Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Undrar egentligen vad som hänt mellan Chris och Amanda? Nåt borde ju ha skurit sig dem emellan eftersom han tjatar om att hon är en bitch.
Han har visserligen rätt i sak, då hon är en manipulativ person med en attityd som inte är särskilt attraktiv och jag förstår att han vill få bort henne men han verkar ju ta det personligt.
På vilket sätt har Amanda varit manipulativ? Hon är väl en av dem som manipulerat minst om man jämför med alla andra. Hon kan inte anklagas för att vara manipulativ bara för att män faller för henne.
Är det någon som är manipulativ och har en hemsk attityd så är det väl Chris.
För övrigt så har han varit anti-Amanda sen dag ett verkar det som, tillsammans med tjejpakten. Jag gick tillbaka till tidigare avsnitt när han ljög för Dennis om att han inte hade röstat på honom + att han anklagade Amanda för att snacka skit (när hon påpekat hans svaghet i nån tävling).
Även Sophie var på Amanda om hur hon uttryckte sig osv.
I avsnitt 10 har de ett snack med varandra och det är uppenbart hur mycket han ogillar henne, han kör med att han "forgive but never forget" och Amanda fattar ju att hon inte kan lita på honom. Efteråt sitter han och tjejpakten och snackar skit och han säger även att "de flesta av oss stör sig riktigt rejält på Amanda".
Så det är en fatal miss att Erik tog med honom i sitt lag, jag fattar det inte, Amanda stod ju bredvid och borde kunnat stoppa det hela.