Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-28, 00:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men herregud! Sluta vara så kränkt, är du 9 år eller. Man häpnar över att det finns folk som dig. Tror du TV4 gjorde det med vilje eller? Du vet väl att TV4 är ett vinstdrivande företag?

TV4 kommer att utreda hur det kunde gå så fel och se till att det inte sker igen, självklart. Men ditt brev kommer de i bästa fall använda som dasspapper.

Kan vara det dummaste jag sett.

Fast nu är det ju inte direkt första gången Tv4 spoilar hur det går i sina program. Förra säsongen spoilade de vilka som skulle stå på plankan. Så de kan utreda hur mycket de vill, men det kommer utan tvekan att ske igen.
Senast redigerad av Ganonito 2023-04-28 kl. 01:17.
2023-04-28, 01:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Du är ”spot on” i alla dina iakttagelser, kloka du. Även det som du skrivit inom spoiler-taggar.

Jag skall säga rent generellt att även jag särskiljer mellan Amanda/Erik ( ”Eranda” eller ”Amerik”? Hehe) å ena sidan och Marcus å andra sidan.

Tycker Marcus verkar vara mycket mer genuint snäll och äkta person. Men att han inte har jättebra sociala förmågor alltid. Jag skulle gärna unna en person som Marcus att det skulle gå bra för honom osv. Kan ej säga samma om Erik/Amanda, riktigt.

Side note, varför kan man ej se gamla säsonger innan säsong 9. Finns ju ej nånstans.. missat en del gamla.

Antagligen av rättighetsskäl.
2023-04-28, 01:25
Medlem
Inkommers avatar
Sophie är den starkaste och förmodligen smartaste i pakten som består av veklingar och korkskallar.
Smart drag av henne.
Killarna kommer ryka först när alla ur den andra pakten är borta. Kvar som motståndare i finalen blir det ointelligenta benrangel att tävla mot.

Saknar Zeki i gränslandet. Nu händer det ju inte ett skit. Inte ens värt att titta på.
Senast redigerad av Inkommer 2023-04-28 kl. 01:28.
2023-04-28, 01:58
Medlem
Har kikat alla avsnitt & aldrig tyckt att Amanda eller Erik verkar särskilt dryga, visst de är ju jävligt ADHDiga & klänger på varandra, men annars är det ju mest vanligt pepp-talk man hör. "Vårat lag är så jävla bra, fyfan vad vi äger blabla", vilket ju är sant med. Så jävla roligt när hon den där snaggade tanten brölar ut "De tror de är så starka, men vi ska minsann visa dem att de har helt fel!", varpå den IQ-befriade tanten + tant 2, bög & svartsjuka simpen går in & har svårt att tom förlora. Det bevisar ju bara en sak, att tjejpakten är oerhört dåliga som nästan får stryk av 4 personer som försöker förlora, det säger inget alls om varken Erik eller Amanda, som naturligtvis hade krossat dem alla oavsett tävling mer eller mindre.

Amanda blir nu hemskickad 100%, i ö-rådet åker antingen Marcus eller Erik, hade jag varit de kvarvarande hade det varit lika bra att bara åka hem. De som kollade på robinson Norrland vet även om att produktionen kommer inte tillåta att någon tar sig finalveckan genom att vinna immunitet hela vägen.
2023-04-28, 02:12
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Har Sanna Strand blåa kontaktlinser? sådär blåa ögon kombinerat med mörk hy bör inte gå att ha naturlit
2023-04-28, 02:50
Medlem
mensverkets avatar
Sjukt att senaste avsnittet av Gränslandet spoilade vem som blev vald i Robinson att lämna. Det fick man inte se i Robinson ju?
2023-04-28, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Inget jag har men kan fixa så du kan läsa själv.
https://archive.ph/P3FmF

Tack! Intressant vad låga löner de flesta har. Christina är projektledare och tjänar runt 70k liksom. Wtf
2023-04-28, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
De skulle berättat innan att de inte tänkte ge allt. Pernilla och Camilla har ju inte ens varit i tjejernas lag men de stod där och log och pratade innan om hur kul det skulle bli. Det var ju så sjukt hur Pernilla under tävligen skrek ”spring själv då” när de verkligen hade velat göra det.
Pernilla och Camilla har varit de värsta från början, de är elaka och hjärlösa som var elaka och frös ut Anna sen var de elaka mot Millan och nu vände de sig mot Erik och Amanda och värst av allt stackars Marcus som inte gjort något.

Elaka och frös ut? Hahaha, Anna valde ju själv att hålla sig undan har hon ju dessutom sagt själv och att rösta ut Milla var väl inte bara deras beslut? Du är ju blåögd, bara för att dom visas mest så är dom hjärtlösa och elaka? Erik och Amanda skulle ju rösta ut både Camilla och Pernilla från nörjan, så då var det väl dom som var hjärtlösa från början?
Du är allt bra naiv du som vänder saker till det du själv vill se - kolla helheten.
Dessutom vill ju A&E höja sig själva till skyarna.
Nej, ut med översittarna!
Sjukt bra spel idag - vansinnigt roligt med tvister och det är inte mobbing - det är TV!
2023-04-28, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Idag såg vi svart på vitt vilka mobbare Pernilla, Camilla, Christoffer och Dennis är. Så otroligt falska, elaka och skadeglada. Ska man vara med i robinsson så ska man ge allt på tävlingar men ska man vara så lat och lägga sig så har man inget på en öde ö att göra.
Det visas också tydligt att Pernilla, Camilla, Christoffer och Dennis är korkade och har personliga problem eftersom de blir glada över att svika och såra Markus, Erik och Amanda. Människor med hjärtat på rätt ställe ler och skrattar inte åt att förstöra för andra människor.
Håller med, deras självgodhet och stolthet över ett svek var obehagligt att se. Hur kan man skratta och gotta sig som ett barn på julafton över att man ska hugga sina egna lagmedlemmar i ryggen? Att dessutom göra det genom en läggmatch är under all värdighet. Markus, Erik och Amanda har burit dessa förlorare till framgång och deras tack blir ett uselt svek och en kniv i ryggen av ett gäng hysteriskt fnissande nollor.
2023-04-28, 06:54
Medlem
RoadToPerditions avatar
Jag saknar Zeki, enda deltagaren jag faktiskt gillade och som gjorde bra tv. Detta mellanmjölk skit som pågår nu intresserar mig inte, jag orkar faktiskt inte titta på fler avsnitt.
2023-04-28, 07:16
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast nu är det ju inte direkt första gången Tv4 spoilar hur det går i sina program. Förra säsongen spoilade de vilka som skulle stå på plankan. Så de kan utreda hur mycket de vill, men det kommer utan tvekan att ske igen.

Jaha. Men då är det ju bra att de fått klagobrevet från tjommen på flashback.

Sekundärskäms fortfarande.
2023-04-28, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoadToPerdition
Jag saknar Zeki, enda deltagaren jag faktiskt gillade och som gjorde bra tv. Detta mellanmjölk skit som pågår nu intresserar mig inte, jag orkar faktiskt inte titta på fler avsnitt.

Du måste skoja 😂 gick ju inte att titta när han var med utan att vilja gå fram o smälla till tv'n. Men ja det var planerat att han skulle tillbaks med tanke på sista tävlingen där. Hade varit kul o se honom komma tillbaka nån vecka för att sen bli utröstad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in