2023-04-24, 21:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Duuuh! "Det är svårt att vinna guld två år på raken! Jag vet inte varför men så är det!"
Det är svårare om ett lag som aldrig skulle vunnit guld från första början tror att dom ska vinna allt, varje år.

Dom riktiga mästarna/storlagen klarar av det..
Senast redigerad av Free12 2023-04-24 kl. 21:50.
Citera
2023-04-24, 21:47
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Malmö alltså... pedofilklubb, lät Albornoz spela och Hamad var inte mycket bättre. Och Peña åker fast med att köra 70 på en 40 väg, 1,3 i promille men får ändå starta.

Skamlös klubb.

jag är så jävla besviken på pena som inte intagit peruanskt också utan bara spriten pussy mes gör inget att han får spela han är inget speciellt och förstör rytmen så lättare för lagen att vinna mot danskarna
Citera
2023-04-24, 21:48
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Duuuh! "Det är svårt att vinna guld två år på raken! Jag vet inte varför men så är det!"

Skriv inte så, jag har ju tippat Häcken som etta och AIK som årets flopplag.
Ingen av Stockholmslagen ser bra ut i år, har nog tippat dom för högt upp i tabellen.
Citera
2023-04-24, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Skriv inte så, jag har ju tippat Häcken som etta och AIK som årets flopplag.
Ingen av Stockholmslagen ser bra ut i år, har nog tippat dom för högt upp i tabellen.
Häcken kommer naturligtvis att vinna. Dom som hävdar annorlunda är dom som gapar om att "det är svårt att försvara ett guld!"

Det är ofta samma människor som i höstas gapade om att Häcken skulle tappa alla sina spelare i vinterfönstret. Vilket förvisso är ganska vanligt hos mästarlag. Men jag förklarade redan då varför det inte skulle ske och varför vi kommer vara mycket bättre 2023 än 2022. Men gaphalsarna fortsätter gapa utan några riktiga argument.
Citera
2023-04-24, 21:55
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Malmö alltså... pedofilklubb, lät Albornoz spela och Hamad var inte mycket bättre. Och Peña åker fast med att köra 70 på en 40 väg, 1,3 i promille men får ändå starta.

Skamlös klubb.

Albornoz är en skam vi får bära med oss. Vad gäller Peña känner jag väl att om vi ska gå utanför den svenska ankdammen så är det så här det fungerar. Spelaren får sitt straff från samhället och troligen har han fått böter från klubben. Jag ser väldigt allvarligt på rattfylla och tycker överlag det ska vara fängelse på all rattfylla. Men det är ett straff som samhället delar ut. Jag kan väl tycka att klubben också borde gjort markeringen att hålla honom från spel i några matcher. Nu valde de att inte göra det.
Citera
2023-04-24, 22:15
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Det är ingen vidare forcering. Vi blir väldigt ostrukturerade, säger Andreas Brännström – som förklarar varför Fishcer inte startade.
Vi är ett av de långsammaste lagen i svensk elitfotboll. Därför behövde vi lite spelare som kunde trycka på, säger Brännström.

Bra värvning den där Fischer. Brännan vill trycka på lite och klubben ger honom Fischer och tjockisen Guidetti som orkar springa i 5 minuter. Verkar inte helt genomtänkt med lagbygge och tränarrekrytering.
Citera
2023-04-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
Jokes aside… lider med Brännström. Den karln mår inte bra.
"Alla" de stora värvningarna Durmas, Keita, Fischer, Faraj och Guidetti på bänken. Han är inte feg.
Citera
2023-04-24, 22:18
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
"Alla" de stora värvningarna Durmas, Keita, Fischer, Faraj och Guidetti på bänken. Han är inte feg.

jag ser svts studio och highlights från aik matchen var är gnistan kämparandan glädjen ? alla namnen förutom keita du nämnde är ett gäng losers speciellt vid motgång så glöm min fråga igen du svara på de själv

tack gud och manuel att ni rädda oss från dumbass !!!!

amen
Senast redigerad av laddkingen 2023-04-24 kl. 22:20.
Citera
2023-04-24, 22:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Häcken kommer naturligtvis att vinna. Dom som hävdar annorlunda är dom som gapar om att "det är svårt att försvara ett guld!"

Det är ofta samma människor som i höstas gapade om att Häcken skulle tappa alla sina spelare i vinterfönstret. Vilket förvisso är ganska vanligt hos mästarlag. Men jag förklarade redan då varför det inte skulle ske och varför vi kommer vara mycket bättre 2023 än 2022. Men gaphalsarna fortsätter gapa utan några riktiga argument.
Men söta lilla. Det kommer ni verkligen inte göra! Och om MFF vann förra året så hade jag sagt att dom vinner i år. Hade Djurgården,AIK,Göteborg vunnit förra året så hade dom varit solklara favoriter även i år.. Ett lag som aldrig vinner eller bör ha vunnit kan man inte tro på två år i rad.. Inte ens du gör det.

Det var jävligt svårt att se vilka Häckenspelare som var tillräckligt bra för Europa och därför lämna inga likt det brukar ske med riktiga mästare där dom ser kvalité (inget att skryta om att ingen ville ha dom).. Förklara hur ni är bättre i år och garanterat tar guld . Ska du ta upp tabellen där ni var på samma poäng så får du ta hänsyn till MFF också där enligt dig inte en jävel tar plats i Häcken.

Ingen normal supporter ser Häcken som ett storlag och kommer förmodligen aldrig göra det. Om du går utanför flashback så håller alla med om att det guldet ni tog är nästan lika sjukt som att BP hade tagit ett och inte riktigt någon som bryr sig om "mästarna". Det är väl kul och gulligt men det kommer inte hända igen-

Tror dom flesta hellre vill ha Gais eller ÖIS i allsvenskan än laget utan historia och fans.
Senast redigerad av Free12 2023-04-24 kl. 22:22.
Citera
2023-04-24, 22:21
Medlem
johnny_viciouss avatar
Så Fisher säger i media att det var Brännan som förlorade matchen?

Brönnatröm har tappat omklädningsrummet.
Citera
2023-04-24, 22:21
Medlem
Enterprises avatar
Blir en tuff valborgsmässoafton för Bajen på Malmö-arenan. Ett kryss får anses godkänt.
Ta det försiktigt med sponken, gott folk!
Citera
2023-04-24, 22:23
Medlem
Hur kunde Bajen spela så dåligt mot den här upplagan av gnaget?

Värnamo nollar samma gäng utan bekymmer. Herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in