Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Verkar vara egen firma. Hittade en golvläggarvideo med bra drag på hans företags hemsida.
vet dock inte om man får posta länken här.

Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
https://www.youtube.com/watch?v=mVfl49LRTnQ
40 sekunder in i videon "jag tycker det är lite väl mycket lek, du är utklädd till häxa emellanåt" Jag tror verkligen vi har en ny "Lee" i honom

Tänkte då han lyckades vara med Laila o Snickar-Björn i Tv, kanske kompis med "Lee"?
Senast redigerad av Collecter 2023-04-24 kl. 16:33.
2023-04-24, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag har inte stenkoll, men gränslandet går väl bara att se via play och på söndagar?
Dagens avsnitt släpptes 02:00, det är upp till var och en när man väljer att se avsnittet.
Så varför ska vi hålla på med spoilertag, folk får väl undvika att gå in här och läsa tills dom sett dagens avsnitt.

Nu är ju reglerna sån att det ska va inom spoilertag till dess avsnittet visats på TV.
Du menar att om man ser det på vanlig TV så kan man bara läsa härinne mellan kl 21 på söndag t.om kl 02 natten mot Måndag? Övrig tid får man hålla sig härifrån? Det är ju orimligt. Enklare då att skriva inom spoilertag. Ni som vill spoila har ju en egen tråd.
2023-04-24, 16:37
Medlem
Bakarettans avatar
Oscar verkar i nuläget den enda deltagaren som tar detta på allvar. Duktig i överlevnadsteknik & smart. De andra paktar snart ihjäl sig och kommer att få sota för detta.
2023-04-24, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Nu är ju reglerna sån att det ska va inom spoilertag till dess avsnittet visats på TV.
Du menar att om man ser det på vanlig TV så kan man bara läsa härinne mellan kl 21 på söndag t.om kl 02 natten mot Måndag? Övrig tid får man hålla sig härifrån? Det är ju orimligt. Enklare då att skriva inom spoilertag. Ni som vill spoila har ju en egen tråd.

Men gränslandet visas ju bara på söndagar, ser att det diskuteras det som hänt redan nu.
Trams tycker jag.
2023-04-24, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Han verkar ju bara vara en skön vanlig snubbe. Här har vi den totalt vansinniga Zeki som du försvarar, och sen har du en vanlig kanske lite töntig gubbe som du hänger upp dig på. Du skojar med oss nu va?
Zekis dåliga beteende utesluter inte Elins och Dennis dåliga beteende. Zeki är ett 5 åring i en vuxen mans kropp.. Det är ingen som har ifrågasatt det. Det här har inget med Zeki att göra.
Men det har varit nått som inte riktigt stämt med Dennis från dag ett. Bl. a. hur han vände sitt beteende och blev en av tjejerna från att ha varit en av grabbarna i grabbgänget var lite för obehagligt. Han känns bara allmänt smörig falsk och sliskig.
Jag tycker att det är den som inte ser det som måste vara den som skojar med oss.
2023-04-24, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Tänkte då han lyckades vara med Laila o Snickar-Björn i Tv, kanske kompis med "Lee"?
Ja antagligen, han har definitivt en Queen i honom som vill komma ut https://imgur.com/8sSy6JX
2023-04-24, 16:53
Medlem
XtraXs avatar
Undra om de kommer ha med momentet när deltagarna får väga sig denna säsongen. Vissa ser ju ut att ha gått upp i vikt snarare än ner.
2023-04-24, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Men gränslandet visas ju bara på söndagar, ser att det diskuteras det som hänt redan nu.
Trams tycker jag.

Vad snackar du om? gränslandet sänds Mån-Tors varje vecka precis som vanliga robinson
2023-04-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Ja antagligen, han har definitivt en Queen i honom som vill komma ut https://imgur.com/8sSy6JX

Ja jvlar, den missade man, lite musik till den, så
är golvläggaren hemma
2023-04-24, 17:16
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Nä, Dennis kommer ut med hedern i behåll. Lugn och vuxen, ser programmet som den lek det är och är trygg i sin manlighet så han behöver inte trycka ner andra för att må bättre.

Han är absolut INTE trygg i någon manlighet. Faktum är att han inte är trygg alls utan oerhört osäker och nervös, MEN jag väljer en sådan som han alla dagar i veckan jämfört med Zeki som totalt saknar personlig mognad.
Maken till omogen man får man leta efter. Eller…egentligen behöver man inte leta så länge, det finns många som honom tyvärr. En bräkig (och nu även bråkig) syrian eller vad han nu är.
2023-04-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Älskade det året Australien bara körde gamla finaldeltagare, förmodligen det bästa "Robinson" jag sett.
Men på sistone så tycker jag man lagt för mycket möda på tävlingarna. Byggen stora som tivolin, färger och teknik som knappast hör hemma i ödemarken.
Har du sett den senaste säsongen av Survivor Australien med temat Heroes vs Villains som slutade för några veckor sedan? Det är en av de bästa säsongerna av Survivor någonsin enligt min åsikt, så det går fortfarande att göra bra tv av konceptet.
2023-04-24, 17:21
Bannlyst
Citat:
Citat:
Ja jvlar, den missade man, lite musik till den, så
är golvläggaren hemma
Ja man kan ju undra om han gillade Lee(Björn) lika mycket som han gillade sin "bästis" i Robinson https://imgur.com/z60oIFt Märkligt att han dras till dessa "män"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in