Citat:
Ursprungligen postat av
svengöran
Ja, jag hoppas på en höjning på 1% imorgon men det lutar nog mer åt 0,5%
Det samhällsekonomiskt optimala hade givet hur vi hamnat här, varit 75 punkter, "marknaden" tror på 50, jag fruktar 25 eller t o m oförändrad. Allt för att rädda det högbelånade etablissemanget, fortsätta dopningen av tillgångsvärden.
Bäste Thedéen!!! Sannolikheten att du läser detta är väl närmast noll, men... du kan idag teckna ett bolån till halva inflationstakten. En dollar kostade 8,13 för mindre än tre år sedan.... VAKNA!!!