2023-04-26, 19:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Om blöta strumpor av urin som J eldade upp
Håll isär begreppen
Jag vet också att J inte hade tänkt på att det gick att spåra henne till fyndplatsen
Vad har det att göra med böta strumpor?
Som Eventuellt eldades upp, varken du eller jag vet, eller hur?
Citera
2023-04-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Som Eventuellt eldades upp, varken du eller jag vet, eller hur?
Nä vi vet inte heller vad som är sant av det M säger
J kanske ljuger om att hon ströp T också?
Citera
2023-04-26, 19:32
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Om blöta strumpor av urin som J eldade upp
Håll isär begreppen
Jag vet också att J inte hade tänkt på att det gick att spåra henne till fyndplatsen
Vad har det att göra med böta strumpor?

Där var Maja smartare, hon insåg ganska snabbt att det bästa var att stänga av sin mobil från och med att hon gjorde tumme upp till J till och med att hon landade i sin egna säng hemma hos föräldrarna efter att de dumpat T i skogen.
Hur kunde J vara så fatalt korkad att hon missade detaljen med att hennes mobil kan spåras?
Vem att de båda är mest beräknande?
Citera
2023-04-26, 19:38
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Nä vi vet inte heller vad som är sant av det M säger
J kanske ljuger om att hon ströp T också?
Givetvis, om du säger det så.

Eller så kanske Maja aldrig ljugit ÖHT...

Sannolikheten är likvärdig.
Citera
2023-04-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia_88
Där var Maja smartare, hon insåg ganska snabbt att det bästa var att stänga av sin mobil från och med att hon gjorde tumme upp till J till och med att hon landade i sin egna säng hemma hos föräldrarna efter att de dumpat T i skogen.
Hur kunde J vara så fatalt korkad att hon missade detaljen med att hennes mobil kan spåras?
Vem att de båda är mest beräknande?
Ja och M var rutinerad med att hålla koll på sin mob
Hon ljög ofta för föräldrar om tider och platser där hon befunnit sig

Att J inte tänkte detsamma är väldigt osmart
Jag tror att Hon överskattar sig själv och sina förmågor så mycket så att hon gör misstag av den anledningen
Citera
2023-04-26, 19:57
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Det mest skrämmande är att M verkar ha varit totalt livegen gentemot J. Och J:s beteende är i nivå med Möller och vissa andra totaltokiga kvinnor.

JJ är definitivt allmänfarligare än psykopaten och mördaren Johanna Möller. Johanna Möller var beredd att mörda för pengar och materiella tillgångar men var sannolikt inte livsfarlig för folk i allmänhet.

För JJ räcker det att hon stött sig på en person, vem som, för att mord skulle framstå som en lösning på ”problemet”. JJ är direkt livsfarlig.
Citera
2023-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Det kan vara ytterligare ett hittepå ifrån duon som bragde Tove om livet.

I RL.rapporten står det att Toves urinblåsa innehåller 90 ml urin.

Jag undrar med över detta. Fortsätter kroppen att producera urin även när döden inträffat?
Citera
2023-04-26, 20:21
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa.Beta
Jag undrar med över detta. Fortsätter kroppen att producera urin även när döden inträffat?

Tror man kissar eller skiter på sig när man stryps . Vet att dom som hängs eller hänger sig gör det.
Citera
2023-04-26, 20:25
Medlem
Citat:
Det kan vara ytterligare ett hittepå ifrån duon som bragde Tove om livet.

I RL.rapporten står det att Toves urinblåsa innehåller 90 ml urin.
Ja, nästan inget alls mao.
Citera
2023-04-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Den som mördar har ett starkt begär till våld. Den som mördar mördaren har exakt lika mycket begär till våld som tillfredsställs genom att mörda mördaren.
Det finns knappast nån skillnad mellan begären. Båda två svarar till sina begär efter våld och tillfredsställer dom. Det gör de bara på olika sätt. grunden är samma.

Vi ska väl inte mörda mördaren. Däremot ge lämpligt straff.
Citera
2023-04-26, 20:33
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetlemmy
Ja, nästan inget alls mao.

Några fakta

Njurarna producerar cirka 30 ml urin varje timme.
De flesta känner att de behöver kissa när det finns cirka en kaffekopp (200 ml) urin i urinblåsan.
En normal urinblåsa rymmer cirka 300–400 ml urin.

https://www.coloplastcare.com/sv-SE/kontinens/allmant/sa-fungerar-urinblasan/b1.2-vad-ar-urin/
Citera
2023-04-26, 20:37
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
JJ är definitivt allmänfarligare än psykopaten och mördaren Johanna Möller. Johanna Möller var beredd att mörda för pengar och materiella tillgångar men var sannolikt inte livsfarlig för folk i allmänhet.

För JJ räcker det att hon stött sig på en person, vem som, för att mord skulle framstå som en lösning på ”problemet”. JJ är direkt livsfarlig.

Ja och en sådan människa... hundar som är aggressiva avlivas... men en sån människa som drar till med mord som lösning på minsta lilla problem... hon kommer aldrig att bli frisk i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in