Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 19:42
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Amanda? Vältränad och ärtig och snygg men snackar hela tiden och är lite av en positiv-fascist, som man knappast vet var man har. Skulle inte klicka alls med henne. Alva däremot är den kvinnliga skönheten västebottniskt förkroppsligad. Dröm på om Amanda du!

Alltså, idag tänkte jag på hur jävla stroppig och skrytig hon känns i intervjuerna. Hon är nog ärlig på alla sätt och vis vilket jag gillar. Men den här självsäkerheten stör mig en aning.
2023-04-25, 19:46
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Tror nog hon måste ta i med storsläggan och utlova Edens lustgård åt lill-Dennis om han ska övervinna den harmsenhet han känner över hennes "svek". Sen kommer hon nog inte att fatta, innan det är för sent, trots att hon sannolikt är ganska slug.

Men jag kan förstås ha fel. Vi må se hur mycket vindflöjel han är.

Precis. Om Amanda smörar riktigt ordentligt för lill-Dennis så kan hon få honom på fall.
2023-04-25, 19:46
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Tycker att Sofie fick lite oförtjänt skit när hon tog upp att Alva sagt att hon kunde tänka sig att bli utröstad. Som jag ser det så försökte Sofie undersöka saken, de behöver Oskar och Alva börjar bli rejält trött. Är det inte ok att då bara ta upp saken och fråga, utan att det ska ses som att hon bryter pakten?
Både Alva och Carro verkade upprörda över detta. Jag tycker Sofie gjorde helt rätt, och det märks (trots att det bara skiljer 3-4 år) att Sofie är äldre än Carro och Alva.

Är väl inte så konstigt att Carro och Alva reagera? Vad som framgått i media blev de ju i stor sett kära. Slickade väl förmodligen varandras möss på ön! Då blir man upprörd!
2023-04-25, 19:47
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Tycker att Sofie fick lite oförtjänt skit när hon tog upp att Alva sagt att hon kunde tänka sig att bli utröstad. Som jag ser det så försökte Sofie undersöka saken, de behöver Oskar och Alva börjar bli rejält trött. Är det inte ok att då bara ta upp saken och fråga, utan att det ska ses som att hon bryter pakten?
Både Alva och Carro verkade upprörda över detta. Jag tycker Sofie gjorde helt rätt, och det märks (trots att det bara skiljer 3-4 år) att Sofie är äldre än Carro och Alva.

Ja, Sofie gjorde rätt och hon sonderade ju mest terrängen utan att säga, att Alva skulle ut. Sen är ju Alva och Carro ihop nu och känslorna började nog spira redan på ön, så det blev extra känsligt, att en av dem kanske skulle åka hem.
2023-04-25, 19:52
Medlem
Krickerts avatar
Är bögen släkt med Rodney från Big Brother?
2023-04-25, 20:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Anders frontalobsdemens snäser ifrån på Strands hugg
Anders verkar inte ta någon skit, vilket ju är helt galet

Så åker Oscar till Gränslandet nu? jag fattar inte ens varför han fick gå,
det är ju inte öråd ännu
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-25 kl. 20:03.
2023-04-25, 20:05
Medlem
De hade ett spontant konsensusöråd på stranden. När man inte tror att programmet kan bli sämre så överraskar TV4 oss igen.
2023-04-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Anders frontalobsdemens snäser ifrån på Strands hugg
Anders verkar inte ta någon skit, vilket ju är helt galet

Så åker Oscar till Gränslandet nu? jag fattar inte ens varför han fick gå,
det är ju inte öråd ännu

Det är ödesvecka. Det lag som förlorar väljer en som får åka.
2023-04-25, 20:07
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nämns inget om fläckarna i ansiktet. Kanske bara är födelsemärken.
vitiligo
2023-04-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Man får inte kvinnobröst av att äta pizza. Både Fabians och Dennis bröst är som kvinnobröst. Nån typ av hormonrubbning från medicinering eller för hög alkoholintag.
Övervikt hos män kan leda till tapp i testosteron och ökning av östrogen, därför lägger de på sig på brösten.

För övrigt så är den unga Dennis snyggaste deltagaren i år, även om jag inte gillar hans personlighet i programmet.
2023-04-25, 20:27
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Har avsnittet visats i TV där Zeki går till angrepp? med tanke på att pressen har spoilat för mig

Såhär glad är Zeki n är han får skämta om Kristinas tuttar
https://imgbox.com/w8DgY49m
jag tyckte han var lite schhöön där, och att Elin var en avundsjuk kärring

Varför är Dennis en sån mes att han inte kan stå upp för sig själv
Nej, det är från veckans Gränsland, måndagsavsnittet på TV4play/Cmore.
2023-04-25, 20:31
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Är väl inte så konstigt att Carro och Alva reagera? Vad som framgått i media blev de ju i stor sett kära. Slickade väl förmodligen varandras möss på ön! Då blir man upprörd!

Ja, upprördheten kanske låg i att deras kärlek. Men Sofie var ju ändå villig att diskutera det hela och höra om Alva var med på det hela. De skulle ju inte rösta ut Alva utan att hon var med på det. Alldeles för liten sak att blir upprörd för tycker jag. Men är man 23-24 år och inte har allvarliga saker att tänka på, så blir man kanske upprörd för minsta lilla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in