2023-04-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ungen har vad jag förstått inte uppehållstillstånd och är väl i processen av att söka. Så detta är väl mediakampanjen för att ge blatten PUT och medborgarskap. I slutändan har han inte rätt att vistas här och även om jag medger att man kan försöka argumentera i sak i sociala medier istället för att fokusera enkom på släkt och blatteskapet, så har kvinnorna ändå rätt. Fler av hans sort som "hjärta-på-dig" kampanjar sig in i Sverige och sedan begår brott 24/7 när media har försvunnit.

Lite som när SVT-reportern drog in en blatte i Sverige illegalt och det sedan efter några år visade sig att han blivit kriminell. Då hörde man inte mer från reportern.

Journalister e inte dom skarpaste i lådan!
Citera
2023-04-25, 13:17
Medlem
Svårt komma in på majblomman.se, kanske pga denna händelse...
Men 2022 kostade en majblomma 30 kr. Om det är samma pris 2023 så skulle det krävas
1500000/30 = 50,000 stycken majblommor.
Nu vet jag inte hur många man får i näven när man springer ut och skall sälja. Men det torde krävas en kontinuerligt flöde av majblommor till pojkens adress eller skola eller hur det nu går till.

Har grabben verkligen sålt för detta belopp skall han ha all heder, inget snack. Min oavsett det, att trakassera ett barn är väldigt omoget. vi får hoppas att det hela inte stämmer utan "bara" är fake news.
Många av dagens journalister har lite svårt med att ifrågasätta saker och att gräva lite djupare innan de kastar sig på tangentbordet. "Likes" är mer värt än sanningen, tycks det. Ibland, skall jag väl tillägga.
Citera
2023-04-25, 13:19
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det gör man inte, helt enkelt.

Det förefaller handla om woke-refugees welcome-vänsterfåntrattar som hjälpt honom på traven genom reklamkampanjer i sociala medier, samt lagt ut hans scanning-grej så folk kunnat köpa direkt från soffan hemma. Snyfthistorien har spammats överallt och inflytelserika politiker och kändisar har delat det.

Kunta Kinte har inte lyft ett finger.

Jaha, okej. Med dom medlen så är det ju inte så konstigt.
Citera
2023-04-25, 13:20
Medlem
På P4 EXTRA SDs rasistiska kommentarer kan ha hjälpt försäljningen som nu är uppe i 1,6 miljoner.

Och Titti vissar sig rejält partisk i mina öron någon som kan lyssna och bedömma om det går att anmäla inslaget. Det är i slutet på intervjun med familjens vän asylsamordnaren Lejla.
Senast redigerad av Psykbryt76 2023-04-25 kl. 13:28.
Citera
2023-04-25, 13:20
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Ständigt detta vidriga SD med sina vidriga bonnrasistiska så kallade företrädare. Hatiska, förgrämda, missunnsamma. De tvekar inte ens att ge sig på barn.

Och det är bra. Jag har inga problem med att folk visar vilka ägg de är. Hellre det än att de smyger med sina skitpersonligheter.
Citera
2023-04-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Gissar att någon ifrågasatte om detta "rekord" kommit till på naturlig väg.

Tror inte att det var någon som skrev "negerjävel" direkt.

I förrgår i Aftonbladet så hade han sålt för 250.000 kr och nu två dagar senare 500.000 ? E det bara jag som tycker det är märkligt eller, eller har maj blommor blivit så dyra att det räcker att sälja ett par hundra för att komma upp i dom summorna. Ett tillägg, nu är det uppe i 1,6 miljoner???? Tror vi på det.
Senast redigerad av wolfpuff 2023-04-25 kl. 13:23.
Citera
2023-04-25, 13:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
I förrgår i Aftonbladet så hade han sålt för 250.000 kr och nu två dagar senare 500.000 ? E det bara jag som tycker det är märkligt eller, eller har maj blommor blivit så dyra att det räcker att sälja ett par hundra för att komma upp i dom summorna.
Det skulle vara intressant att se hur många av köparna som är föreningar, partier, kommuner osv.
Citera
2023-04-25, 13:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domas
Hur in i helvetes lyckas man sälja majblommor för 1,5 miljoner??? Själv var jag bäst i klassen och det blev några hundra spänn max. Så hur fan säljer man majblommor för 1,5 miljon? :O

Först var det 200000 tusen. Svaret deras asylsamordnare tillika den person som startade det sk hijab-upproret. Skrev på Facebook om pojken varvid Camilla Läckberg nappade och skrev om det till sina följare = väldigt många ville köpa från just den här pojken. Sedan skrev alla om det inkl. Expressen och nu är det miljoner i försäljning alltså.

Barnen får behålla 12% av det de säljer och han skulle visst köpa ny mobil och Jordans när det var 200K. Nu blir det säkert ett PlayStation 5 minst!

Frågan som redan ställts är ju dock hur detta ens kan hända? En familj har alltså varit i Sverige i minst 12 år och fått avslag på avslag men är fortsatt här som asylsökande!?
Citera
2023-04-25, 13:24
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ungen har vad jag förstått inte uppehållstillstånd och är väl i processen av att söka.
Familjen har tydligen varit i Sverige sedan innan grabben föddes & sökt, överklagat, gömt sig osv...
Citera
2023-04-25, 13:26
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det gör man inte, helt enkelt.

Det förefaller handla om woke-refugees welcome-vänsterfåntrattar som hjälpt honom på traven genom reklamkampanjer i sociala medier, samt lagt ut hans scanning-grej så folk kunnat köpa direkt från soffan hemma. Snyfthistorien har spammats överallt och inflytelserika politiker och kändisar har delat det.

Kunta Kinte har inte lyft ett finger.

Säkert masssor av människor som mår lite bättre av sin upplevda godhet idag. Samtidigt som grabben får pengar. Har köpt en jag med.

Det är dessutom ännu lite bättre eftersom en massa skitsvennar får blodtrycksproblem i samma veva.

Det är bara att gratulera pojken, som nu lärt sig att allt är möjligt med lite tur och snälla människor runt omkring sig.

Gissa hur många du skulle fått sålda?
Citera
2023-04-25, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det skulle vara intressant att se hur många av köparna som är föreningar, partier, kommuner osv.

Ja det hade det varit och nu e summan uppe i 1,6 miljoner?? Här går det undan, man kan kanske lära sig något av den där 12 åringen! Hotar han folk till livet eller hur lyckas han.
Citera
2023-04-25, 13:27
Medlem
Domass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Först var det 200000 tusen. Svaret deras asylsamordnare tillika den person som startade det sk hijab-upproret. Skrev på Facebook om pojken varvid Camilla Läckberg nappade och skrev om det till sina följare = väldigt många ville köpa från just den här pojken. Sedan skrev alla om det inkl. Expressen och nu är det miljoner i försäljning alltså.

Barnen får behålla 12% av det de säljer och han skulle visst köpa ny mobil och Jordans när det var 200K. Nu blir det säkert ett PlayStation 5 minst!

Frågan som redan ställts är ju dock hur detta ens kan hända? En familj har alltså varit i Sverige i minst 12 år och fått avslag på avslag men är fortsatt här som asylsökande!?

Svaret är väl Sverige, det är total nergånget och förruttnat på alla sätt o vis. Vi får väl se hur det blir med den regering som är nu. De verkar behöva mer än en spark i arslet verkar det som.

Som jag har förstått det nu så kommer det in ännu mer invandrare nu än då Haggan var statsminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in