2023-04-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Men det var väl efteråt?
jag följde hans försäljning
och det var efter Evas twitter det massiva köpndpet av majblommor tog riktig fart..jag trodde det skämt först..

Det blev sådan uppmärksamet bland våra politiker, o även de köpte hans majblommor
Jimi vet jag inte om köpte nån blomma förståss
men varför skulle han inte
han har ingenting emot skötsamma invandrare, och den här lillgrabben är ju skötsam

men varför -blir mina inlägg om Jimis uttalanden o Ewas tvitter återgivning borttagna..
det finns ju kvar i mediarapporten ändå..
.
Citera
2023-04-27, 17:08
Medlem
R5As avatar
Snart kommer han väl tvångsutvisas för att han tjänat för mycket på så kort tid.
Citera
2023-04-27, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
jag följde hans försäljning
och det var efter Evas twitter det massiva köpndpet av majblommor tog riktig fart..jag trodde det skämt först..

Det blev sådan uppmärksamet bland våra politiker, o även de köpte hans majblommor
Jimi vet jag inte om köpte nån blomma förståss
men varför skulle han inte
han har ingenting emot skötsamma invandrare, och den här lillgrabben är ju skötsam

men varför -blir mina inlägg om Jimis uttalanden o Ewas tvitter återgivning borttagna..
det finns ju kvar i mediarapporten ändå..
.
Har du länk till Evas tweets
Citera
2023-04-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnback
Kommer detta innebära en merförsäljning av Majblommor totalt sett eller har han bara konkurrerat ut lokala försäljare runtom i landet?

tror nog att iår har majblommeförsäljningen blommat ut som aldrig tidigare.
Denna uppmärksamhet bidrar till rekord försäljning
bara vänta o se-
även kunskapen o intresset kring organisationen Majblomman leder till att fler får veta,och de barnfamiljer som är i behov kan få draghjälp att söka ur fonden.
Citera
2023-04-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
Har du länk till Evas tweets
Ne men den har funnits.
Det finns skribenter som plockar bort inlägg som rör hennes twitter o även Jimis uttalanden plockas bort.

Jag kan inte förstå varför?
pröva- googla Lamotte -han gjorde en ynklig intervju med Eva.Två klipp-ett utan ljud-i det andra gjorde hon liknande uttal som i twittret

Kan inte förstå hur mqan kan twittra på det viset för en mörk liten kille lyckas sälja lite blommor

men tack vare Evas tvitter så blev det lavin-försäljning..
Citera
2023-04-27, 17:24
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
tror nog att iår har majblommeförsäljningen blommat ut som aldrig tidigare.
Denna uppmärksamhet bidrar till rekord försäljning
bara vänta o se-
även kunskapen o intresset kring organisationen Majblomman leder till att fler får veta,och de barnfamiljer som är i behov kan få draghjälp att söka ur fonden.
2022 var första året man fick möjlighet att sälja majblomman digitalt. Tror folk kom igång i år, därav uppgången.
Citera
2023-04-27, 17:27
Medlem
Q-s avatar
Varför heter det majblomma ifall man säljer i April?
Citera
2023-04-27, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-
du vet svaret

de säljs redan nu för att folk som köper ska hinna få dem innan majmånad .
Iår är det extra pga uppmärksamhet, så vi alla strosar ikring med majblommor på kavajslaget.
Regeringskansliet lär ha köpt mangrant.
Ebba busch har väl hamstrat till alla hon känner..
Citera
2023-04-27, 17:43
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Ja han måste skatta för pengarna. Drevet har dragit igång att han skall slippa skatta men där går nog ändå gränsen. Skatteverket kan man inte jiddra med. Barikhäxa eller inte…

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/O8eP3w/maste-skatta-minst-100000-for-majblommorna?utm_medium=Social&utm_source=Facebook &fbclid=IwAR1ZaLX3RE3eZ51Ny10UgyQFOlPcRyF0OyMSUGcn pKvvSL-ct7-dTY48X0I#Echobox=1682531135
Dock inte för gåvan på 100k.
Citera
2023-04-27, 17:44
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-
För Beda som startade rörelsen kunde inte månaderna.
Citera
2023-04-27, 17:58
Medlem
Tja, man får gratulera asylaktivisten Leila Orahman till en framgångsrik PR-kupp.

Samtidigt är det värt att notera att denna etiopiska familj alltså fortfarande räknas som "asylsökande" efter över 12 år i Sverige. Rimligen har de fått flera avslag men vägrat att ta ett nej, och stannat kvar ändå. Systemet är dysfunktionellt.
Citera
2023-04-27, 18:04
Avstängd
Molekyl3ns avatar
[quote=CHALLETVAERVIGG|84285832]NÄR MAJBLOMMAN KIDNAPPATS AV ISLAMISTER OCH GLOBALISTER BLIR ALLA BARN FÖRLORARE

Vad roligt att en del inte är ett får i mängden, att en del ser igenom fasaderna och tänker självständigt utan vallningar.

Dom flesta TITTAR på vad som händer, andra SER vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in