Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Kanske skulle skaffa ett utgivningsbevis ändå... ut med alla dumplingar i offentligheten. Visa familj, arbetsgivare, föreningar hur de stödjer ett företag som aktiv säger att de inte stöttar mänskliga rättighetet, som rycker på axlarna åt självmord, grov misshandel, skadegörelse...
Jag tror inte det är någon som bryr sig, jag är själv inte medlem i den där gruppen på Facebook och har knappt kollat på den men där är väl alla medlemmar synliga? Jag hade stolt kunnat berätta för mina bekanta att jag skänkt pengar till dumpen, eller stolt är ju fel ordval men jag har inga problem och berätta det.
Jag skänkte iofs bara för att något äckel i denna tråden sa att deras swisch inte fungerade och han var glad för det, så jag swichade för och berätta för honom att den fungerade och att det var hans förtjänst att dom fick mer pengar...
Jag vet inte riktigt vilken värld du lever i som tror att en normalt funtad person bryr sig om att någon pedofil begår självmord eller blir misshandlad när personen har försökt våldta barn, det är barnen som blivit våldtagna vi tycker synd om, dom som begår självmord efter att blivit utsatta av äcklen som vi tycker synd om. Är det svårt och förstå?