2023-04-26, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Men problemet är ju att det inte ens har gjort det. Dom lyckades "fånga" en, och det hon skrev var i princip att hon var trött på att se daglig jävla propaganda pumpas ut i nyheterna istället för att fokusera på oss själva, när dessa mest av allt bara är här och försöker förstöra stämningen vi en gång haft vårat land.

Ja, det är ett spektakel hur som helst.
Citera
2023-04-26, 14:30
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ja, det är ett spektakel hur som helst.

Luffar människor som är besatta utav sina "maktdemonstrationer".

Inte en tanke lyckas de få rätt dock när dom tänker ens.

Själv tänker jag "jaha, lyfte inte ett finger själv? Och förmodligen i lurad nu att alla vita är rasister. Så nu har han lärt sig att bli beroende av andra och kommer bli en bidragstagare sen. Som inte kommer kunna få något jobb för alla vita är rasister."
Citera
2023-04-26, 14:30
Avslutad
Törs man köpa en sån där rasist/vänsterblomma nu, utan att bli sneglad på om man gjort det i ett politiskt ställningstagande.
Borde det inte bli som med vanliga jobb, dvs att vi kan ta hit gatubarn som jobbar billigare?
Citera
2023-04-26, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Allt över 22208:- ska beskattas.
Så nästa år kommer han figurera i snyftartiklar där han får ett enormt belopp från skattemyndigheten som han ska betala in, men har inte ett öre kvar och skyller på rasism.

Edit:
om han nu sålt för 1,6 miljoner kr och får behålla 10% själv, dvs 160 000, utan att vara anställd så måste han betala arbetsgivaravgift och löneskatt på det. Så runt 55 000kr.
Ska bli intressant att se om han är medveten om detta.

Jag får det till 72.000:- i skatt och sociala han ska betala in till Skatteverket när jag räknar på 160.000:- i provision.
Citera
2023-04-26, 14:33
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Skitunge får millar för ingenting. Själv sliter man för småpengar
Citera
2023-04-26, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Uppe i 4.3 miljoner! Vad roligt om grabben får behålla 10%, kommer bli en fin slant

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/murhaf-i-glimakra-har-salt-majblommor-for-1-6-miljoner-kronor

Men har han fått leverans av sååå mååångaaa majblommmor o har han levererat till alla betalare?

Han behöver ju bara redovisa till MAJBLOMMAN för de majblommor han fått levererade o inte återlämnat
på resten har han 100% o inte 10%
Citera
2023-04-26, 14:36
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Nu är det väldigt länge sedan jag själv sålde majblommor.

Men hur fungerar det idag ?
Ungen kan omöjligtvis sprungit omkring på gator och torg, och de facto, sålt majblommorna.
Det verkar som att dom säljs på postorder.
Hanterar han ens blommorna han "säljer".

Och när nu debatten är igång, så inser jag att det var länge sedan man såg någon som faktiskt sålde majblommor.
Citera
2023-04-26, 14:37
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Skitunge får millar för ingenting. Själv sliter man för småpengar

Exakt. Du sliter ryggen av dig för ingenting och får ta hand om kvinnor och deras negrar.

Hade varit kul om alla bara drog och lämnade Sverige åt sitt öde. Och sen se hur dessa kulturnissar, vänsterfånar, ryss ungar och blattar börjar äta på varandra när varken vatten eller värme fungerar efter några dagar.

Vi saknar till o med just nu utbildat personal i dessa positioner. Och den som kommer o ta över det kommer inte va en blatte eller negrar.
Senast redigerad av buhbye 2023-04-26 kl. 14:57.
Citera
2023-04-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Kan du inte glädjas över grabbens framgång? Sätt jante på paus bara för en stund.

Kan du inte hålla två tankar i huvet samtidigt?:

1, kul för pojken

och

2, politisk aktivism
Citera
2023-04-26, 14:38
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Men har han fått leverans av sååå mååångaaa majblommmor o har han levererat till alla betalare?

Han behöver ju bara redovisa till MAJBLOMMAN för de majblommor han fått levererade o inte återlämnat
på resten har han 100% o inte 10%

Vad babblar du om, du kan hitta hans online shop och själv beställa över nätet. Fy fan du är så avunsjuk att det bara sprutar
Citera
2023-04-26, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Nu är det väldigt länge sedan jag själv sålde majblommor.

Men hur fungerar det idag ?
Ungen kan omöjligtvis sprungit omkring på gator och torg, och de facto, sålt majblommorna.
Det verkar som att dom säljs på postorder.
Hanterar han ens blommorna han "säljer".

Och när nu debatten är igång, så inser jag att det var länge sedan man såg någon som faktiskt sålde majblommor.
Moderna tider med internet nu, grabben gör ingenting, det är media som riktar uppmärksamheten mot Murhafs sida hos Majblomman.
Citera
2023-04-26, 14:42
Medlem
Kan någon skicka länka. Vill köpa för 1000kr så den fina pojken får en fin framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in