Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 21:00
Medlem
Kellywomans avatar
Vad är anledningen till omröstningen?
För som jag ser på resultatet så är det dags att slopa spoilers i huvudtråden och istället göra en egen tråd för de få som kollar linjär tv
2023-04-25, 21:12
Medlem
Svidmyras avatar
Jag är så jävla trött på dessa barnsliga tjejpakter. Har det nånsin varit nån killpakt i Robinson?
2023-04-25, 21:23
Medlem
peterZiipens avatar
> rösta ut ankaret Dennis
> gnäll över att andra laget är starkare med fler killar efter förlust
> skicka hem Oskar, istället för en kaffe-latte brud...

> ???

Hoppas innerligt att det går åt helvete för laget nu.
2023-04-25, 21:25
Medlem
trailblasers avatar
Varför är könsfrågan så förbannat viktig för tjejerna?? Stör mig som fan på detta tjej-paktande.
2023-04-25, 21:25
Medlem
Plågsamt med Pernilla och Chris när de beskyller Amanda och Erik för sådant de själva gör sig skyldiga till, lathet och prata illa om folk. Det enda Chris gör är att baktala övriga deltagare. Inte kan han svenska ordentligt heller. Har ”gått teater fyra år”.

Hittar inte casting-gänget några trevliga homosexuella? Någon vettig borde finnas att få tag på.
Senast redigerad av bohonos 2023-04-25 kl. 21:27.
2023-04-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det är noll fel på Carro. Hon verkar snäll och trevlig och vem gillar inte att knulla? Även trådens incels kan nog minnas, att det kan vara ganska trevligt, om de tänker tillbaka på senaste gången för 17 år sen.

Massor av fel på Carro. Missunnsam, falsk, ointelligent, obildad och omogen.
2023-04-25, 21:32
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag är så jävla trött på dessa barnsliga tjejpakter. Har det nånsin varit nån killpakt i Robinson?
Ja. Det har varit flera. Den första kom redan den tredje säsongen 1999. Jerker, Jesus, Klas och Robert hette de som hamnade i ett av de fyra lag som var i början av tävlingen, lag som senare slogs ihop till två lag innan det sen blev sammanslagning.

Redan från början verkade de fyra ha bestämt sig för att de skulle ta sig till final, vilket de också gjorde. En av de mest framgångsrika pakterna tror jag, med tanke på att den höll hela resan.

En av de bättre säsongerna för övrigt, trots att vinnaren var fikus.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-04-25 kl. 21:48.
2023-04-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Det var en killpakt förra säsongen med bara killar. Killarna gaddade ihop sig och tog med Greta, de skickade hem tjejerna i laget. Greta var med ett tag men åkte ut i början på sammanslagningen.

Detta år är ju också Chris fullvärdig medlem i tjejpakten, så precis som när Greta var förra året i killpakt.

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Plågsamt med Pernilla och Chris när de beskyller Amanda och Erik för sådant de själva gör sig skyldiga till, lathet och prata illa om folk. Det enda Chris gör är att baktala övriga deltagare. Inte kan han svenska ordentligt heller. Har ”gått teater fyra år”.

Hittar inte casting-gänget några trevliga homosexuella? Någon vettig borde finnas att få tag på.
Jo en som hette typ Pryia var trevlig som var med i säsongen med Mattias och Kristove, vissa kanske missade att hon var homo.
2023-04-25, 21:44
Medlem
urgentmessages avatar
Är det någon som vet om vinstsumman betalas ut direkt vid vinsten eller om den betalas ut när vinnaren offentliggörs? Jag tänker att det är svårt som vinnare att mörka att man fått en halv miljon, för sin omgivning.
2023-04-25, 21:45
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det är noll fel på Carro. Hon verkar snäll och trevlig och vem gillar inte att knulla? Även trådens incels kan nog minnas, att det kan vara ganska trevligt, om de tänker tillbaka på senaste gången för 17 år sen.

Om det ens funnits en gång för 17 år sen
2023-04-25, 21:46
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
> rösta ut ankaret Dennis
> gnäll över att andra laget är starkare med fler killar efter förlust
> skicka hem Oskar, istället för en kaffe-latte brud...

> ???

Hoppas innerligt att det går åt helvete för laget nu.

Jag har läst i diverse andra trådar på nätet. Oskar är överlägset en favorit att vinna robinson
2023-04-25, 21:53
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Om det ens funnits en gång för 17 år sen

Tss-tss, jag försökte bara vara lite snäll.

🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in