Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Så brukar det alltid bli, du har helt rätt.

Men detta är något annat. Om de inte tappar för mycket folk innan sammanslagning eller att produktionen sätter käppar i hjulet skall det nog gå vägen.
Du kommer nog bli ledsen efter kvällens avsnitt
2023-04-24, 19:54
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Elin har inte varit helt oskyldig. Hon har nog varit rätt duktig på att gå Zeki på nerverna.
Varje gång de ska göra nått så har hon stått i barkunden och väntat på att Zeki ska börja jobba, och när han har börjat så har hon letat fel och kommit med "förslag". Det där såg Christina också när hon sa till henne "men låt honom fixa väggarna så kan vi börja med taket, vad är problemet". Men det ville inte Elin, hon ville hellre stå bredvid Zeki och påpeka alla hans "fel". Det där beteendet hade kunna driva vemsomhelst till vansinne.

Zeki har sagt att det enda han vill är att hon ska låta honom vara men hon har fortsatt gång på gång.
Sen har hon tagit alla nya åt sidan för att få dem emot Zeki och skådespelat att hon är orolig för hans temperament.
Sen verkar Zeki verkligen ha en temperament (vilket han själv också har sagt) men det gör inte Elins beteende mindre fult. Om hon verkligen hade varit orolig för hans temperament så hade hon bara kunnat låtit honom vara.

Med det sagt så tror jag inte Zeki är en ängel att ha att göra med heller, men honom hade man vetat var man hade iallafall medans Elin verkar vara en psyko orm.

Senast redigerad av kubun 2023-04-24 kl. 20:03.
2023-04-24, 19:55
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Du kommer nog bli ledsen efter kvällens avsnitt

Såg imorse. Det finns ju lite kött till att göra sig av med men börjar bli tunnt nu helt klart.
2023-04-24, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Stämmer är cmore/4play som gäller för Gränslandet
Ja, om jag väljer att titta på gränslandet på play 02:00 har jag väl rätt att skriva om det här?
Vill inte folk veta så får dom väl vänta med att gå in och läsa tills dom sett senaste avsnittet.
2023-04-24, 19:58
Medlem
Hahaha Blatte gona blatt. Elin är glad, han är ute!
2023-04-24, 19:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hahaha Blatte gona blatt. Elin är glad, han är ute!
Vad är blatten menar du?
2023-04-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag borde skrivit TV-kanal för att förtydliga min fråga.

Ja och jag kanske borde läst mer noogrant att du kanske menade tv
2023-04-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Ja, om jag väljer att titta på gränslandet på play 02:00 har jag väl rätt att skriva om det här?
Vill inte folk veta så får dom väl vänta med att gå in och läsa tills dom sett senaste avsnittet.

Klart som fan du har rätt till det
2023-04-24, 20:03
Medlem
greta75s avatar
Det här med spoiler taggarna är verkligen sinnessjukt. De flesta vill diskutera det som händer idag och gör det med spoiler taggar. Självklart glömmer var fjärde gubbe spoilertag.

Och sedan skall det alltså finnas folk som vill diskutera FÖRRA veckans Robinson/gränsland och de är de enda som kan köra utan spoilertag. Tillåt mig påstå - de är inte många.

Vill man inte bli spoilad håller man väl sig från tråden självklart. Det gör jag. Är väl sunt förnuft.
Senast redigerad av greta75 2023-04-24 kl. 20:07.
2023-04-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
- fel, de har inte snackat något skit som visats på TV.
- makt är inte något du får på Robinson, det förtjänar du genom slughet och bra paktande. Inget nytt.
- självklart menar de dig själva när de menar att en tjej som skall vinna, de är 4 tjejer i hårda kärnan, varför skulle de mena någon annan?
- de duktiga killarna har hjälpt tjejerna. De är duktiga men inte så sluga.

Känns som att dessa fina flickor har skadat dig. Kan du berätta var det gör ont?

Har inte hört dem snackat skit, det är sant. De är bra på att pakta men att hjälpa till i lägret och vinna tävlingar är de sämre på.

Tjejerna har dock tur med årets casting och att Zeki och Salam åkte ut ur Robinson redan andra dagen för såna personer blir arga av att bli utröstad och om de kommer tillbaka så kommer de försöka hämnas.

De hade också tur att den pakten Amanda hade i syd blev splittrad när hon var tvungen att byta lag. Om ni minns första örådet så hade Amandas pakt majoritet när Christina blev utröstad. Tjejpakten hade ändå lite flyt att Christina fick välja någon att ta med sig till gränslandet.
2023-04-24, 20:05
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Ja, du har rätt att skriva om det men du måste använda spoilertag, enligt reglerna för den här tråden.

Spoilertag skall användas om man avslöjar saker från ett avsnitt innan det har sänts på TV4. Detta gäller både för Robinson och Gränslandet.

De som följer säsongen via TV4 Play/cmore och vill skriva utan spoilertag så fort ett avsnitt har lagts upp där kan använda denna tråd:

https://www.flashback.org/t3516474
2023-04-24, 20:07
Medlem
santos_devilles avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in