Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Jag är ju saklig om någon, jag länkade precis en lista med 26 bedrifter av Trump och som majoriteten är uppfyllda vallöften. Vad har du för invändningar på dessa och vilka brutna vallöften syftar du på?
Jag ber ju dig att motbevisa mig med fakta men du kommer med personliga åsikter som inte betyder någonting.
Men du har fortfarande inte fattat att TDS står för Trump Derangement Syndrome och du är ett praktexempel.
Så jag vet inte varför jag förväntar mig något intellektuellt från dig.
Sluta sabotera trådar, ta en pause och låt de vuxna prata istället!
Ja, det är ju vad jag säger också och ni TDS-trumpnissar, var det så utmanande att greppa?
DU har inte motbevisat mig om nått, du har bara kopierat av någons lista på saker trumpen mestadels inte ens rört.
Funderar mer på om du tror ta upp dom grejerna i valrörelsen 2024, det är nog ingen god idé, då de flesta var fel och en del löjligt fel ute.
Så ja, vallöften de har många inte glömt av alla trumpen misslyckades med sist, för de var många.
En var tex att efter 4år skulle halva statskulen varit betald, men ökade på den extremt mycket istället och pga en skattesänkning till de rika som USA som land fick betala för de stackars rika som har så mycket pengar
På tal om sabotera, försök lite saklighet utan att glömma nått, så kanske du slutar sabotera och diskuterar som en vuxen istället och där fakta och saklighet betyder något för att komma fram till nått.
Som inte du kan, alltid är trumpen är bäst, och har hen gjort fel på nått, så bara låtsas att det inte existerar och vs.
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Det är ingen källa, utan det är en skräpkälla, ta bara muren endast 4,8km blev byggt under trumpen.
Och det var då inte ens en mur, utan att staket, och detta staketet blåste delar ned då det var så undermåligt bygge.
Läser du verkligen sånt där skräp, eller googlar du bara och ser om det är nått som du vill posta?
Källkritik, är det icke existerande hos TDS-trumpnissar?
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Ja så beskrivs allt som inte är mainstream men det som står på listan är inte mindre sant för det. Artikelförfattaren har länkat siffror och annat till myndighetssidor så du kan gå in där och kontrollera om han ljuger.
Finns det ens ett rätt, är du så lättlurad, är det du försöker säga till oss?
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Du har antagligen dåligt minne. Minns du inte kritiken han möttes av från demokrater om hur barbariskt det är med murar. Ingen annan politiker hade vågat göra något så radikalt och lyckas.
4,8km mur(Förlåt staket är det visst.)
DU behöver en lektion i historia inser vi, det komiska var att man mesta dels bygge på Bush och Obamas politiska beslut om gränsen, visst är det skitroligt att påpeka

Idag gissar jag på när faktiskt byggloven är klara på vissa sträckor, det är att nu har man nog byggt betydligt mer.
Men försöka upprätthålla en lögn om flera hundra miles, och när det endast blev 4,8km, det berättar du antingen ljuger medvetet, eller är den mest lättlurade individen på jorden och inget av dom är bra för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
knash
Faktan står i länken som infattar bild på pre-existing wall och new wall, jag har inte sagt något annat! Han lyckades med och starta och bygga 458 miles ny mur som är många meter högre än den gamla. Sen att Biden stoppade det kan inte klandras Trump.
Hursomhelst så löper den nuvarande gränsföreskrifterna Title 42 ut den 11 maj som instiftades av Trump under pandemin. Nu måste Biden ta ställning om han vill ha en mer öppen gräns och låta ännu mer flyktingar strömma in eller en restriktivare gräns som Trump förespåkat och indirekt medge att Trump hade rätt.
https://eu.azcentral.com/story/opinion/op-ed/philboas/2023/04/24/mexico-border-title-42-could-shape-2024-election/70145427007/
Även om vi leker med tanken starta, så blev inte mer än 4,8km staket byggt ändå.
Men ska bli skoj och se ljugandet igen i mureontråden om det blir en sväng till,
men del ett var ett fiasko mot vad man lovade.