Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Håller med. Han är snygg, verkar jättetrevlig osv. Men lite klumpigt att inte känna igen situation osv. Sådana saker kan faktiskt bli avgörande i början. Som du skriver är det vanligare bland män, brist på finkänslighet liksom. Nu tror jag iofs kanske att detta kan bero på att han bott ensam länge? Det är lätt att man lägger sig till med vanor som att äta ur kartongen för snabbmat osv. Alltså det gör nog de flesta, men INTE om man är med en person man precis träffat och vill göra ett bra intryck på.
Det där med rapsfältet hade iofs kunnat vara min egen man. Ett rapsfält är nog mest ett rapsfält för honom. Ett fält som ger rapsolja. Själv kan jag diskutera färger, stämningar och hur saker ser ut i oändlighet. Så vi är olika på det sättet. Men man kan inte vara lika i allt. Då just det tycker jag Lina kan ha överseende med. Men däremot borde han försökt anpassa sig lite cg sagt typ ”så gult…” åtminstone.
Håller med om att det inte är trevligt att inte lägga upp maten på tallriken men är övertygad om att det fetade var var skon klämde. Om det är inspelat efter hennes bomb att hon inte vill ha barn samt ändå tror att hon är för sjuk för att vara gravid, och hennes barnsliga hånande om att han inte blev hänförd av ett rapsfält, så tror jag att han där och då vid bordet redan insett att han
inte längre var intresserad av att anstränga sig för att göra ett bra intryck. Jag tror inte han ville mer där, innerst inne.