2023-04-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Sök på
Z-Hunter kniv machetes

Det er vanskelig å se den nøyaktige formen på knivbladet, men jeg fant flere store og stygge kniver, med lignende eplegrønn farge på skaftet.

Må si at dette er skikkelig ekkelt.

Og veldig godt gjort av deg, å finne kniven på dette bildet.

Edit.

Fant en kniv som heter Zombie Hunter Machete - 282652. Med lignende eplegrønn skaft.

Kniven på bildet jeg fant, ser ut til å ha svart knivblad. Mens kniven i hyllen til PW ser ut til å ha stålblankt knivblad.
Senast redigerad av kornblomst 2023-04-27 kl. 22:29. Anledning: Edit.
Citera
2023-04-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er vanskelig å se den nøyaktige formen på knivbladet, men jeg fant flere store og stygge kniver, med lignende eplegrønn farge på skaftet.

Må si at dette er skikkelig ekkelt.

Og veldig godt gjort av deg, å finne kniven på dette bildet.

Tack, Jag hoppas polisen har koll på detta om det skulle ha något att göra med utredningen!
Citera
2023-04-27, 22:33
Medlem
Citat:
Tack, Jag hoppas polisen har koll på detta om det skulle ha något att göra med utredningen!

Ja det håper jeg også.

Om han pleide å legge kniven i hyllen i gangen, skal den være beslaglagt av politiet nå.

Men, hvis akkurat denne kniven ikke er beslaglagt, må jo politiet lete etter den. Finne ut hvor den er blitt av.
Citera
2023-04-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ja i ena glaset.. men inte i det andra.. i hörnet jämte köket så att säga..
Det går att se köket i båda glasen men titta i det glaset som har sämst ”spegelglas”.. då syns köket och sen jämte köket.. på golvet ser det ut som ett par ben..?
Det blir bättre om bilden redigeras lite..

Nå må du gi deg, et par solbriller er ikke plant, de 2 glassene står i vinkel til hverandre, så de vil vise forskjellige ting, herregud det virker jo som enkelte her inne her helt ute og kjører ...
Det er ikke mulig å se noen bein eller andre ting fra noen andre mennesker enn GM der ...
Senast redigerad av taulen 2023-04-27 kl. 22:36.
Citera
2023-04-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ja i ena glaset.. men inte i det andra.. i hörnet jämte köket så att säga..
Det går att se köket i båda glasen men titta i det glaset som har sämst ”spegelglas”.. då syns köket och sen jämte köket.. på golvet ser det ut som ett par ben..?
Det blir bättre om bilden redigeras lite..

Citat:
Kan du tipse politiet om det du oppdaget på det bildet?
Du nevnte et par ben. Ser det ut som menneskeben? Ligget det eventuelt et BO på gulvet?
Det er kanskje mulig for politiet (og andre) å hente ut informasjon som ligger i bildet (jeg tenker på informasjon som bl.a. dato, klokkeslett og sted).
Citera
2023-04-27, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kan du tipse politiet om det du oppdaget på det bildet?
Du nevnte et par ben. Ser det ut som menneskeben? Ligget det eventuelt et BO på gulvet?
Det er kanskje mulig for politiet (og andre) å hente ut informasjon som ligger i bildet (jeg tenker på informasjon som bl.a. dato, klokkeslett og sted).
Duuude, det er ingen bein, wtf, nå må du gi deg, tenk logisk, ffs. Dette er jo helt idiotisk å lese, FB forumet har stortsett hatt fornuftige ting å komme med i kriminalsaker, men dette er jo helt ute og kjører.
Citera
2023-04-27, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Då finns det ju en möjlighet att PW kan ha lagt märkte till Emilie innan mordet redan. Kanske via nätet eller irl ihop med Heramb vid nåt sammanträffande med väninnan där E varit med.

Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Just så jag också har tänkt.
Hvis det stemmer at MGM har jobbet med video-overvåkning (gjennom sin arbeidsplass), kan det tenkes at han eventuelt kan ha overvåket Filippa og eventuelt EM og eventuelt andre BO (enten ved bruk av videoovervåkning (som han eventuelt kunne ha montert utendørs og senere fjernet) eller overvåkning gjennom deres mobil (feks ved bruk av enkelte apper)) slik at han så deres bevegelser og visste hvor de var i forkant av at han gikk til angrep?
Senast redigerad av z-z-z 2023-04-27 kl. 23:06.
Citera
2023-04-27, 23:54
Medlem
Citat:
Kan inte se bilderna?
Men jag menar.
När han har glasögon ser man armarna i ett av glasen.. det är INTE i det glaset i glasögonen utan det andra.

Bilen mot hallen då är det mot en grå ytterdörr och man ser toalettdörren till vänster. Det ligger en keps ovanför hyllan med kniven.

Jeg ser også noe i solglasögonen, men jeg greier ikke å se hva det er.

Så kniven. Som definitivt ser ut som en Zombie Hunter Machete - 282652. Hvis det er samme kniv, så er selve knivbladet 26 cm (10.25"), total lengde ca 40 cm (15.625") og kniven veier 510 gram. Zombie Green Polymer Handle. Altså Zombie Green, og ikke eplegrønn, som jeg kalte det.

Det kan se ut som kniven ligger i en halvåpen skuff, eller, oppå en eske eller lignende, dersom nederste hylle i møbelet er dypere enn de andre hyllene. Vanskelig for meg å se. Men synes det ligner mest på halvåpen skuff.

Kan han ha arrangert det slik at kniven skal være synlig på bildet? Det ser nesten slik ut.

Denne kniven har vært solgt i sett sammen med andre lignende kniver. Ett slikt sett heter Zombie Machete and Knife Combo Pack. Item # WX2-708795.

De to andre knivene i dette settet heter Zombie Spear Point Fixed Blade Knife, Item # WX2-282653 og Zombie Shredder Knife, Item # WX2-282654. Alle disse knivene er ifølge selger utsolgte for øyeblikket.

Edit.

PW har lagt ut fotografiet på Facebook. Har han med hensikt skjult kniven nederst i bildet, og hatt glede av likes'ene han fikk.

Tenk på de som har likt bildet. De må ha det fælt nå. Når de oppdager kniven som er nesten usynlig, helt nederst i bildet.
Senast redigerad av kornblomst 2023-04-28 kl. 00:20.
Citera
2023-04-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis det stemmer at MGM har jobbet med video-overvåkning (gjennom sin arbeidsplass), kan det tenkes at han eventuelt kan ha overvåket Filippa og eventuelt EM og eventuelt andre BO (enten ved bruk av videoovervåkning (som han eventuelt kunne ha montert utendørs og senere fjernet) eller overvåkning gjennom deres mobil (feks ved bruk av enkelte apper)) slik at han så deres bevegelser og visste hvor de var i forkant av at han gikk til angrep?

Var har han arbetat de senaste åren?
Citera
2023-04-28, 04:30
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg ser også noe i solglasögonen, men jeg greier ikke å se hva det er.

Så kniven. Som definitivt ser ut som en Zombie Hunter Machete - 282652. Hvis det er samme kniv, så er selve knivbladet 26 cm (10.25"), total lengde ca 40 cm (15.625") og kniven veier 510 gram. Zombie Green Polymer Handle. Altså Zombie Green, og ikke eplegrønn, som jeg kalte det.

Det kan se ut som kniven ligger i en halvåpen skuff, eller, oppå en eske eller lignende, dersom nederste hylle i møbelet er dypere enn de andre hyllene. Vanskelig for meg å se. Men synes det ligner mest på halvåpen skuff.

Kan han ha arrangert det slik at kniven skal være synlig på bildet? Det ser nesten slik ut.

Denne kniven har vært solgt i sett sammen med andre lignende kniver. Ett slikt sett heter Zombie Machete and Knife Combo Pack. Item # WX2-708795.

De to andre knivene i dette settet heter Zombie Spear Point Fixed Blade Knife, Item # WX2-282653 og Zombie Shredder Knife, Item # WX2-282654. Alle disse knivene er ifølge selger utsolgte for øyeblikket.

Edit.

PW har lagt ut fotografiet på Facebook. Har han med hensikt skjult kniven nederst i bildet, og hatt glede av likes'ene han fikk.

Tenk på de som har likt bildet. De må ha det fælt nå. Når de oppdager kniven som er nesten usynlig, helt nederst i bildet.

Kan någon lägga upp en bild med den påstådda kniven inringad?
Citera
2023-04-28, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kan du se bilden i hallen nu?
https://scontent.fbma4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.18169-9/14212804_1273508259328671_1654552533319458576_n.jp g?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=oUZpoyXiLbkAX-Tf_ZD&_nc_ht=scontent.fbma4-1.fna&oh=00_AfAOwfnWGw7rOuVH8BLAcHLA1tgFELI8cvbE07 iHsTmJXw&oe=6472515B

När jag kikar på bilden ser jag en svart sak bredvid kniven. Det ser nästan ut som det skulle kunna vara ett elchocksvapen av någon typ. Vad tycker ni?
Citera
2023-04-28, 07:00
Medlem
Det ligner ikke på en kniv, det må være noe annet tror jeg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in