Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Chris & co har varit onda sen start så inget som de gör förvånar mig.
Den jag är besviken på är Dennis d y och hans totala svek gentemot Amanda. Även om han hade känslor för henne och kände sig bortstött så är det helt otroligt att han kan vända så totalt och liera sig med äckliga Chris och låta honom kalla Amanda för bitch osv.
Har Dennis glömt hur Chris ljög för honom i början (om att han inte hade röstat på honom)?
Bara där visade han sin falskhet.
Jag gick tillbaka till avsnitt 10 och kollade igen när Chris och Amanda snackar. Då är Chris sur och anklagar Amanda för att snacka skit. Han säger "det är också en oskriven regel att man inte snackar skit om andra lagkamrater". Wow, vilken hycklare han är. Det enda han gör är att snacka en massa skit. Sen avslutar han med "I forgive but I never forget" vilket Amanda nämnt att hon haft i bakhuvudet. Så VARFÖR valde man ändå in honom i laget? Stort misstag.
Det är han som intrigerat och styrt upp hela förfallet med läggmatch osv.
Kärlek kan vändas till starkt hat, det är vad jag tror har hänt med Dennis. Han såg det som att de hade något speciellt och sen bytte hon ut honom mot Erik, och att det skulle betyda att hon leker runt (fast det egentligen bara är hennes trevlighet som missuppfattas). Men såklart är det inte ett okej beteende att hata på en person för att denne inte besvarar ens egna känslor. Han är ung, undrar om det är första gången han fått sitt hjärta krossat?
Chris är en riktig hycklare ja och falsk. Han älskar att anklaga andra för saker som han själv gör och är.