2023-04-22, 20:56
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag gillar verkligen inte Alva som person.

Kanske är det för att hon ljuger så mycket, eller för att hon typ kopierat Alexs personlighet. Förvisso har jag svårt för självupptagna människor det kan vara det. Sen hur hon hängde ut My för likes tycker jag var vidrigt gjort.

Varför heter hon ens Ceesay på instagram? Dom är inte ens gifta. Dags att växa upp och sluta hänga en loser i hälarna, hon är sjukt creepy som stalkar honom, hon är ju helt besatt.

Hur kan hon ha så många följare? Måste vara köpta.
Citera
2023-04-23, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Om 20 år?
Alex lever nog inte då. Han älskar drogerna för mkt. Och ingen överlever det tempot och enorma blandmissbruk han har, i så många år som 20 år framåt. Han vill inte sluta med droger. Frågan är om han vill leva ens. Han sänder ut ett mörker och en sorts uppgivenhet tycker jag.
Alva däremot, skulle jag tippa sitter inne om 20 år, för ngt riktigt psyko brott! Högsta klass på anstalt! Tror inte hon kommer förändras ett skit, och titta tbx o reflektera över vad de två gjort under sin (korta) tid ihop. Tror hon kommer förändras till det värre faktiskt. Hon har visat riktigt läskiga sidor av sin personlighet senaste året. Usch ryser!
Hon går inte att bota.

Alva kommer sitta för att försökt operera in sig i Alex rövhål för att va så nära han som möjligt
Citera
2023-04-23, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelipp
Ingen uppdatering från Queen Bee of YouTube? Vad händer...

Anhållen skäligen misstänkt för penningtvätt?
Citera
2023-04-23, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exlxi
Kallar sig själv för legenden på snap story. Hon har också skickat frimärken till Berg så att han kan kontakta sin ”fru”. Pinsamt.
Hahahahaha Queen Bee och legenden jag dör Hahaha kan inte komma över det! Sällan skådat en så ung kvinna som redan hunnit bli legend!
Nu mår hon! När hon och ”sis” får sitta hemma och skriva brev till sina skit coola livsfarliga, yrkeskriminella 🥱 bad boys till pojkar!
Om Alex får ett lite längre straff, ska hon klamra sig fast hos den stackars tjejen och bebisen i den lilla ettan, då i ngr år?! Fyfan vilken mardröm! En jävla igel är hon!
Citera
2023-04-23, 13:18
Medlem
se8035s avatar
Queen bee
Hon kunde väl heta queen slajf?
Citera
2023-04-23, 13:58
Medlem
Indos avatar
Har sett hennes video nu,, man blir ju fan inte hög på livet och tycker att livet är underbart när man varit nykter i knappt en månad, hon är en liten färsking som inte vet ett skit om vad hon pratar om..

Fan va irriterad jag blev..
Citera
2023-04-23, 14:22
Medlem
bellesbluess avatar
Kan någon förklara varför hon smeker sig själv på sina fläskpattar i varenda video? 🤢
Citera
2023-04-23, 19:11
Medlem
XtraXs avatar
Varför fortsätter hon med sina jäkla filter på varenda story som läggs upp, folk vet ju hur sliten hon ser ut egentligen.
Citera
2023-04-23, 19:16
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Hur mycket uppmärksamhet behöver den här människan egentligen? Det är flera snaps, tiktok, instagram, Youtube, facebook you name it.

Om hon hade lagt ner lika mycket energi på en utbildning som hon idag gör på att sitta och filma sig själv och ta bilder skulle hon kunna vara framgångsrik med bostadsrätt och en karriär.

Istället sitter hon hemma och väntar på nån jävla loser som lurat folk på pengar med tron att hon kommer slå igenom på yt Bruden behöver hjälp

Hur mycket har hon gått upp i vikt egentligen? Måste ju röra sig om 25-30kg.
Citera
2023-04-23, 20:36
Medlem
Halloween2s avatar
Inte en enda negativ kommentar på youtube videon? Vad kooooonstigt
Citera
2023-04-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Har sett hennes video nu,, man blir ju fan inte hög på livet och tycker att livet är underbart när man varit nykter i knappt en månad, hon är en liten färsking som inte vet ett skit om vad hon pratar om..

Fan va irriterad jag blev..

Hahah enig, riktig liten färsking.

Blir irriterad på att hon tror det är coolt att hon är ren/”haft ett missbruk”.

Missbruk är fan det värsta som finns och efter en månads nykterhet börjar skallen klarna till typ 20%. Ångesten och suget är fortfarande enormt och ”sömnen” med falska uppvaknanden och hörselhallisar ska vi inte ens tala om. Att träffa folk är vidrigt pga man typ får social fobi och kroppen svettas/är för kall om vartannat. Kryper fan i kroppen på mig att ens skriva om det.

Tar typ 6 månader innan man är helt återställd. Hög på livet blir man efter 12 månader om ens det. Jävla efterblivet fjortisuttryck och det enda Alva är hög på är illusionen att Alex faktiskt älskar dem och att de har ett ÄKTENSKAP!

Den bruden hade fuckat upp för sin man inom 5 sekunder om de rörde sig i riktigt kriminella kretsar.

Jävligt taggad på att få se lite dokumentation när den kommer…
Citera
2023-04-23, 22:55
Medlem
MrsLibras avatar
Rumor has it att Alvi Schlajfi är gravid! Hoppas jag har fel med tanke på parets issues på exakt alla plan och att Alex inte ens klarar vara pappa till de två han redan har.
Tyvärr fått infon från två håll nu och hennes mage ser bulligare ut än nånsin. Hon sa även idag att hon mått så illa de senaste dagarna...Så denna gång är jag rädd att ryktet stämmer. Arma barn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in