ni aldrig frågat om andras åsikter i frågan.

Ja, 17 är definitivt okej. En ung, fertil och kåt tjej måste du förstå att de allra allra flesta män vill knulla med.

23 åringar som har ihop med med någon på 35 rynkar folk inte på ögonbrynen kring längre.

25 med en 40 åring.
Senast redigerad av nextlife 2023-04-28 kl. 20:29.
Citera
2023-04-29, 23:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Ja, 17 är definitivt okej. En ung, fertil och kåt tjej måste du förstå att de allra allra flesta män vill knulla med.

23 åringar som har ihop med med någon på 35 rynkar folk inte på ögonbrynen kring längre.

25 med en 40 åring.

Vilja och göra är två helt olika saker. Några rynkar säkert på ögonbrynen åt en 23åring med en partner på 35, då det ofta handlar om daddyissues eller någon annan som kan ses som problematiskt. Dock är samtliga myndiga i dina exempel
Citera
2023-04-30, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vilja och göra är två helt olika saker. Några rynkar säkert på ögonbrynen åt en 23åring med en partner på 35, då det ofta handlar om daddyissues eller någon annan som kan ses som problematiskt. Dock är samtliga myndiga i dina exempel

De som vill kanske inte får ihop det medan de som gör är de som får ihop det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in