Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 21:45
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Dennis tänker avvakta till avsnittet har sänts och se hur efterspelet blir. För TV4 har sagt att ”vi hjälper dig gärna” till med att polisanmäla Zeki Demir. /Se artikeln i Aftonhoran
Senast redigerad av kubun 2023-04-24 kl. 21:57.
2023-04-24, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Få se om du har missat något med Elin.. haha ja du verkar inte ha sett programmet överhuvudtaget.
Hennes passivt aggressiva beteende har varit omöjligt att missa för en normalbegåvad människa.
Fast normalbegåvning kanske är för mycket begärt för en fullblodig flaschbackare.
Om hon inte ger sig på en ny direkt betyder det inte att hon inte är sån utan bara att det inte finns en lämplig offer tillhands. Zeki var den perfekta typen att ge sig på för henne.
2023-04-24, 21:46
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Absolut.

Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
En polisanmälan behöver inte komma från brottsoffret, det är svagt av TV4 att lägga det ansvaret på Dennis.

TV4 försöker bara smita ifrån sitt ansvar, vi hjälper dig OM du vill polisanmäla. I mina öron hoppas TV4 att det aldrig blir någon polisanmälan.

500000 människor har fått se hur en snubbe misshandlar en person och klarar sig undan med det, trots att TV4 har både vittnen och film på brottet. Kan man misshandla någon i TV så har han misshandlat tidigare.

Ja, det är ju för jävla dåligt av TV4.
2023-04-24, 21:48
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnB64/robinson-2023-zeki-demir-i-slagsmal-med-dennis-boelius

.."Han har ingen sanning i det han säger, säger Zeki Demir till Aftonbladet.

Zeki Demir beskriver hur han minns situationen.

– Dennis kom och försökte dränka mig i vattnet, jag själv trodde att det fortfarande var skämt och trodde inte att Dennis var allvarligt i det. Jag valde att göra samma sak som Dennis gjorde på mig, då jag trodde att det var ett skämt men sen valde jag ta upp Dennis från vattnet.

Han fortsätter:

– Dennis väljer att sätta sitt huvud mot mitt huvud, och säger då vill du bråka, tror du att du är tuff, jag själv svarar att jag inte vill bråka och då svarar han till mig att du är inte så tuff. Dennis väljer då att ta mina fötter och då börjar jag försvara mig, tyvärr råkade jag vara starkare än Dennis, och tog honom ner till marken när vi väl brottades.

Deltagaren säger att han kände sig i underläge, då han menar att produktionen inte ville höra hans sida av incidenten."

Zekis Akilles är alltid hans narcissisim - det stora behovet att framhäva sig själv som störst bäst och vackrast att han blir girig och kritikkänslig om någon annan påstår något ska det tystas ner. "..

---

Han har visat på aggression gång på gång, finns inget som hjälper honom i hans version som visar fortsatt på stora patalogiska behov av att framhäva sig själv vilket blir hans fall.

Känner igen den här moralen..

https://kvartal.se/artiklar/diagnos-ideologisk-narcissism/
2023-04-24, 21:51
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Få se om du har missat något med Elin.. haha ja du verkar inte ha sett programmet överhuvudtaget.
Hennes passivt aggressiva beteende har varit omöjligt att missa för en normalbegåvad människa.
Fast normalbegåvning kanske är för mycket begärt för en fullblodig flaschbackare.
Om hon inte ger sig på en ny direkt betyder det inte att hon inte är sån utan bara att det inte finns en lämplig offer tillhands. Zeki var den perfekta typen att ge sig på för henne.
Du, det räcker nu.

Hur kommer det sig att det står 0 inlägg vid ditt nick - när du kapat tråden för ditt förtal och desinformation om Elin i Robinson - och hasplat ur dig säkert 50 hatinägg enbart om detta?

Antingen kör du någon personlig vendetta mot henne eller också är du inte riktigt klok.
2023-04-24, 21:55
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnB64/robinson-2023-zeki-demir-i-slagsmal-med-dennis-boelius

.."Han har ingen sanning i det han säger, säger Zeki Demir till Aftonbladet.

Zeki Demir beskriver hur han minns situationen.

– Dennis kom och försökte dränka mig i vattnet, jag själv trodde att det fortfarande var skämt och trodde inte att Dennis var allvarligt i det. Jag valde att göra samma sak som Dennis gjorde på mig, då jag trodde att det var ett skämt men sen valde jag ta upp Dennis från vattnet.

Han fortsätter:

– Dennis väljer att sätta sitt huvud mot mitt huvud, och säger då vill du bråka, tror du att du är tuff, jag själv svarar att jag inte vill bråka och då svarar han till mig att du är inte så tuff. Dennis väljer då att ta mina fötter och då börjar jag försvara mig, tyvärr råkade jag vara starkare än Dennis, och tog honom ner till marken när vi väl brottades.

Deltagaren säger att han kände sig i underläge, då han menar att produktionen inte ville höra hans sida av incidenten."

Zekis Akilles är alltid hans narcissisim - det stora behovet att framhäva sig själv som störst bäst och vackrast att han blir girig och kritikkänslig om någon annan påstår något ska det tystas ner. "..

---

Han har visat på aggression gång på gång, finns inget som hjälper honom i hans version som visar fortsatt på stora patalogiska behov av att framhäva sig själv vilket blir hans fall.

Känner igen den här moralen..

https://kvartal.se/artiklar/diagnos-ideologisk-narcissism/

Det fetade: låter ju troligt..

Ja, skrattretande. Såna här kaosgubbar kör alltid anfall är bästa försvar.

Sedan hoppas de att de kommer undan med det. Tänk så mycket lättare livet blir med en smula självinsikt istället.
2023-04-24, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Självklart skall det beivras. Sånt där måste stävjas! Händer hela tiden irl. Mörkertalet är megastort då risken för repressalier håller folk från att polisanmäla. Allt finns antagligen på film så det skall vara ett easy case. Hoppas Dennis vågar bara....men antagligen inte....vårt land, vårt folk, är våldtaget och skrattande kallar våldsverkarna oss för pussies
"om det finns bevis så är det lått, men om det inte finns så är det inte så lätt"
Vad skulle tråden göra utan dina insikter?

Om du gnäller lite ner och gör fler gråtemojis så kan du visa mycket bättre att ditt "folk" inte är pussises.

Och inte är ni golare som anmäler heller va? För ditt folk bryter aldrig tysndaskoden

Vad är ditt folk? ensama bidragstagare som spenderar sitt liv bakom en skärm, försöker leka viktig genom att analysera ett TV-program, men misslyckas även där.
Medlem
RickNesss avatar
Fyfan vilken tönt zeki är. Han är så uppenbart osäker och tål inte att det dyker upp en annan man på "hans" strand.
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Zeki var den perfekta typen att ge sig på för henne.
Det där tror du inte ens själv på och det ser ALLA. Elin är helt klart urtypen för en kvinna som hittills alltid tagit Zeki med anhang i försvar. Skriker ju MP om henne
2023-04-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Kanske tv4 har lärt sig att inte ta in sandnegrer.
Men skönt att han fick åka hem, men hade varit roligare om han föll på målsnöret.
När han fick se tre till trilla in under veckan

Eller så är det bara så att många invandrare faktiskt levt så som de gör på Robinson och ännu värre och därför inte vill utsätta sig för det igen frivilligt. Det är därför bara massa bottenskrap söker sig till programmet. Sen är en halv miljon inte särskilt mycket för sådan självtortyr....
2023-04-24, 22:01
Medlem
Citat:

Håller med! Har uppmärksamheten på Zeki totalt gjort att ni missat vad Elin eg. är för människa!?? Tror inte hoo är frisk någonstans? Ryser då jag ser henne flina upp ig. Dess en riktigt knäpp narcistist!
2023-04-24, 22:02
Medlem
Citat:

Ja, tror Dennis verkligen kan vara en sån person. Tyvärr var inte zeki kall nog.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in