Citat:
Ursprungligen postat av
SVT1970
Ja kärt barn har många namn

Man kan undra varför det är så viktigt för dig att göra skillnad på dom som utnyttjar barn sexuellt?
Som jag antydde förstår jag ju, att det kan vara svårt för sektmedlemmar, vilka bara har för vana att följa översteprästernas dekret, att skilja mellan det ena och det andra. Man måste "anstränga sig" något.
Citat:
Dumpen är genialt förövrigt. Dessa sjuka individer får en chans att skärpa till sig och sluta söka efter barn att våldta utan att några barn kommer till skada och dom själva slipper straff.
Det är ju inte straffbart att "prata skit med dumpen", så vilka straff "slipper" de? De enda som "straffas" av pöbeln är "gäddornas" eventuella familjer. "Gäddorna" har fortfarande sin fria vilja...
Citat:
Och som bonus får dom omkring gäddan chansen att välja om dom vill fortsätta skicka sina barn till den fotbollsklubben eller till den skolan där gäddan är verksam. Bra va!
Jag har ju mina dubier beträffande huruvida "förflyttning av boll" med olika metoder är den bästa vägen att intellektuellt förbereda det uppväxande släktet för framtiden. Försiktigtvis kan jag ju antyda att
det finns en uppsjö av andra, mer intellektuellt utmanande och "fostrande" fritidssysselsättningar. Det återstår bara för tv-bolagen att presentera dem för sina tittare i sådan form, att de kan avnjutas med öl och chips i timtal framför tv:n.