Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-26, 08:35
Medlem
MrGrants avatar
Tänker på hur obehagliga och falska majoriteten av deltagarna framstår i denna säsong. Tänker de inte på att detta ska sändas på bästa sändningstid och att det är ett populärt TV-program. Det här kommer ju följa dem under lång tid. Jag skulle skämmas ihjäl om det gällde mig. De absolut värsta i mitt tycke är ju Seki och Chris. Dom spär ju verkligen på fördomar om deras kategorier. Sen dessa jävla pakter. Så jävla töntigt. Det är ju bara en som kan vinna. ÅÅh vad jag önskar ett Robinson med rent spel , men javisst , jag vet , jag kan byta kanal.
2023-04-26, 08:37
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Imorgon har potential att bli otroligt underhållande. Det skall bli superkul att se om fyra personer "lägger sig".

Jag har en ide om att de som kommer in från Gränslandet också kan bli utröstade. Har de sagt tydligt att de från gränslandet är "klara för gränslandet"? Att de kanske tilldelas respektive lag inför sista ödestävlingen.

Oscar är den mest överjävliga överlevnadsmänniskan jag sett. Så otroligt imponerande. Sällan har det var så lite snack och mycket verkstad.
Jag hoppas Oskar vinner hela skiten. Så värd det.
2023-04-26, 08:38
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Tänker på hur obehagliga och falska majoriteten av deltagarna framstår i denna säsong. Tänker de inte på att detta ska sändas på bästa sändningstid och att det är ett populärt TV-program. Det här kommer ju följa dem under lång tid. Jag skulle skämmas ihjäl om det gällde mig. De absolut värsta i mitt tycke är ju Seki och Chris. Dom spär ju verkligen på fördomar om deras kategorier. Sen dessa jävla pakter. Så jävla töntigt. Det är ju bara en som kan vinna. ÅÅh vad jag önskar ett Robinson med rent spel , men javisst , jag vet , jag kan byta kanal.

Det finns ett program på svt där typ 7 olika människor får varsin strand i Norrland där de skall överleva helt själva utan någon hjälp. Flera blir galna och ger upp efter några dagar. Jag tror det hade vart ett program du hade gillat. Det är något helt annat utan pakter och socialt spel, handlar helt om att överleva och klara det psykiska med ensamhet, hunger och kyla.
Senast redigerad av greta75 2023-04-26 kl. 08:44.
2023-04-26, 08:40
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Det finns ett program på svt för typ 7 olika människor får varsin strand i Norrland där de skall överleva helt själva utan någon hjälp. Många blir galna och ger upp efter några dagar. Jag tror det hade vart ett bra program för dig.
Tack för tipset, har följt två säsonger med glädje.
2023-04-26, 08:42
Medlem
greta75s avatar
Citat:

Definitivt. Kommer han tillbaka från gränslandet så har han en lika bra chans som de andra tror jag.

Men jag håller på Alva eller någon annan i unga tjejligan.
2023-04-26, 08:43
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Definitivt. Kommer han tillbaka från gränslandet så har han en lika bra chans som de andra tror jag.

Hoppas på Oskar eller Markus.
2023-04-26, 08:47
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Imorgon har potential att bli otroligt underhållande. Det skall bli superkul att se om fyra personer "lägger sig".

Jag har en ide om att de som kommer in från Gränslandet också kan bli utröstade. Har de sagt tydligt att de från gränslandet är "klara för gränslandet"? Att de kanske tilldelas respektive lag inför sista ödestävlingen.

Oscar är den mest överjävliga överlevnadsmänniskan jag sett. Så otroligt imponerande. Sällan har det var så lite snack och mycket verkstad.

Det kan bli ett rent julaftonsavsnitt imorgon. Fan vad kul det ska bli att se Marcus, Amandas och Eriks snopna miner. Det är sånt här som är Robinson! Konflikter till popcorn!
2023-04-26, 08:48
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Hoppas på Oskar eller Markus.

👍👍👍
2023-04-26, 08:48
Medlem
Citat:

Många bud om vinnare, mest troligt en kvinna i år.
2023-04-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome

Det där borde definitivt räcka för en stämning för grovt förtal. Fattar inte att det finns folk som tror ett uns på Zeki kvar. Karln är 125 % bluff.
2023-04-26, 08:50
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det kan bli ett rent julaftonsavsnitt imorgon. Fan vad kul det ska bli att se Marcus, Amandas och Eriks snopna miner. Det är sånt här som är Robinson! Konflikter till popcorn!

Jag sekundärskäms redan hemma i tv-soffan. Kommer bli riktigt kul!
2023-04-26, 08:52
Medlem
Citat:

Bara inte Carro vinner! Det vore orättvist. Missförstå inget nu. Jag gillar Carro, men hon har vunnit Alvas hjärta. Ska hon då få en halv mille som grädde på moset? Nej, nån måtta får det vara!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in