2023-04-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Det händer rätt så ofta att man har sex med plitarna. Speciellt under sommarhalvåret när alla vikarier är där inne.
Vilket jävla skitsnack. Jag jobbade 6 år på Norrtäljeanstalten och alla kvinnliga vårdare, inklusive sommarvikarier, har samma åsikt om tjuvarna: de är äckliga djur som man inte vill ta i med tång. jag vet att tjuvjävlarna lever i någon sorts fantasivärld där de tror att de är attraktiva och balla, men kvinnliga vårdare tycker bara att de är efterblivna muppar.
Citera
2023-04-20, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Sex mellan i vanliga fall heterosexuella män torde inträffa på anstalt med intagna män.

Självklart börjar inte heterosexuella män ha sex med varandra bara för att de sitter på anstalt. Hur tänkte du där?

Möjligt att det sker mellan bisexuella och bögar.
Citera
2023-04-21, 06:19
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg
Vilket jävla skitsnack. Jag jobbade 6 år på Norrtäljeanstalten och alla kvinnliga vårdare, inklusive sommarvikarier, har samma åsikt om tjuvarna: de är äckliga djur som man inte vill ta i med tång. jag vet att tjuvjävlarna lever i någon sorts fantasivärld där de tror att de är attraktiva och balla, men kvinnliga vårdare tycker bara att de är efterblivna muppar.

Det där är ju någonting de säger till dig i fikarummet bara. Du ska allt se att fittsekreten forsar mellan benen på dem när det är inlåsning och de hör saker som - "Knulla ainas mamma bruuuur!"
Nej, men jag tror nog att det händer oftare än vad (de manliga) plitarna tror, och mer sällan än vad de intagna tror.
Citera
2023-04-24, 06:06
Medlem
Lala.s avatar
Ifall det är någon man helst inte vill se undrar om man stannar på rummet aka cellen eller om man sätter sig några bord ifrån och försöker meditera och räkna till tio för att orka med tillvaron.
Citera
2023-04-25, 19:54
Medlem
koliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulder66
Ok. Det låter ju vettigt.
Får kanske ringa dit och höra om dom har någon plats.

Inte riktigt så det funkar. åk dit och ha domen med dig, då fixar de plats.
mitt tips fö åk till kolmården, bra där
Citera
2023-04-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg

Säger dom till dig ja.
Citera
2023-04-30, 20:31
Bannlyst
Någon som sitter på några roliga historier (som ni själva upplevt på insidan)? Typ att det kommit fram att någon har pedofildomar på sig, eller att någon är golare? Och att detta sedan kommer ikapp? Tänker att även pisspedofiler, och golare blir utslussade till klass treor, när dom är i slutet på sitt straff?
Citera
2023-05-01, 19:02
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Haddock
Någon som sitter på några roliga historier (som ni själva upplevt på insidan)? Typ att det kommit fram att någon har pedofildomar på sig, eller att någon är golare? Och att detta sedan kommer ikapp? Tänker att även pisspedofiler, och golare blir utslussade till klass treor, när dom är i slutet på sitt straff?

Alltså i slutet av straffet … de flesta som suttit länge på 3or skiter i vad de andra sitter för
Citera
2023-05-06, 06:52
Medlem
Så det här med Juha Valjakalla som fick en massa kärleksbrev samt hur många brudars helst.
Stämmer det inte?
Citera
2023-05-06, 06:55
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Så det här med Juha Valjakalla som fick en massa kärleksbrev samt hur många brudars helst.
Stämmer det inte?

Hjärndöda trashluder bara.
Citera
2023-05-06, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Hjärndöda trashluder bara.
Många var både välutbildade och vackra.
Citera
2023-05-06, 07:07
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Många var både välutbildade och vackra.

Aa fast sjuka i huvet ändå.
Mengele var doktor, men tydligen sjuk i huvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in