Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ja något sånt handlade bråket förmodligen om och det var ingen våldtäkt, dödsorsak förmodligen någon form av strypning, jag tänker likadant.
Nu var det ju två killar, jag kan tänka mig att man ville ha med varsin tjej på efterfest. Även om GM hade lyckats få med sig Helena hade ju en blivit utan.
Det finns som sagt ny info som talar för att ChEr kan ha varit med i bilen.
Ja, du får gärna berätta 😌🙏 För det hade ju varit rätt ovanligt att det är flera GM och en kvinna, känns mer logiskt med 2 män på något sätt men finns info och omständigheter som talar för något annat så man ju idel öra.
Jag försöker tänka mig olika scenarion med olika GMs.
Tex MMPG, hur hade ett sånt scenario sett ut.
BW med polare, hur hade det sett ut.
Okänd GM för Helena (Minst sannolika enligt mig). Hur hade det set ut osv.
Så man inte låser sig vid en teori men samtidigt så lutar jag åt 2 GM, skjuts efter torget och fyllebråk pga av att det låter mest sannolikt mer än att det ska dyka upp en bil eller att hon stött på en främling som rövat bort henne.
Det enda som egentligen stör mig kring det.. oavsett GM, för alla kan ha olika teorier. Men att denna GM/GMs har varit delvis tysta i alla år. Men sen inte upprepat beteendet eller mönstret. Förstår du hur jag menar, för om man ser till en individ som är kapabel att gå över gränsen brukar oftast redan gått över den innan, eller går över den efteråt.
Det blir så svårt i min värld; "Har du gjort något olagligt någon gång?"
-"Nej aldrig, eller ja förutom en gång när jag och polare råkade ha ihjäl en person på fyllan en sen sommarnatt 92, men förutom det så har jag aldrig hamnat i klämmeri med rättvisan"
Ursäkta om det låter som jag skämtar men förstår du hur jag tänker? Ser man till en individen så har jag så svårt att man kan återgå till ett normalt liv och aldrig prata om det eller göra något liknande.