Det är ju skitsamma, om hon vinner immunitet efter sammanslagningen några gånger.
Jag tror att hon bidat sin tid, och kommer utklassa de flesta andra när det väl gäller, i de individuella tävlingarna.
Hon och Oskar tror jag är riktiga vinnarskallar och kommer att gå långt, trots att de inte är vattentäta socialt sett. Erik står nog först på tur för utröstning efter s-slagning.
Utifrån förutsättningarna i de olika lagen, torde sammanslagningen vara alldeles inpå knuten. Och där har hon ett ben i vardera laget, vid sidan om förmågan att prestera.
Det enda problemet med att ursprungliga lag Syd är fler än antalet på den äldre sidan - är att Lill-Dennis och Chris kommer vara ledsna i ögat och intrigera. Tror jag.
Nej hon har inte ett ben i vardera laget. Hon var inte omtyckt i gamla lag Syd och hon är inte omtyckt i nya lag syd.
Hennes enda chans är om hon skulle vinna immunitet gång på gång, men så fort hon inte gör det åker hon ut.
Jag ser inte alls det roliga i att ha en mentalt instabil handgranat bland vanliga människor. Tycker verkligen synd om Elin som fått tassa på tå i tre veckor för att inte väcka Mr Hyde.
Zeki har förmodligen det sämsta självförtroendet i Robinsons historia, kan inte ta en droppe kritik eller ens en diskussion utan att behöva brösta upp sig. Stackars, stackars människa. Åk hem och sök hjälp!
Det hade varit kul i 5 minuter att se Zeki komma tillbaka till sitt forna lag, men annars är detta precis som Hayes förra året en felcasting. Farligheterna skall inte komma från andra deltagare.
Senast redigerad av Timodjin77 2023-04-24 kl. 10:44.
Fan vet om inte Dennis den äldre gjorde spelade smart genom att lägga sig i duellen? Eller smart, han gjorde det enda vettiga.
Han visste ju att han skulle till Gränslandet och om han kommer tillbaka lagom till sammanslagningen är han, om inte bästis med de fyra tjejerna, så åtminstone en bundsförvant. Med andra ord en pakt som är hälften av de som hamnar i sammanslagningen.
Det borde för övrigt vara minst ett öråd kvar innan lagen slås ihop. Men det kan bli så att den som röstas ut då får åka hem och inte till gränslandet.
Tror även att det kommer att försvinna väldigt många tanter veckan innan sammanslagningen, typ en om dan.
Vad har det för betydelse? Tjejpakten kommer ju inte låta honom vinna ändå. De kommer utnyttja honom så länge som det behövs och sedan när han inte behövs längre så kommer de fimpa honom för att uppnå sitt mål om att en tjej ska vinna.
Kan hålla med om att Zeki skapat underhållning men på nåt vis känns det som att det räcker nu som med förra årets Valle. Till slut går de på repeat. Förstår inte hur de är funtade i skallen som säger sig gilla Zeki? Karln är ju ett kräkmedel utan sin like och nu visade han sig även kunna vara våldsam. Kan inte heller påminna mig någon deltagare under tidigare år som haft en sådan kapital brist på självinsikt. Han tror att han är allt han inte är.
Svårt att fatta kritiken mot Dennis d. ä. Robinson handlar i första hand om att pakta sig fram med socialt spel. Många inbillar sig fortfarande att det skulle handla om att vara en värdig vinnare, fiska, bygga hyddor och vara en riktig kämpe. Fel! Fel! Fel!
Dennis d. ä. har i själva verket helt fattat vad Robinson går ut på. Han har anslutit sig till den starkaste/enda pakten på ön och de älskar honom och när han lägger sig mot Sanna bäddar han bara för att bli ännu mer populär när han väl kanske återvänder till sammanslagningen. Härtill fick han Zeki hemskickad på nolltid.
En pakt som bara utnyttjar honom som röstboskap. Vad får dig att tro att de inte kommer att rösta ut honom en gång till? Allt för att en tjej ska vinna. Och efter honom står Sanna på tur då hon är en ursprunglig nordare.
Jag ser inte alls det roliga i att ha en mentalt instabil handgranat bland vanliga människor. Tycker verkligen synd om Elin som fått tassa på tå i tre veckor för att inte väcka Mr Hyde.
Zeki har förmodligen det sämsta självförtroendet i Robinsons historia, kan inte ta en droppe kritik eller ens en diskussion utan att behöva brösta upp sig. Stackars, stackars människa. Åk hem och sök hjälp!
Det hade varit kul i 5 minuter att se Zeki komma tillbaka till sist forna lag, men annars är detta precis som Hayes förra året en felcasting. Farligheterna skall inte komma från andra deltagare.
Håller med.
Även Dennis kroppsspråk i Gränslandet efter det att Zeki brottat ner honom, satt sig på honom och siktat in näven på honom, andas osäkerhet / rädsla.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-24 kl. 10:38.
Jag tror att det sticker i många mäns ögon när män vill bli uppskattade av kvinnor och är nöjda när de blir det. Speciellt unga kvinnor.
Antagligen är det så. Dennis d. ä. lyckas med vad de själva inser att de aldrig skulle mäkta med på ön. Lite gubbfet och inte så bra på tävlingar lallar han in i lägret och blir poppis bland tjejerna bara på trevlighet, avspändhet och gott humör - alltså är han en simpa, ett äckel, en vekling, PK o s v o s v ad nauseam.
Själv skulle jag gjort precis som Dennis, valt tjejlaget och setat i spat och haft det mysigt med dem. Tjejerna i pakten är dessutom de enda i årets upplaga som fattat att man måste pakta för att ta sig fram. Amanda och Erik tror de ska kunna slå sig fram utan att vara i förbund med andra eller tja, unge Dennis då kanske, som Amanda tror hon få att agera tredje hjul.
Zeki har förmodligen det sämsta självförtroendet i Robinsons historia
, kan inte ta en droppe kritik eller ens en diskussion utan att behöva brösta upp sig. Stackars, stackars människa. Åk hem och sök hjälp!
Det hade varit kul i 5 minuter att se Zeki komma tillbaka till sist forna lag, men annars är detta precis som Hayes förra året en felcasting. Farligheterna skall inte komma från andra deltagare.
Antagligen är det så. Dennis d. ä. lyckas med vad de själva inser att de aldrig skulle mäkta med på ön. Lite gubbfet och inte så bra på tävlingar lallar han in i lägret och blir poppis bland tjejerna bara på trevlighet, avspändhet och gott humör - alltså är han en simpa, ett äckel, en vekling, PK o s v o s v ad nauseam.
Själv skulle jag gjort precis som Dennis, valt tjejlaget och setat i spat och haft det mysigt med dem. Tjejerna i pakten är dessutom de enda i årets upplaga som fattat att man måste pakta för att ta sig fram. Amanda och Erik tror de ska kunna slå sig fram utan att vara i förbund med andra eller tja, unge Dennis då kanske, som Amanda tror hon få att agera tredje hjul.
Ja men exakt!
Efter dagens avsnitt, har jag iofs en annan favorit också utanför pakterna, Oskar!
Herrejävlar - hans ansikte i Stock-tävlingen..! Vilken fighter!
Det hade varit kul i 5 minuter att se Zeki komma tillbaka till sitt forna lag, men annars är detta precis som Hayes förra året en felcasting. Farligheterna skall inte komma från andra deltagare.
Elin har inte varit helt oskyldig. Hon har nog varit rätt duktig på att gå Zeki på nerverna.
Varje gång de ska göra nått så har hon stått i barkunden och väntat på att Zeki ska börja jobba, och när han har börjat så har hon letat fel och kommit med "förslag". Det där såg Christina också när hon sa till henne "men låt honom fixa väggarna så kan vi börja med taket, vad är problemet". Men det ville inte Elin, hon ville hellre stå bredvid Zeki och påpeka alla hans "fel". Det där beteendet hade kunna driva vemsomhelst till vansinne.
Zeki har sagt att det enda han vill är att hon ska låta honom vara men hon har fortsatt gång på gång.
Sen har hon tagit alla nya åt sidan för att få dem emot Zeki och skådespelat att hon är orolig för hans temperament.
Sen verkar Zeki verkligen ha en temperament (vilket han själv också har sagt) men det gör inte Elins beteende mindre fult. Om hon verkligen hade varit orolig för hans temperament så hade hon bara kunnat låtit honom vara.
Med det sagt så tror jag inte Zeki är en ängel att ha att göra med heller, men honom hade man vetat var man hade iallafall medans Elin verkar vara en psyko orm.
Jag är helt säker på att Dennis gjorde hela "jag blev attackerad" grejen för tjejernas/tanternas skull och att hela grejen var planerad. Vad är det med honom och vilja smöra in sig hos tjejer? Han känns lite som en dragqueen wannabe.
Tänk er ifall Erik kallat någon falsk fitta. Han hade satts i en båt omedelbums för vidare färd mot en bil som kört honom till flygplats för att sedan kastats in i första bästa flyg hem.