2023-04-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning

Som bonus är ju synligheten i gang stalking nätverkens flöde lokalt typ att du har konversationer med en rad psykfall.

Även vi som är idioter och psykfall kan behöva nån att prata o ventilera med!
Citera
2023-04-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Även vi som är idioter och psykfall kan behöva nån att prata o ventilera med!

Ifall du har en psykiatrisk targetstatus så rekomenderar jag knappast självanalyser.

Vad de har folk uppe för är nästan som en tatuering i pannan. Det första de har i måltavlans profil. De kan ha sånt som pedofil, rasist, motståndare mot statens koronaåtgärder å sådant.

Därefter kommer ens inlägg i sociala medier i realtid samt aktiviteter spm SMS, bilder man tagit med mobilkameran å sånt..

Detta är fullt synligt hos de allra lägsta av informatörer och systemet positionsbaserat så det visas i alla flöden inom par hundra meters räckvidd
Citera
2023-04-25, 13:30
Medlem
Citat:
Ifall du har en psykiatrisk targetstatus så rekomenderar jag knappast självanalyser.

Vad de har folk uppe för är nästan som en tatuering i pannan. Det första de har i måltavlans profil. De kan ha sånt som pedofil, rasist, motståndare mot statens koronaåtgärder å sådant.

Därefter kommer ens inlägg i sociala medier i realtid samt aktiviteter spm SMS, bilder man tagit med mobilkameran å sånt..

Detta är fullt synligt hos de allra lägsta av informatörer och systemet positionsbaserat så det visas i alla flöden inom par hundra meters räckvidd

Hur får de tag i appen? Har någon av er appen?
Vad heter appen? Android / iOS / annan OS?
Filstorlek? Datum för publicering / kompilering? Utgivare? Screenshot?
Citera
2023-04-25, 13:33
Medlem
Har ingen frågat / fått svar på dessa frågor i en 800 sidor lång tråd på Sveriges friaste forum för Sveriges friaste befolkning?
Citera
2023-04-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Hur får de tag i appen? Har någon av er appen?
Vad heter appen? Android / iOS / annan OS?
Filstorlek? Datum för publicering / kompilering? Utgivare? Screenshot?

Det är väl underrättelsen som lägger till den på valfri tjänstetelefon. Dock vet jag att den visar deras positioner i närheten då även den är positionsbaserad.

Enda sättet för dig att komma in i systemet är väl att komma åt en av dem. Hård forcering. Möjligt den är biometrisk eller nåt.
Citera
2023-04-25, 16:14
Medlem
Tjänstetelefoner? Alltså privatpersoners...
Och en halv miljon svenskar skulle ha den installerad?
Citera
2023-04-25, 16:30
Medlem
Visar den positioner baserat på hijackad mobils GPS eller den skiten de fått antingen in i huvudet på oss eller genom sina 'mRNA-grafen-vacciner'?
Citera
2023-04-25, 16:31
Medlem
Citat:
Tjänstetelefoner? Alltså privatpersoners...
Och en halv miljon svenskar skulle ha den installerad?

Då är det nog enklare lämna operativa miljöstudier och humörrapporter till underhållshandläggaren om grannar, släktingar och arbetskamrater. Gamla IB digitaliserat alltså.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-25 kl. 16:34.
Citera
2023-04-25, 16:36
Medlem
Citat:
Då är det nog enklare lämna operativa miljöstudier och humörrapporter till underhållshandläggaren om grannar, släktingar och arbetskamrater. Gamla IB digitaliserat alltså.

Eller enklare terrorisera med voice2skull som gör narr av precis allting trevligt och fint som man står för?
Jag tror det är bad guys som försöker 'brygga skillnader' till andra bad guys. Enkelt. Logiskt. Rationellt. Ser ni också 'människor' med snake-eyes? Som verkar vara vetsamma om situationen och ens lidande men som bara förbryllar en ytterligare i tillvaron utan att bidra med någon hjälp?
Citera
2023-04-25, 16:40
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Bra skrivet, skulle rekommendera alla att läsa det här inlägget. Det bästa är att de har metoder som gör att man slutar vara arg.

Problemet är att deras utrustning inte alltid funkar som den ska. Och sen bestämmer de allting som händer på jorden in i minsta detalj. Till slut har jag tydligen inte kunnat låta bli att utmana mig med tanken på att få veta mer eller något säkert.

Det som har hänt mig rent konkret är att jag (kanske) inte kan sluta skita med pitten. Dessutom blir jag så arg så att jag darrar och får sprängande huvudvärk flera gånger om dagen, ofta hela dagar i sträck (Havava syndrome). Anledningarna är alltid kopplade till dem och jag kan uppenbarligen inte göra något åt saken även om jag har testat ganska mycket.

Sen har de lurat mig i en dödsfälla där de valt ut mig för att studera min död och sprida så mycket detaljer som möjligt.

Kolla ett klipp på påve Pio om ni vill veta hur man blir när det blir fel på ens kristus. En bean bag som kan resa sig och gå... Jag har kommit till tre mot fyra och brunt/rött. Kan förklara mer om någon vill veta. Jag tror det är sista etappen innan man är helt klar med dem. Jag måste tvinga mig att a) dagtid jobba hela tiden och b) kvällstid jobba trots att det gör extremt ont.

Annars verkar många andra också drabbas väldigt hårt. Det är alltså inte kristus i sig, utan att de testar och drar fel slutsatser. Sen deras maskiner, de är ingenting mot metoder som man suttit på sen tidernas begynnelse när det gäller att bestämma över folk.

Om du skiter med potten så ta tag i det på en gång och ring vårdcentralen eller 1177 för det är inget bra symptom.
Säg inte vart du tror det kommer ifrån utan konstatera bara fakta så kan de hjälpa dig!
Citera
2023-04-25, 17:49
Medlem
Citat:
Eller enklare terrorisera med voice2skull som gör narr av precis allting trevligt och fint som man står för?
Jag tror det är bad guys som försöker 'brygga skillnader' till andra bad guys. Enkelt. Logiskt. Rationellt. Ser ni också 'människor' med snake-eyes? Som verkar vara vetsamma om situationen och ens lidande men som bara förbryllar en ytterligare i tillvaron utan att bidra med någon hjälp?

Vilka länder kan tänkas inte lägga sina radiobandskapacitet på att dronea hela befolkningen gentemot en mindre del - var slipper man den här skiten?
Citera
2023-04-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Om du skiter med potten så ta tag i det på en gång och ring vårdcentralen eller 1177 för det är inget bra symptom.
Säg inte vart du tror det kommer ifrån utan konstatera bara fakta så kan de hjälpa dig!

I princip ska det inte finnas någon annan som kan hjälpa dig än Kristus när de är klar med dig.

Att ha börjat skita med pitten är antagligen bokstavligt att det är just det det är. Så konstig man kan bli. Det är det de tycker är det roligaste som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in