Citat:
Ursprungligen postat av
Hatabaka
Kan inte se bilderna?
Men jag menar.
När han har glasögon ser man armarna i ett av glasen.. det är INTE i det glaset i glasögonen utan det andra.
Bilen mot hallen då är det mot en grå ytterdörr och man ser toalettdörren till vänster. Det ligger en keps ovanför hyllan med kniven.
Jeg ser også
noe i solglasögonen, men jeg greier ikke å se hva det er.
Så kniven. Som definitivt ser ut som en Zombie Hunter Machete - 282652. Hvis det er samme kniv, så er selve knivbladet 26 cm (10.25"), total lengde ca 40 cm (15.625") og kniven veier 510 gram. Zombie Green Polymer Handle. Altså Zombie Green, og ikke eplegrønn, som jeg kalte det.
Det kan se ut som kniven ligger i en halvåpen skuff, eller, oppå en eske eller lignende, dersom nederste hylle i møbelet er dypere enn de andre hyllene. Vanskelig for meg å se. Men synes det ligner mest på halvåpen skuff.
Kan han ha arrangert det slik at kniven skal være synlig på bildet? Det ser nesten slik ut.
Denne kniven har vært solgt i sett sammen med andre lignende kniver. Ett slikt sett heter Zombie Machete and Knife Combo Pack. Item # WX2-708795.
De to andre knivene i dette settet heter Zombie Spear Point Fixed Blade Knife, Item # WX2-282653 og Zombie Shredder Knife, Item # WX2-282654. Alle disse knivene er ifølge selger utsolgte for øyeblikket.
Edit.
PW har lagt ut fotografiet på Facebook. Har han med hensikt skjult kniven nederst i bildet, og hatt glede av likes'ene han fikk.
Tenk på de som har likt bildet. De må ha det fælt nå. Når de oppdager kniven som er nesten usynlig, helt nederst i bildet.