2023-04-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheNightTripper
Vad är du för något UFO egentligen? Du skriver att Dumpen är någon slags hatisk sekt som är hotfulla och våldsamma men du själv skriver att du vill påla människor och kastrera dom och det är väl inte dom trevligaste du har och säga om Sara och Lamotte och du antyder i dina texter att du skall utföra någon typ av vansinnesdåd, du är ju inte frisk någonstans.

Dom som kontaktar barn i sexuellt syfte är det som skall vara beredda på att ta konsekvenserna för sitt handlande, för deras foto och information om dom kan hamna på en rätt populär sajt.
Men det är väldigt enkelt och inte visas upp för allmänheten, man tar inte kontakt med barn för sexuella ändamål helt enkelt
Kanske skulle skaffa ett utgivningsbevis ändå... ut med alla dumplingar i offentligheten. Visa familj, arbetsgivare, föreningar hur de stödjer ett företag som aktiv säger att de inte stöttar mänskliga rättighetet, som rycker på axlarna åt självmord, grov misshandel, skadegörelse...
Citera
2023-04-27, 22:55
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Kanske skulle skaffa ett utgivningsbevis ändå... ut med alla dumplingar i offentligheten. Visa familj, arbetsgivare, föreningar hur de stödjer ett företag som aktiv säger att de inte stöttar mänskliga rättighetet, som rycker på axlarna åt självmord, grov misshandel, skadegörelse...
Jag tror inte det är någon som bryr sig, jag är själv inte medlem i den där gruppen på Facebook och har knappt kollat på den men där är väl alla medlemmar synliga? Jag hade stolt kunnat berätta för mina bekanta att jag skänkt pengar till dumpen, eller stolt är ju fel ordval men jag har inga problem och berätta det.
Jag skänkte iofs bara för att något äckel i denna tråden sa att deras swisch inte fungerade och han var glad för det, så jag swichade för och berätta för honom att den fungerade och att det var hans förtjänst att dom fick mer pengar...
Jag vet inte riktigt vilken värld du lever i som tror att en normalt funtad person bryr sig om att någon pedofil begår självmord eller blir misshandlad när personen har försökt våldta barn, det är barnen som blivit våldtagna vi tycker synd om, dom som begår självmord efter att blivit utsatta av äcklen som vi tycker synd om. Är det svårt och förstå?
Citera
2023-04-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Visst är det så då mina kommentar på Facebook blir jämt borttagna. Och andra som kritiserar deras sekt ochså.

Har också märkt detta, flertalet gånger.
Citera
2023-04-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Visst är det så då mina kommentar på Facebook blir jämt borttagna. Och andra som kritiserar deras sekt ochså.

Hur länge tror du Sara kommer fortsätta? Hon verkar gå över lik för att få synas? Har hon några gränser alls tror du?
Citera
2023-04-27, 23:31
Medlem
Finns det inte ett problem med dumpen liknande det sätt som Polisen använde när dom har bytt ut riktiga "objekt" mot replikor? T.ex. vapen och droger?

Twitters ride_fixer har inget med den här diskussionen att göra men poängterar ändå problematiken i t.ex. den här tråden:
https://twitter.com/Ride_fixer/status/1650836400621645824

Jag vill ha ett rättssamhälle och inte någon gatans-lag-mentalitet, så har du begått ett brott mot ett barn så ska du f*n straffas, men att lura fram brott ställer jag mig lite tvetydig till. I vissa fall verkar det mer som att det är dumpen som "drar" fram brottet?

Iaf mina 2 ören, och jag hoppas inte ride_fixer får för mycket skit för att omnämnas här
Citera
2023-04-28, 00:05
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordonskontroll
Finns det inte ett problem med dumpen liknande det sätt som Polisen använde när dom har bytt ut riktiga "objekt" mot replikor? T.ex. vapen och droger?

Twitters ride_fixer har inget med den här diskussionen att göra men poängterar ändå problematiken i t.ex. den här tråden:
https://twitter.com/Ride_fixer/status/1650836400621645824

Jag vill ha ett rättssamhälle och inte någon gatans-lag-mentalitet, så har du begått ett brott mot ett barn så ska du f*n straffas, men att lura fram brott ställer jag mig lite tvetydig till. I vissa fall verkar det mer som att det är dumpen som "drar" fram brottet?

Iaf mina 2 ören, och jag hoppas inte ride_fixer får för mycket skit för att omnämnas här
Jag vill inte heller att polisen skall gå fram till en person och fråga om han vill köpa en AK-47 och om han svarar ja så griper man honom, men om personen går fram till en polis och frågar om han kan få köpa en AK-47:a så skall polisen gripa honom.
"Barnen" tar inte kontakt med gäddorna, utan det är gäddorna som tar kontakt med "barnen".
Citera
2023-04-28, 00:17
Medlem
Citat:
Jag vill inte heller att polisen skall gå fram till en person och fråga om han vill köpa en AK-47 och om han svarar ja så griper man honom, men om personen går fram till en polis och frågar om han kan få köpa en AK-47:a så skall polisen gripa honom.
"Barnen" tar inte kontakt med gäddorna, utan det är gäddorna som tar kontakt med "barnen".

Självklart är det så, men min grundtanke var mer om det inte riskerar att förstöra utredningar och domar?
Dumpen gör ett bra jobb på ett sätt eftersom problemet uppmärksammas, men jag tycker också att varje gädda ska kunna leda till åtal.
Citera
2023-04-28, 00:49
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordonskontroll
Självklart är det så, men min grundtanke var mer om det inte riskerar att förstöra utredningar och domar?
Dumpen gör ett bra jobb på ett sätt eftersom problemet uppmärksammas, men jag tycker också att varje gädda ska kunna leda till åtal.
Polisen tar ju inte fast pedofiler på det sättet som dumpen gör, dumpen "sätter dit" förövaren innan ett barn har blivit skadat, medans polisen kommer efter att ett barn har skadats.
Jag kan inte se att det skulle kunna förstöra några utredningar och domar eftersom det är olika brott och det är olika metoder som dumpen och polisen använder, jag inte säker på detta.
Men vad jag vet så har det inte hänt under den tiden som dumpen varit verksam och jag hoppas inte det händer i framtiden heller, jag hade själv önskat att polisen jobbade mer förebyggande så att brottet inte sker och att inte privatpersoner gör polisens jobb, även om straffet inte blir lika hårt, men hellre att ett barn inte blir våldtagen än att pedofil skall få ett hårt straff.
Citera
2023-04-28, 00:56
Avslutad
Citat:
Vad är du för något UFO egentligen? Du skriver att Dumpen är någon slags hatisk sekt som är hotfulla och våldsamma men du själv skriver att du vill påla människor och kastrera dom och det är väl inte dom trevligaste du har och säga om Sara och Lamotte och du antyder i dina texter att du skall utföra någon typ av vansinnesdåd, du är ju inte frisk någonstans.

Dom som kontaktar barn i sexuellt syfte är det som skall vara beredda på att ta konsekvenserna för sitt handlande, för deras foto och information om dom kan hamna på en rätt populär sajt.
Men det är väldigt enkelt och inte visas upp för allmänheten, man tar inte kontakt med barn för sexuella ändamål helt enkelt
Ja vad är jag för ett unidentified flying object som anser att antingen så ska lag och rätt gälla eller så tar var en avgörandet i egna händer när envar vill.

Synd att Sverige fick två självmord pga Dumpen istället för massmord som bättre hade satt frågan på sin spets. När polis och myndigheter inte längre kan eller ens vill skydda sina medborgare så har medborgarna heller ingen skyldighet att följa lag.

Vad är du för ett UFO som inte kan läsa det mellan raderna...

Läs igen det jag fetade Agoldenage
Senast redigerad av ElonMuskRuskarTupp 2023-04-28 kl. 01:02.
Citera
2023-04-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMuskRuskarTupp
Ja vad ä jag för ett unidentified flying object som anser att antingen så ska lag och rätt gälla

Vilken lag bryter S och P mot?
Citera
2023-04-28, 01:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Vilken lag bryter S och P mot?
Det hade varit så ypperligt välförtjänt om säg var femte mobbad och stigmatiserad gädda spårade ur tåg, sänkte nån färja, brände ner ett par skogar eller genomförde nya Anna Lindh-huggningar. Kniva en, två eller tre valfria nya fittor vid varje uthängning.
Tänk barnen som växer upp utan pappor med splittrade familjer. Vissa av dom blir inte roliga. Det kan jag lova.
Citera
2023-04-28, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMuskRuskarTupp
Det hade varit så ypperligt välförtjänt om säg var femte mobbad och stigmatiserad gädda spårade ur tåg, sänkte nån färja, brände ner ett par skogar eller genomförde nya Anna Lindh-huggningar. Kniva en, två eller tre valfria nya fittor vid varje uthängning.
Tänk barnen som växer upp utan pappor med splittrade familjer. Vissa av dom blir inte roliga. Det kan jag lova.

Okej, men svara gärna på frågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in