Citat:
Ursprungligen postat av
Siix
Inget vidare totalt denna FM -2.4% tack vare en hävstång på OMX som man inte klev ur i tid. Måste lära mig att kassa in när man ligger skapligt på plus. Ev.dra ner hävet lite. Det går fort ibland ….hehe. Nästan hela gårdagens förtjänst uppäten.
Fick lite lätt dåndimpen med mina Bulls på OMX idag. Ett tag nere på psykologisk jobbiga nivåer (Av det slag som kan kvadda humöret en smula)
Som tur är så hade jag annat att göra idag, flyttstäd av kolonistugan som nya köpare ska ta över.
Loggade in på Nordnet 1 timme sedan, och si där det hade återhämtad sig rejält. Klev av med 3500:- i förlust bara . I dom här sammanhangen är det felräkningspengar. Hade nästan -15000 när det var som värst
Sammanfattning April . Plus 17340 :- Långt över genomsnittet per månad i min statistik jag har sedan September 2022. Mycket tack vare svenska banker som behagade att bli det sista skriket i var mans portfölj under två-tre veckors tid. Tack tack. Bugar och bockar. Mina B&B placeringar spelade en mindre roll under April för ovanlighetens skull
En lättnadens suck. Dom här tillfällena så inser man att det nog var en hel del vinsthemtagningar på gång (Gissar jag) Sedan är det fredag på det.