2023-04-26, 19:16
Medlem
VoktorDodkas avatar
Hon tar väl betalt för allt hon gör, tjänar på allt hon tar i, det gäller väl hela familjen. När villan är klar ska hon säkert byta bil också, då får vi se Wahlgrens Bilar.
Citera
2023-04-26, 20:25
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royoroger
Du bor rätt långt från Lidingö - eller hur?
Nej det gör jag inte!
Citera
2023-04-26, 20:28
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Du har precis noll koll. Enbart tomten kostade 8,2 miljoner kr vilket ändå får anses som överkomligt. En rimlig gissning är att åbäket sammanlagt gick loss på 25-30 miljoner. Sedan underhåll och årliga avgifter ca 400K / år. Är det dyrare än vad hon har råd med (för ett hus, hon har väl något tält i Spanien oxå)? Garanterat, men det har väl aldrig stoppat någon, - speciellt inte på flashback. GLHF!
30 mille har hon så mycket pengar? Hon sa att hon jobbar så mycket dels med och är alrig hemma och bygger sånt här stort hus sen så har hon hus i spanien med!
Citera
2023-04-26, 20:33
Medlem
SodaFointains avatar
Ja och hissen skulle kosta 1,5 mille. Grrrr. Antar hon får 1 mille bara för att leda allsången. Hon har mycket jobb på samma gång mer än nån annan ånga inkomst källor. Masked singer jyry, podd. De får inte betalt att va med i program som biancas väl? Hon tjänar på sin musik stim pengar, på pernillas matresa, på wahlgrens värld, på villa wahlgren, på sin podd med sofia, på sina shower, masked sainger juryn och nu allsång. Hon får in pengar på mycket
Citera
2023-04-26, 20:34
Medlem
SodaFointains avatar
Ja och hissen skulle kosta 1,5 mille. Grrrr. Antar hon får 1 mille bara för att leda allsången. Hon har mycket jobb på samma gång mer än nån annan många inkomst källor. Masked singer jury, podd. De får inte betalt att va med i program som biancas väl? Hon tjänar på sin musik stim pengar, på pernillas matresa, på wahlgrens värld, på villa wahlgren, på sin podd med sofia, på sina shower, juryn och nu allsång. Hon får in pengar på mycket. Fattas bara program med familjen på lördagar, måndagar och tisdagar annars är de på tv hela veckan!
Citera
2023-04-26, 20:36
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Haha....100K för en tomt i Fjollträsk, kan vara bland det dummaste jag har läst på år och dar.

Är du utvecklingsstörd månne tro??
Nej jag vet väl ej vad en tomt kostar
Citera
2023-04-26, 20:50
Medlem
FunAndGamess avatar
Ja men det var ju för väl, jag tänkte just att det behövs fler program om den där familjen. Välsigne snillet som berikat oss med detta underverk, halleluja!
Citera
2023-04-26, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hon tar väl betalt för allt hon gör, tjänar på allt hon tar i, det gäller väl hela familjen. När villan är klar ska hon säkert byta bil också, då får vi se Wahlgrens Bilar.

Sen lär hon byta kille snart. Men tanke på alla hon legat med lär det komma ett par säsonger av Wahlgrens trosor.

Dock tycker jag den familjen är skön. Dom gör bra tv.
Citera
2023-04-26, 20:58
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Haha....100K för en tomt i Fjollträsk, kan vara bland det dummaste jag har läst på år och dar.

Är du utvecklingsstörd månne tro??
Nej det var exempel
Citera
2023-04-26, 20:59
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Sen lär hon byta kille snart. Men tanke på alla hon legat med lär det komma ett par säsonger av Wahlgrens trosor.

Dock tycker jag den familjen är skön. Dom gör bra tv.
Nej hon har varit singel i 16 år eller nått sånt innan
Citera
2023-04-26, 21:48
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Du har precis noll koll. Enbart tomten kostade 8,2 miljoner kr vilket ändå får anses som överkomligt. En rimlig gissning är att åbäket sammanlagt gick loss på 25-30 miljoner. Sedan underhåll och årliga avgifter ca 400K / år. Är det dyrare än vad hon har råd med (för ett hus, hon har väl något tält i Spanien oxå)? Garanterat, men det har väl aldrig stoppat någon, - speciellt inte på flashback. GLHF!

400k i årliga avgifter? Det låter sjukt mycket. För vad? Sophämtning, vatten och el?
Citera
2023-04-26, 21:52
Medlem
Konfucius2s avatar
Ursäkta finns inget annat i Sverige förutom Wahlgrens? Denna familj kör de på svensk television 24/7

Snacka om ankdamm

Förstår att familjen är glada de håvar in pengar på rena skräpprogram, men vad är det för dumhuvuden som följer dessa program slaviskt?

Jisses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in