2023-04-27, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Är det dessa två bilder du menar?

Solglasögonen.

Tycker det ser ut som det är någon som pekar. Sitter en klocka på armen.
Det er jo åpenbart hans egen utstrekte hand som holder mobilen han tar bildet med, alas det vi kaller selfie ...
Citera
2023-04-27, 21:34
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
I övrigt så var min mening med att dela med min info om Heramb, som jag också skickat till polisen,
var att det visa att det finns en möjlighet för att MGM PW har en förbindelse till Emilie Meng's umgängeskrets iom MGM PW är vän med Heramb som är vän med Emilies allra bästa väninna och hennes bror.
Att Heramb dessutom försvinner i 2018 gör efter min mening dessa förbindelserna ytteligare av intresse.
Men det har du tydligtvis inte fattat.
Då finns det ju en möjlighet att PW kan ha lagt märkte till Emilie innan mordet redan. Kanske via nätet eller irl ihop med Heramb vid nåt sammanträffande med väninnan där E varit med.
Citera
2023-04-27, 21:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Kan inte se bilderna?
Men jag menar.
När han har glasögon ser man armarna i ett av glasen.. det är INTE i det glaset i glasögonen utan det andra.

Bilen mot hallen då är det mot en grå ytterdörr och man ser toalettdörren till vänster. Det ligger en keps ovanför hyllan med kniven.

Usch kusligt. Ser också en kniv.
Citera
2023-04-27, 21:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Kan inte se bilderna?
Men jag menar.
När han har glasögon ser man armarna i ett av glasen.. det är INTE i det glaset i glasögonen utan det andra.

Bilen mot hallen då är det mot en grå ytterdörr och man ser toalettdörren till vänster. Det ligger en keps ovanför hyllan med kniven.

Kan du se bilden i hallen nu?
https://scontent.fbma4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.18169-9/14212804_1273508259328671_1654552533319458576_n.jp g?_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=oUZpoyXiLbkAX-Tf_ZD&_nc_ht=scontent.fbma4-1.fna&oh=00_AfAOwfnWGw7rOuVH8BLAcHLA1tgFELI8cvbE07 iHsTmJXw&oe=6472515B

Den andra bilden med glasögonen vet jag inte vilken du menar, kan inte hjälpa dig där, tyvärr.
Citera
2023-04-27, 21:45
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Då finns det ju en möjlighet att PW kan ha lagt märkte till Emilie innan mordet redan. Kanske via nätet eller irl ihop med Heramb vid nåt sammanträffande med väninnan där E varit med.

Just så jag också har tänkt.
Citera
2023-04-27, 21:45
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taulen
Det er jo åpenbart hans egen utstrekte hand som holder mobilen han tar bildet med, alas det vi kaller selfie ...
Ja, så är det såklart, ser det nu också.
Citera
2023-04-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Usch kusligt. Ser också en kniv.

Visst är det en kniv?!?
Det är inte samma sak på hyllan vid vissa bilder ser det ut som men på den jag menar då är det en kniv?!?
Citera
2023-04-27, 21:52
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Visst är det en kniv?!?
Det är inte samma sak på hyllan vid vissa bilder ser det ut som men på den jag menar då är det en kniv?!?

Det ser ut så ja, det tycker jag med. Otäckt.
Citera
2023-04-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taulen
Ja i ena glaset.. men inte i det andra.. i hörnet jämte köket så att säga..
Det går att se köket i båda glasen men titta i det glaset som har sämst ”spegelglas”.. då syns köket och sen jämte köket.. på golvet ser det ut som ett par ben..?
Det blir bättre om bilden redigeras lite..
Senast redigerad av Hatabaka 2023-04-27 kl. 21:58. Anledning: Lägger till text
Citera
2023-04-27, 21:55
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Just så jag också har tänkt.
Bra att du gjorde polisen uppmärksam på det. Då kan dom undersöka om mötet med Emilie var en slump eller inte. Var det ingen slump och åklagaren kan bevisa det med teknisk data så stärker det åtalet mot honom ytterligare. Kan ju vara bra om DNA't skulle visa sig vara ofullständigt.
Citera
2023-04-27, 22:11
Medlem
Citat:
Visst är det en kniv?!?

Ja. Definitivt en kniv.

Med langt blad. Spissen stikker litt utfor hyllen. Og vi ser bittelitt av et grønt - eplegrønt - skaft.

Jeg vet ikke hva slags type kniv dette er. Har aldri sett en slik kniv før.

Men, definitivt en kniv ja.
Citera
2023-04-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Definitivt en kniv.

Med langt blad. Spissen stikker litt utfor hyllen. Og vi ser bittelitt av et grønt - eplegrønt - skaft.

Jeg vet ikke hva slags type kniv dette er. Har aldri sett en slik kniv før.

Men, definitivt en kniv ja.

Sök på
Z-Hunter kniv machetes
Senast redigerad av Hatabaka 2023-04-27 kl. 22:13. Anledning: Skrev fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här