Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Överst på sid 6 i förhörsprotokollet:
C: "Jobbar du någonstans så att man kan få tag på dig på dan, eller?"
"Falska vittnet" uppger arbetsplatsens namn. Det ut att vara tre bokstäver, SCA?
Carlén upprepar arbetsplatsens korta namn.
"Falska vittnet" svarar: Ja
C: I Töreboda?
"Falska vittnet" svarar: Ja
Okey, ett sista klarläggande gällande denna sak. Jag hittade detta ovanstående du refererar till från SRs hemsida bland alla andra förhör.
Nej, det kan aldrig vara SCA som menas för de hade ingen fabrik i Töreboda utan den låg och ligger i Mariestad, nu under ett annat namn då: DS Smith.
Men som du också kanske har sett så finns det ju om möjligt en ändå mer uppenbar anledning till varför det
inte kan röras sig om SCA, och det är ju återigen härlett ur bristfällig maskning från Polisens sida.
Du ser att det sticker ju fram två streck ("ben) under maskningen på Carlens upprepande svar om arbetsplatsen. Då är ju ett "S" helt uteslutet, som första bokstav. Första bokstaven bör vara någon av dessa då: H,A,Å,Ä eller X. "H", kanske är starkaste kandidaten.
Nu är detta definitivt avhandlat för mig och jag anser det fullständigt klarlagt att AnLa ÄR det falska vittnet. Därmed finns ingen JoEr eller BW koppling till detta falska vittne. Nej.
Jag kommer inte att kommentera detta mer utan går vidare till annat.