2023-04-25, 10:22
Medlem
August förtjänar bättre än Carro! han verkar genomsympatisk och intressant. Fattar inte varför hon ens är med, verkar allmänt anti att ha ett förhållande.
Citera
2023-04-25, 10:50
Medlem
.... hela den här diskussionen om utedass och mens. En "normal" människa ska väl klara att gå på utedass, sommartid, såvida man inte är hög överklass, dvs helt ovan sånt, eller prinsessan på ärten. Det är väl förhoppningsvis ingen permanent lösning med utedass. Sen, varför skulle en singelkille ha en hink för menskydd på toa?? för potentiella ragg? det är hon som har mens, då får hon väl ta med sig en påse in på dasset. Som hon sen slänger bland brännbara sopor. August verkar som sagt genomsympatisk, så ingen skugga över honom för detta.
Citera
2023-04-25, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det kan ju också vara så att urvalet av kandidater till programmet är starkt begränsat så produktionen får ta vad de har och försöka pussla ihop några par fast de vet att oddsen att de kommer att hålla är lågt.

Jo men tex dom hade kunnat skära ner på antalet par då. Det är inte etiskt försvarbart att göra som dom gör säsong efter säsong, dom saknar ju trovärdighet som psykologer och psykoterapeuter när dom ändå genomför ett sånt här experiment på tv och lurar in deltagarna i traumatiska konstellationer. Speciellt när dom alltid envisas med att övertala paren stanna kvar och försöka, även om dom i vissa fall blivit utsatta för psykisk misshandel.
Citera
2023-04-25, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
.... hela den här diskussionen om utedass och mens. En "normal" människa ska väl klara att gå på utedass, sommartid, såvida man inte är hög överklass, dvs helt ovan sånt, eller prinsessan på ärten. Det är väl förhoppningsvis ingen permanent lösning med utedass. Sen, varför skulle en singelkille ha en hink för menskydd på toa?? för potentiella ragg? det är hon som har mens, då får hon väl ta med sig en påse in på dasset. Som hon sen slänger bland brännbara sopor. August verkar som sagt genomsympatisk, så ingen skugga över honom för detta.

Alltså tror snarare en person från överklassen hade haft överseende med det. Det är väl inget när man är ung och barnfri. Det bor ju förresten familjer där, det är väl bara att bygga badrum (det gör han ju också). Tycker också det här är en överdriven diskussion.
Citera
2023-04-25, 11:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Haffat = få tjejer

Burns = olika hippievenemang, tänkt typ burning man i Usa, där moderna hippies samlas, gör diverse konstgrejer, knarkar o knullar runt. FInns en rätt stor community av dessa.
Ja vet vad haffar betyder ja men kontexten var förstörd, jag har pratat om Burning Man ja, fast apropå August

Hennes kropp är inte sliten, okay hon kanske har rökt upp en eller två marijuana buskar, men det är ju som att feströka i vänsterkretsar, och okay jag gillar inte breda rövar, men...

Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Agust och carro
Jag reagerade direkt på att carro såg sliten ut - jag tror definitivt att hon har missbrukarbakgrund. Inte bara att kroppen är i ruggigt dåligt skick; skinnyfat och blek, hon har den där missbrukartypiska urholkade blicken. August bör hantera situationen med silkesvantar och sedan klippa kontakten helt..
Skinny-fat är en kropp man antingen är född med eller inte, blek är också något man är född med eller så måste man spraytanna, och hon är ju naturlig

Vilken snubbe vill inte rädda en missbrukartjej från att trilla dig igen isåfall? tjejerna ville ju iom Arvid plötsligt ha en lösningsorienterad kille
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-25 kl. 11:24.
Citera
2023-04-25, 11:09
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Så vacker den mannen är, och vilka ögon! Ja krokimodell var en bra liknelse.
Även Caroline är supersnygg och sympatisk. De verkar lika på flera sätt. En liten besvikelse var väl dock att Agust inte också är vegetarian...
Du gillar inte veganer? det är att gå för långt!
Citera
2023-04-25, 11:12
Medlem
Peace2023s avatar
Fy vilka elaka kommentarer om deltagares kroppar. Carro är jättesnygg, vad får folk allt ifrån? Skulle ni själva vilja klä av er inför tevekamerorna och bli betygsatta?
Citera
2023-04-25, 11:15
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du gillar inte veganer? det är att gå för långt!

Jag älskar veganer! Är själv vegan.
Men så mycket vågar jag inte hoppas, att Carro är vegan, tror jag läste att hon är vegetarian (men osten på smörgåsen kanske var Violife?). Agust åt kött till min stora besvikelse, annars verkar han ju ha ett hjärta av guld. Vilken röst förresten, han både ser ut och låter som en rockstjärna. Och Carro är vacker, sexig och intelligent, precis som Agust. Hoppas de matchar men man vet ju aldrig.
Citera
2023-04-25, 11:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Jag älskar veganer! Är själv vegan.
Men så mycket vågar jag inte hoppas, att Carro är vegan, tror jag läste att hon är vegetarian (men osten på smörgåsen kanske var Violife?). Agust åt kött till min stora besvikelse, annars verkar han ju ha ett hjärta av guld. Vilken röst förresten, han både ser ut och låter som en rockstjärna. Och Carro är vacker, sexig och intelligent, precis som Agust. Hoppas de matchar men man vet ju aldrig.
August har en Vegan tatuering, du får ställa honom mot väggen i tråden om det,
han kanske är en periodmissbrukare av kött

Vad åt han för kött? var det en kalkondubbelmacka?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-25 kl. 11:20.
Citera
2023-04-25, 11:23
Medlem
Människan Brodrej ( eller vad hon nu heter, på Expressen) får i alla fall fel angående åtminstone ett av paren från i år. Hon menar att alla skiljer sig, men från en säker källa har jag fått berättat att ett av paren fortfarande är gifta. Till min stora förvåning måste jag säga eftersom jag också trodde att detta program aldrig klarade att få till kärlek och sammanhållning som verkligen var djup och ömsesidig.
Citera
2023-04-25, 11:24
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2

Det där med rapsfältet hade iofs kunnat vara min egen man. Ett rapsfält är nog mest ett rapsfält för honom. Ett fält som ger rapsolja. Själv kan jag diskutera färger, stämningar och hur saker ser ut i oändlighet. Så vi är olika på det sättet. Men man kan inte vara lika i allt. Då just det tycker jag Lina kan ha överseende med. Men däremot borde han försökt anpassa sig lite cg sagt typ ”så gult…” åtminstone.

Jag känner också igen hos en partner, som hade asperger. Avskärmad liksom.

Men det fanns väldigt fina fördelar att han inte brydde sig om saker, för då blev han väldigt anspråkslös.
Samtidigt asjobbigt om man själv bryr sig om saker att det ska vara fint, sträva efter en tilltalande miljö, ordna så man njuter osv.

Han var väldigt mycket "här är ett bord, här är en stol" osv.

Gissa hur det ser ut i hans eget hus, där han är enormt händig och aldrig tar hem hantverkare . Saker lagas så de FUNGERAR. Detta är huvudmålet för honom. Och i det fallet så har han mer kompetens än hantverkare.
MEN hur ser det ut? Alltså han bryr sig inte ett skit hur det ser ut.
Citera
2023-04-25, 11:36
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Fy vilka elaka kommentarer om deltagares kroppar. Carro är jättesnygg, vad får folk allt ifrån? Skulle ni själva vilja klä av er inför tevekamerorna och bli betygsatta?
Jag gilla hennes positiva badattityd, jag tror att hon är en nakenbadare egentligen men hon bjussade ju på
att visa sig i bikini ändå, det hade kunnat varit värre och hon hade kunnat uppträtt i baddräkt
(sk västerländsk burka) det visade ju att hon har vill väcka intrese för sin kropp inför Agge det visar på att hon tangerar inneha en sund exhibitionistisk ådra

Jag kan tycka att just i detta läge! skulle August passat på att ha blivit kramsjuk igen, eller att han kom på att han inte kan simma som Stig Helmer i SOS segelsällskapsresan, och låtsas ropa på hjälp att hon måste bli Baywatch & hova in honom (återigen August se och här av mästarför(g)föraren)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-25 kl. 11:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in